LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] landelijk staking donderdag 14 oktober
landelijk staking donderdag 14 oktober
weet je wat ik echt belachelijk vind: dat er donderdag een HELE dag gestaakt gaat worden door veel ov maatschappijen. en nog stommen omdat ik in de regio rdam woon: de RET maakt woensdagNACHT pas bekend of ze wel of niet gaan staken. oftewel: als ze niet staken, moet ik naar school, anders ben ik ongeoorloofd afwezig. maar als ze wel staken moet ik dat dus waarschijnlijk gaat ontdekken door de fiets te pakken om 7 uur (in de kou en wrs regen...) naar het metro station (dus een half uur onderweg) om dan tot de ontdekking te komen dat ze niet rijden? kunnen ze dat niet wat eerder beslissen en dat ook bekend maken voor woensdagavond?
Re: landelijk staking donderdag 14 oktober
Staak maar lekker !
Alleen zo kan nederland wakker worden en het kabinet wegjagen.
Van mijn part staken ze een hele maand of meer als dat nodig is om het inmiddels in slaapgevallen nederland wakker te maken.
Alleen zo kan nederland wakker worden en het kabinet wegjagen.
Van mijn part staken ze een hele maand of meer als dat nodig is om het inmiddels in slaapgevallen nederland wakker te maken.
laat me raden: jij hebt een auto? ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. doe dan acties waarbij ze de klanten niet vergeten. ik betaal ook per jaar genoeg om naar school te mogen. en dit is nou al de 2e dag dat ik hoogst waarschijnlijk niet naar school kan! belachelijk.
De Nederlanders zijn echte boeren met hezelfde verstand.
Boeren klagen altijd is toch de gezegde.
Staken op deze wijze is je reinste onzin. Er worden op veel topic's geroepen dat we in communisme leven maar is dit niet iets van de minderheid legt de meerderheid iets op wat ze niet willen
Ze hebben ( de stakers ) niet in de gaten dat sociale onrust slecht is voor onze economie. Als je niet meer geld in je zak hebt moet je het niet uitgeven en dat is in het verleden teveel gebeurd met oa Peppie en Kokkie van PVDA
Boeren klagen altijd is toch de gezegde.
Staken op deze wijze is je reinste onzin. Er worden op veel topic's geroepen dat we in communisme leven maar is dit niet iets van de minderheid legt de meerderheid iets op wat ze niet willen
Ze hebben ( de stakers ) niet in de gaten dat sociale onrust slecht is voor onze economie. Als je niet meer geld in je zak hebt moet je het niet uitgeven en dat is in het verleden teveel gebeurd met oa Peppie en Kokkie van PVDA
Staken heeft in mijn ogen geen enkele zin, want ik geloof dat deze regering, zoals bewezen, niet aan denkt om de mensen tegemoet te komen.De regering doet misschien een beetje water bij de wijn,maar dat is al van te voren ingeraamd,zodat het nu zo overkomt dat de regering ons tegemoet komt.
Staken kost alleen veel geld, veel ongemak, etc. en wie moet daar weer voor opdraaien(betalen)..........juist wij allemaal.
Heeft dus geen nut en ik weet het antwoord al van velen, als je niets doet dan.........,klopt maar bij de regering heeft het echt geen nut.
OH ja dank aan degene die allen op dit kabinet gestemd hebben,julie hebben allen een goede kijk erop.
Sterkte allemaal.
Staken kost alleen veel geld, veel ongemak, etc. en wie moet daar weer voor opdraaien(betalen)..........juist wij allemaal.
Heeft dus geen nut en ik weet het antwoord al van velen, als je niets doet dan.........,klopt maar bij de regering heeft het echt geen nut.
OH ja dank aan degene die allen op dit kabinet gestemd hebben,julie hebben allen een goede kijk erop.
Sterkte allemaal.
Weten jullie wat ik belachelijk vind, dat we moeten werken tot onze dood, en die dikke nekken in Den haag maar geld verkwisten.
Wordt nu eens eindelijk wakker Nederlanders.
Wordt nu eens eindelijk wakker Nederlanders.
Mee eens,
En dat staken geen zin heeft is onzin.
Als heel nederland zijn werk stillegt, moet je eens kijken wat er dan ineens mogenlijk is.
We hoeven echt niet alles te accepteren, en dat zullen we ook echt niet gaan doen !
En dat staken geen zin heeft is onzin.
Als heel nederland zijn werk stillegt, moet je eens kijken wat er dan ineens mogenlijk is.
We hoeven echt niet alles te accepteren, en dat zullen we ook echt niet gaan doen !
Ik kan je gerust stellen als het zo doorgaat dan gaan we binnenkort weer bij de RET staken!
We hebben jarenlang betaald voor onze FLO (functioneel leeftijds ontslag) ook dit voorrecht wil men nu afpakken.
We zijn een arbeids contract aangegaan waarin vermeld stond dat het een functie is met een FLO.
Dit wordt eenzijdig afgebroken terwijl de meeste dit niet eens halen omdat ze voor die tijd al zijn afgekeurd voor de bus.
We hebben gekozen voor dit eens zo mooie beroep wanneer andere met de feestdagen of weekenden bij hun familie waren zijn wij op pad.
Dit geldt ook voor de verzorgende beroepen, politie en brandweer.
en terug komend op 14 oktober.
De bonden hadden al besloten dat wij niet zouden rijden dit was op maandag al bekend maar formeel moeten ze eerst een vergadering uitschrijven en dat was op woensdag nacht.
We hebben jarenlang betaald voor onze FLO (functioneel leeftijds ontslag) ook dit voorrecht wil men nu afpakken.
We zijn een arbeids contract aangegaan waarin vermeld stond dat het een functie is met een FLO.
Dit wordt eenzijdig afgebroken terwijl de meeste dit niet eens halen omdat ze voor die tijd al zijn afgekeurd voor de bus.
We hebben gekozen voor dit eens zo mooie beroep wanneer andere met de feestdagen of weekenden bij hun familie waren zijn wij op pad.
Dit geldt ook voor de verzorgende beroepen, politie en brandweer.
en terug komend op 14 oktober.
De bonden hadden al besloten dat wij niet zouden rijden dit was op maandag al bekend maar formeel moeten ze eerst een vergadering uitschrijven en dat was op woensdag nacht.
Ik vind dat mensen voor hun mening moeten uitkomen, of het wel of niet helpt, dit heet democratie