LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen betaald Deezer abonnement
-
Opzeggen betaald Deezer abonnement
Hallo,
ik heb een gratis 6 maanden Deezer account gehad welke in December af is gelopen.
Nu hebben ze dit omgezet in een betaald abonnement van €9,99 per maand, hier heb ik echter
geen toestemming voor gegeven. Ze hebben nu reeds 2 keer geld afgeschreven.
Ik kan nergens een contactadres of telefoon nummer vinden. Heeft iemand een idee
hoe ik mijn abonnement stop kan zetten?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg Hans Gommans
ik heb een gratis 6 maanden Deezer account gehad welke in December af is gelopen.
Nu hebben ze dit omgezet in een betaald abonnement van €9,99 per maand, hier heb ik echter
geen toestemming voor gegeven. Ze hebben nu reeds 2 keer geld afgeschreven.
Ik kan nergens een contactadres of telefoon nummer vinden. Heeft iemand een idee
hoe ik mijn abonnement stop kan zetten?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg Hans Gommans
-
Re: Opzeggen betaald Deezer abonnement
Het is me gelukt! Na lang zoeken toch gevonden
hoe het moest! Die 2 maanden abonnementsgeld
mogen ze hebben van me...
gewoon ff googlen, binnen 10 seconden gevonden.
http://support.deezer.com/hc/nl/article ... nement-op-
mvg aarie25
http://support.deezer.com/hc/nl/article ... nement-op-
mvg aarie25
-
Heb abonnement Deezer via T-Mobile die 31aug eindigt ,wil abonnement bij Deezer houden als ik over ga naar andere provider,kan niets vinden hoe dat moet.Wie helpt
ik neem aan dat je een inlog wachtwoord hebt? zoja kun je hier jou vraag stellen.erikdenoorman schreef:Heb abonnement Deezer via T-Mobile die 31aug eindigt ,wil abonnement bij Deezer houden als ik over ga naar andere provider,kan niets vinden hoe dat moet.Wie helpt
http://support.deezer.com/hc/nl/signin? ... 2Frequests
ik neem aan dat wat jij wil, geen probleem moet zijn, aangezien je deezers op pc/tablet/smartphone enz
kunt gebruiken, misschien kun je bij deezers inloggen en dan je abonnment daar verlengen.
dan op je nieuwe telefoon de deezers app installeren en dan inloggen.
Dit is inderdaad correct. Het enige wat je van T-Mobile krijgt is een voucher code waarmee je het maanden abonnement kunt aanschaffen. Als het abonnement afloopt kun je gewoon je account behouden en via credit card afrekenenaarie25 schreef:ik neem aan dat je een inlog wachtwoord hebt? zoja kun je hier jou vraag stellen.erikdenoorman schreef:Heb abonnement Deezer via T-Mobile die 31aug eindigt ,wil abonnement bij Deezer houden als ik over ga naar andere provider,kan niets vinden hoe dat moet.Wie helpt
http://support.deezer.com/hc/nl/signin? ... 2Frequests
ik neem aan dat wat jij wil, geen probleem moet zijn, aangezien je deezers op pc/tablet/smartphone enz
kunt gebruiken, misschien kun je bij deezers inloggen en dan je abonnment daar verlengen.
dan op je nieuwe telefoon de deezers app installeren en dan inloggen.
-
bedankt ,weet nu wat ik moet doen ,heb trouwens geen nieuw toestel ,ga gewoon over naar sim only abonnement met mijn( oude) smartphone
-
Hans jammer dat je niet zegt hoe het je gelukt is. Kun je dat alsnog doen?Hans Gommans schreef:Het is me gelukt! Na lang zoeken toch gevonden
Stap 1, opzeggen van abonnement kan alleen via een pc, dus desktop, en zal niet lukken via de app of website op je mobiel of tablet.
stap 2 zorg dat je een wachtwoord hebt, deze heb je bv niet als je deezer accou t gekoppeld is aan je facebook profiel.
stap 3 volg instructies op deezer support in de engelse taal optie, deze is erg helder.
zie link
http://support.deezer.com/hc/en-gb/arti ... scription-
stap 2 zorg dat je een wachtwoord hebt, deze heb je bv niet als je deezer accou t gekoppeld is aan je facebook profiel.
stap 3 volg instructies op deezer support in de engelse taal optie, deze is erg helder.
zie link
http://support.deezer.com/hc/en-gb/arti ... scription-
-
Deezer wil blijkbaar geen opzeggingen want ze maken het erg moeilijk.
Maar het kan wel via http://www.deezer.com/account , onderaan de pagina staat een balk: Mijn account verwijderen als je daar je wachtwoord invoert kom je op de volgende pagina waar bovenaan staat: Mijn abonnement, als je daarop klikt zie je je betaalgegevens en kun je op het balkje; abonnement opzeggen het werkelijk stopzetten. Daarna krijg je een bevestigingsmail. Succes allemaal.
Maar het kan wel via http://www.deezer.com/account , onderaan de pagina staat een balk: Mijn account verwijderen als je daar je wachtwoord invoert kom je op de volgende pagina waar bovenaan staat: Mijn abonnement, als je daarop klikt zie je je betaalgegevens en kun je op het balkje; abonnement opzeggen het werkelijk stopzetten. Daarna krijg je een bevestigingsmail. Succes allemaal.
-
rechtvoorzijnraap schreef:Deezer wil blijkbaar geen opzeggingen want ze maken het erg moeilijk.
