LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 1 week geen internet, telefoon en internet
1 week geen internet, telefoon en internet
Ik heb een Zigo abbo en heb nu al een ruime week problemen, geen signaal.
Ook de buren klagen en heb alleen maar mijn mobiele telefoon maar ik ben nu bijna aan mijn data max.
Ik heb ze nu diverse malen gebeld en ze hebben volgens de helpdesk een groot probleem met een gebroken kabel, nu in 1 week kunnen ze dat toch repareren? Ze noemen het onmacht..kan ik mijn abbo opzeggen als dit nu nog langer duurt?
Ik heb nu maar een kleine abbo bij KPN voor digitale tv afgesloten.
Ook de buren klagen en heb alleen maar mijn mobiele telefoon maar ik ben nu bijna aan mijn data max.
Ik heb ze nu diverse malen gebeld en ze hebben volgens de helpdesk een groot probleem met een gebroken kabel, nu in 1 week kunnen ze dat toch repareren? Ze noemen het onmacht..kan ik mijn abbo opzeggen als dit nu nog langer duurt?
Ik heb nu maar een kleine abbo bij KPN voor digitale tv afgesloten.
Laatst gewijzigd door MargaM op 12 feb 2016 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Eerstelijners hebben geen inzage in de opdrachten die de Admins uitvoeren. Bellen heeft dus geen zin.MargaM schreef:net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Igen ik snap je totaal niet kan je ophouden met onnodige nietszeggende reacties? Merciigen schreef:Eerstelijners hebben geen inzage in de opdrachten die de Admins uitvoeren. Bellen heeft dus geen zin.MargaM schreef:net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Iets beleefder mag ook wel hoor. igen beschrijft gewoon hoe het in een bedrijf werkt.MargaM schreef:Igen ik snap je totaal niet kan je ophouden met onnodige nietszeggende reacties? Merciigen schreef:Eerstelijners hebben geen inzage in de opdrachten die de Admins uitvoeren. Bellen heeft dus geen zin.MargaM schreef:net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Dit is geen overmacht. Als je wilt kunnen ontbinden dan doe je er goed aan om hen een (aangetekende ivm bewijs) brief (of e-mail krijs je vast een bevestiging, die goed bewaren) te sturen waarin je ze een redelijke termijn (2 weken) geeft om dit in orde te maken en aankondig anders te zullen ontbinden wegens de wanprestatie.
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Merci ik ga dit morgen regelen het is nu vandaag 9 dagen en nog steeds weten ze niet waneer dit probleem is opgelost. Ik ga het ook aan de buren die Zigo hebben doorgeven.alfatrion schreef:Dit is geen overmacht. Als je wilt kunnen ontbinden dan doe je er goed aan om hen een (aangetekende ivm bewijs) brief (of e-mail krijs je vast een bevestiging, die goed bewaren) te sturen waarin je ze een redelijke termijn (2 weken) geeft om dit in orde te maken en aankondig anders te zullen ontbinden wegens de wanprestatie.
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Ook eerstelijns support heeft een knop op de telefoon om mee door te verbinden. En kwalijk dat lopende storingen niet ingezien kunnen worden.igen schreef:Eerstelijners hebben geen inzage in de opdrachten die de Admins uitvoeren. Bellen heeft dus geen zin.MargaM schreef:net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Die knop is "greyed-out" bij eerstelijners. Doorverbinden is niet voor iedereen toegestaan. En is dat wel, dan mag er niet zomaar naar een willekeurig nummer worden doorverbonden. Admins hebben zelden tot nooit contact met eindgebruikers. Dat kost teveel tijd, en daar is de TweedeLijn voor.Dus.16again schreef:Ook eerstelijns support heeft een knop op de telefoon om mee door te verbinden. En kwalijk dat lopende storingen niet ingezien kunnen worden.igen schreef:Eerstelijners hebben geen inzage in de opdrachten die de Admins uitvoeren. Bellen heeft dus geen zin.MargaM schreef:net weer gebeld en ze weten nog niet eens een termijn te noemen
Begrijp je het nu inmiddels, MargaM?
Opzeggen mag je wel, per eerst mogelijke datum einde contract. Maar dus niet nu. En begrijp ik goed dat je een ADSL-abo ter overbrugging hebt afgesloten? Is dat per maand opzegbaar? Of pas na een jaar?
