Al enige tijd heb ik een betalingsachterstand van telkens 1 maand, bij "ennatuurlijk".
Zodra ik kan betaal ik direct.
Nu is het beleid van "ennatuurlijk" dat ze je gaan pushen om de achterstand te betalen, ondanks mijn uitleg waarom het mij financieel nu niet lukt om het voorschot voor de gestelde datum te betalen.
Ik wordt soms 2 x per dag gebeld door het callcenter.
Daarnaast krijg ik smsjes met het verzoek te betalen en ook ontvang ik gewoon per post nog een herinnering met een uiterste betaaldatum ..Die uiterste betaal datum red ik wel en heb dan geen extra incassokosten.
Ik heb contact gehad met de klantenservice over hun aanhoudelijk bellen en smsen, omdat ik elke keer opnieuw uitleg wat de situatie is waarom ik te laat ben met de betaling.
Dit is hun manier van werken en het zij hebben er baad bij kreeg ik te horen. de klanten betalen nu op tijd dus gaan ze door met pushen.
Op mijn vraag of ik dan een regeling kon treffen om op die manier het maand bedrag in te lopen, kreeg ik te horen dat zij bij voorschotten nooit een regeling treffen.
Ik wordt er echt hopeloos van
Mijn vraag:
Mag een bedrijf op deze manier druk zetten om ervoor te zorgen dat er betaald wordt?
Ik ben benieuwd of meerdere mensen deze ervaring met ennatuurlijk hebben.
Mvg.
Friendly