Ik heb via Sonos 1 jaar gratis Deezer gekregen en der werd mij verteld dat ik dit naar 1 jaar niet hoefde te annuleren en dit zou naar 1 jaar automatisch stop gezet worden. Maar nu zie ik dat er 9,99 euro van mijn rekening is gegaan en dat ik dus Deezer premium + heb. terwijl ik hier ook nooit om heb gevraagd. En als ik inlog bij Deezer om dit stop te zetten staat er bij mijn account: U gebruikt nu de gratis versie van Deezer. Wilt u gebruik maken van alle voordelen van een Premium + abonnement, klik dan op onderstaande knop.
Ik kan het dus nergens stop zetten omdat volgens mijn account ik dus nog steeds een gratis versie heb??
Nu heb ik gedaan wat " rechtvoorzijnraap" heeft getypt, Namelijk mijn account verwijderen en dan me wachtwoord ingevoert. en dan krijg ik alleen dat ik dit via mijn mail moet bevestigen en dat heb ik gedaan. Maar ik krijg helemaal geen scherm met betaalgegevens en een balkje met abonnement werkelijk opzeggen en stopzetten. Dus ik ben bang dat er volgende maand nog steeds geld van mijn rekening afgaat. en nu kan ik ook niet meer inloggen via Deezer omdat ik dus me account heb verwijdert????
Goedemorgen,
Ik heb ook een deezer account die ik wel wil behouden maar nu wilde ze het bedrag van mijn rekening afschrijven en is de incasso geannuleerd. Ik heb t geld handmatig overgemaakt maar ik ben nu afgesloten van ons deezer premium account. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met hun? Twitter al geprobeerd en ook de vraag gesteld via het formulier op de deezer site.
Bedankt vast, groetjes Manon
Ik heb ook een deezer account die ik wel wil behouden maar nu wilde ze het bedrag van mijn rekening afschrijven en is de incasso geannuleerd. Ik heb t geld handmatig overgemaakt maar ik ben nu afgesloten van ons deezer premium account. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met hun? Twitter al geprobeerd en ook de vraag gesteld via het formulier op de deezer site.
Bedankt vast, groetjes Manon
-
Contact opnemen met je bank. Geld laten storneren (kan jezelf doen) en rekening blokkerenjac_slurink schreef: Dus ik ben bang dat er volgende maand nog steeds geld van mijn rekening afgaat. en nu kan ik ook niet meer inloggen via Deezer omdat ik dus me account heb verwijdert????
Controleer wel eerst wat er in de voorwaarden stond!!
Als daar wel stond dat er automatisch over gegaan wordt naar een betaald abonnement, dan zal je waarschijnlijk toch die twee maanden moeten betalen!!
Hoi allemaal,
Gisteren had ik een deezeraccount aangemaakt en tot mn verbazing had ik opeens een Abonnement afgesloten. Ik zag dat ik premium had en daarna moest betalen, zij hebben mijn gegevens niet dus ik vond het al raar dat ik zoiets had afgesloten. Ik kreeg immers ook nog pop-ups van: start je abonnement dus het leek alsof ik niks had afgesloten. Ik ben bang dat ik dalijk een brief thuis krijg ofz dus uit angst heb ik mijn account verwijderd. Mijn vraag is: kan je die free premium try out ook krijgen zonder dat zij je gegevens hebben en dat je het er achteraf pas in moet vullen. Bvd voor de reactie!
Gisteren had ik een deezeraccount aangemaakt en tot mn verbazing had ik opeens een Abonnement afgesloten. Ik zag dat ik premium had en daarna moest betalen, zij hebben mijn gegevens niet dus ik vond het al raar dat ik zoiets had afgesloten. Ik kreeg immers ook nog pop-ups van: start je abonnement dus het leek alsof ik niks had afgesloten. Ik ben bang dat ik dalijk een brief thuis krijg ofz dus uit angst heb ik mijn account verwijderd. Mijn vraag is: kan je die free premium try out ook krijgen zonder dat zij je gegevens hebben en dat je het er achteraf pas in moet vullen. Bvd voor de reactie!
Nou het lukt mij nog altijd niet mijn betaald deezer account op te zeggen. Ik heb een wachtwoord en gebruik mijn pc.
Als ik op mijn pc naar deezer.com ga ik kan ik wel inloggen maar vervolgens ga ik naar mijn abonnement en krijg ik een verzoek om deezer premium + aan te vragen. Kan iemand mij alsjeblieft helpen ik zit met mijn handen in het haar.
Groet,
Freddie Baxter
Als ik op mijn pc naar deezer.com ga ik kan ik wel inloggen maar vervolgens ga ik naar mijn abonnement en krijg ik een verzoek om deezer premium + aan te vragen. Kan iemand mij alsjeblieft helpen ik zit met mijn handen in het haar.
Groet,
Freddie Baxter
-
- Contacteer:
Gaat na de 30 dagen gratis proberen het automatisch over op betaald, en moet je opzeggen als je niet verder wil, of stopt het automatisch ??
Als ik dat zo zie, lijkt het mij een actie. En bij een actie horen normaliter actievoorwaarden, daar zal het wel in vermeld staan. Voor bladen en tijdschriften geldt dat na een proefperiode er geen automatische verlenging plaats mag vinden, maar dit gaat om een dienst, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik zou zeggen, lees de voorwaarden.arie.de-bakker schreef:Gaat na de 30 dagen gratis proberen het automatisch over op betaald, en moet je opzeggen als je niet verder wil, of stopt het automatisch ??
Hoe kan ik mijn Deezer abonnement opzeggen
Zo niet in ieder geval. Wat zegt Deezer?Meppel55 schreef:Hoe kan ik mijn Deezer abonnement opzeggen
Misschien gewoon even dit topic doorlezen, aangezien het antwoord er al staat.Meppel55 schreef:Hoe kan ik mijn Deezer abonnement opzeggen
rechtvoorzijnraap schreef:Deezer wil blijkbaar geen opzeggingen want ze maken het erg moeilijk.