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
ik ga ze aangetekend schrijven, bedankt
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Een brief wordt ingescand en komt in het systeem terecht. De Eerstelijners met mail-rechten zullen je brief lezen en beantwoorden volgens protocol. Je bereikt daar dus niets mee.MargaM schreef:ik ga ze aangetekend schrijven, bedankt
Het grote probleem is al bekend en zal worden opgelost, het ticket is immers allang "ingeschoten". Er wordt dus aan gewerkt, dat je daar niets van hoort moge duidelijk zijn. Ook heb en krijg je geen inzicht in de technische rompslomp die een gebroken hoofdkabel met zich meebrengt.
Is je probleem opgelost bel dan wel naar de Klantenservice om een vergoeding te verkrijgen.
Begrijp je dit een beetje?
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
En in de tussentijd probeer je de schade te beperken door bij wifi spots te internetten en de telefoon thuis alleen te gebruiken voor gesprekken. Vraag ook even of één van de buren ADSL heeft en tijdelijk u via hun wifi kunnen laten internetten. Een week of wat géén whatsapp of facebook heeft nog nooit dodelijke slachtoffers opgeleverd. Nare situatie maar een gebroken kabel kan nu eenmaal niet met een toverstokje gerepareerd worden.igen schreef:Een brief wordt ingescand en komt in het systeem terecht. De Eerstelijners met mail-rechten zullen je brief lezen en beantwoorden volgens protocol. Je bereikt daar dus niets mee.MargaM schreef:ik ga ze aangetekend schrijven, bedankt
Het grote probleem is al bekend en zal worden opgelost, het ticket is immers allang "ingeschoten". Er wordt dus aan gewerkt, dat je daar niets van hoort moge duidelijk zijn. Ook heb en krijg je geen inzicht in de technische rompslomp die een gebroken hoofdkabel met zich meebrengt.
Is je probleem opgelost bel dan wel naar de Klantenservice om een vergoeding te verkrijgen.
Begrijp je dit een beetje?
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Dus...daar zit je dan een jaar aan vast? Of is dat maandelijks opzegbaar?MargaM schreef: Ik heb nu maar een kleine abbo bij KPN voor digitale tv afgesloten.
Je zegt wel dat je mijn posts nietszeggend vindt, ik vind daarentegen jouw berichten niet erg helder.En antwoorden geef je ook niet. Da's jammer, want ik zie dat je jezelf behoorlijk in de vingers gaat snijden met bijvoorbeeld dat dubbele abonnement.
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Dat jij dit allemaal logisch vindt......maakt het niet logisch.igen schreef: Die knop is "greyed-out" bij eerstelijners. Doorverbinden is niet voor iedereen toegestaan. En is dat wel, dan mag er niet zomaar naar een willekeurig nummer worden doorverbonden. Admins hebben zelden tot nooit contact met eindgebruikers. Dat kost teveel tijd, en daar is de TweedeLijn voor.Dus.
Begrijp je het nu inmiddels, MargaM?
Ik begrijp dat Ziggo niet alleen tekort schiet in levering van de dienst, maar ook in communicatie naar de klant.
Hoe moeilijk is het om in computersysteem status bij te houden (wacht op graafvergunning gemeente oid) en te verwachte doorlooptijd? Geen signaal op je kabel kan onmacht zijn, geen status informatie kunnen of willen verstrekken is wat mij betreft incompetentie van de organisatie.
Re: 1 week geen internet, telefoon en internet
Status bijhouden is niet voorbehouden aan Eerstelijners. En die kunnen dat soort zaken ook niet inzien. Juist omdat iedereen zich ermee wil gaan bemoeien.
Dat het proces vele male beter kan, ben ik volledig met je eens. Het zijn echter de regelneu#ende "managers" die hieraan vasthouden en geen andere manier begrijpen.
Dit soort problemen kunnen met gemak voorkomen worden.
Dat het proces vele male beter kan, ben ik volledig met je eens. Het zijn echter de regelneu#ende "managers" die hieraan vasthouden en geen andere manier begrijpen.
Dit soort problemen kunnen met gemak voorkomen worden.