LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1 week geen internet, telefoon en internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MargaM

1 week geen internet, telefoon en internet

Ongelezen bericht door MargaM »

Ik heb een Zigo abbo en heb nu al een ruime week problemen, geen signaal.
Ook de buren klagen en heb alleen maar mijn mobiele telefoon maar ik ben nu bijna aan mijn data max.

Ik heb ze nu diverse malen gebeld en ze hebben volgens de helpdesk een groot probleem met een gebroken kabel, nu in 1 week kunnen ze dat toch repareren? Ze noemen het onmacht..kan ik mijn abbo opzeggen als dit nu nog langer duurt?
Ik heb nu maar een kleine abbo bij KPN voor digitale tv afgesloten.
Laatst gewijzigd door MargaM op 12 feb 2016 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

MargaM

Re: 1 week geen internet, telefoon en internet

net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen :(

igen

Ongelezen bericht door igen »

MargaM schreef:net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen :(
Eerstelijners hebben geen inzage in de opdrachten die de Admins uitvoeren. Bellen heeft dus geen zin.

MargaM

igen schreef:
MargaM schreef:net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen :(
Eerstelijners hebben geen inzage in de opdrachten die de Admins uitvoeren. Bellen heeft dus geen zin.
Igen ik snap je totaal niet kan je ophouden met onnodige nietszeggende reacties? Merci

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

MargaM schreef:
igen schreef:
Igen ik snap je totaal niet kan je ophouden met onnodige nietszeggende reacties? Merci
Iets beleefder mag ook wel hoor. igen beschrijft gewoon hoe het in een bedrijf werkt.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit is geen overmacht. Als je wilt kunnen ontbinden dan doe je er goed aan om hen een (aangetekende ivm bewijs) brief (of e-mail krijs je vast een bevestiging, die goed bewaren) te sturen waarin je ze een redelijke termijn (2 weken) geeft om dit in orde te maken en aankondig anders te zullen ontbinden wegens de wanprestatie.

MargaM

alfatrion schreef:Dit is geen overmacht. Als je wilt kunnen ontbinden dan doe je er goed aan om hen een (aangetekende ivm bewijs) brief (of e-mail krijs je vast een bevestiging, die goed bewaren) te sturen waarin je ze een redelijke termijn (2 weken) geeft om dit in orde te maken en aankondig anders te zullen ontbinden wegens de wanprestatie.
Merci ik ga dit morgen regelen het is nu vandaag 9 dagen en nog steeds weten ze niet waneer dit probleem is opgelost. Ik ga het ook aan de buren die Zigo hebben doorgeven.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

igen schreef:
Ook eerstelijns support heeft een knop op de telefoon om mee door te verbinden. En kwalijk dat lopende storingen niet ingezien kunnen worden.

igen

16again schreef:
igen schreef:
Ook eerstelijns support heeft een knop op de telefoon om mee door te verbinden. En kwalijk dat lopende storingen niet ingezien kunnen worden.
Die knop is "greyed-out" bij eerstelijners. Doorverbinden is niet voor iedereen toegestaan. En is dat wel, dan mag er niet zomaar naar een willekeurig nummer worden doorverbonden. Admins hebben zelden tot nooit contact met eindgebruikers. Dat kost teveel tijd, en daar is de TweedeLijn voor.Dus.
Begrijp je het nu inmiddels, MargaM?

Opzeggen mag je wel, per eerst mogelijke datum einde contract. Maar dus niet nu. En begrijp ik goed dat je een ADSL-abo ter overbrugging hebt afgesloten? Is dat per maand opzegbaar? Of pas na een jaar?

MargaM

ik ga ze aangetekend schrijven, bedankt

igen

MargaM schreef:ik ga ze aangetekend schrijven, bedankt
Een brief wordt ingescand en komt in het systeem terecht. De Eerstelijners met mail-rechten zullen je brief lezen en beantwoorden volgens protocol. Je bereikt daar dus niets mee.
Het grote probleem is al bekend en zal worden opgelost, het ticket is immers allang "ingeschoten". Er wordt dus aan gewerkt, dat je daar niets van hoort moge duidelijk zijn. Ook heb en krijg je geen inzicht in de technische rompslomp die een gebroken hoofdkabel met zich meebrengt.
Is je probleem opgelost bel dan wel naar de Klantenservice om een vergoeding te verkrijgen.
Begrijp je dit een beetje?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

igen schreef:
MargaM schreef:ik ga ze aangetekend schrijven, bedankt
Een brief wordt ingescand en komt in het systeem terecht. De Eerstelijners met mail-rechten zullen je brief lezen en beantwoorden volgens protocol. Je bereikt daar dus niets mee.
Het grote probleem is al bekend en zal worden opgelost, het ticket is immers allang "ingeschoten". Er wordt dus aan gewerkt, dat je daar niets van hoort moge duidelijk zijn. Ook heb en krijg je geen inzicht in de technische rompslomp die een gebroken hoofdkabel met zich meebrengt.
Is je probleem opgelost bel dan wel naar de Klantenservice om een vergoeding te verkrijgen.
Begrijp je dit een beetje?
En in de tussentijd probeer je de schade te beperken door bij wifi spots te internetten en de telefoon thuis alleen te gebruiken voor gesprekken. Vraag ook even of één van de buren ADSL heeft en tijdelijk u via hun wifi kunnen laten internetten. Een week of wat géén whatsapp of facebook heeft nog nooit dodelijke slachtoffers opgeleverd. Nare situatie maar een gebroken kabel kan nu eenmaal niet met een toverstokje gerepareerd worden.

igen

MargaM schreef: Ik heb nu maar een kleine abbo bij KPN voor digitale tv afgesloten.
Dus...daar zit je dan een jaar aan vast? Of is dat maandelijks opzegbaar?
Je zegt wel dat je mijn posts nietszeggend vindt, ik vind daarentegen jouw berichten niet erg helder.En antwoorden geef je ook niet. Da's jammer, want ik zie dat je jezelf behoorlijk in de vingers gaat snijden met bijvoorbeeld dat dubbele abonnement.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

igen schreef: Die knop is "greyed-out" bij eerstelijners. Doorverbinden is niet voor iedereen toegestaan. En is dat wel, dan mag er niet zomaar naar een willekeurig nummer worden doorverbonden. Admins hebben zelden tot nooit contact met eindgebruikers. Dat kost teveel tijd, en daar is de TweedeLijn voor.Dus.
Begrijp je het nu inmiddels, MargaM?
Dat jij dit allemaal logisch vindt......maakt het niet logisch.
Ik begrijp dat Ziggo niet alleen tekort schiet in levering van de dienst, maar ook in communicatie naar de klant.
Hoe moeilijk is het om in computersysteem status bij te houden (wacht op graafvergunning gemeente oid) en te verwachte doorlooptijd? Geen signaal op je kabel kan onmacht zijn, geen status informatie kunnen of willen verstrekken is wat mij betreft incompetentie van de organisatie.

igen

Status bijhouden is niet voorbehouden aan Eerstelijners. En die kunnen dat soort zaken ook niet inzien. Juist omdat iedereen zich ermee wil gaan bemoeien.
Dat het proces vele male beter kan, ben ik volledig met je eens. Het zijn echter de regelneu#ende "managers" die hieraan vasthouden en geen andere manier begrijpen.
Dit soort problemen kunnen met gemak voorkomen worden.

Gesloten