LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH Mobiel prepay, geen bonus voor het beltegoed.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hoogtefotografie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 feb 2015 10:01

AH Mobiel prepay, geen bonus voor het beltegoed.

Ongelezen bericht door hoogtefotografie »

Eind januari had AH een eenvoudige telefoon, alleen bellen en sms-en in de aanbieding met simkaart en 5 euro beltegoed
Omdat je een bonuskaarthouder bent kan je je bonuskaartnummer sms naar 1200, wel tegen smstarief, doorgeven
Je kriijgt een smsje terug dat binnen 10 werkdagen het saldo verdubbeld wordt van 5 naar 10 euro.
Na 10 werkdagen eens contact gehad met mobielhelpdesk. Aan de verkregen antwoorden leek het er op dat ik iets nieuws vertelde met de bonuskaart. Ik moest de activiteit nog maar eens herhalen. Sms opnieuw verstuurd, het smsje terug met melding binnen 10 werkdagen. Afgelopen vrijdag waren er weer 11 werkdagen voorbij, maar geen bonus.
Gelukkig is het een simlockvrij toestel. AH kan het bekijken en kies wel een andere provider, hopelijk komt die wel de beschreven beloftes na

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: AH Mobiel prepay, geen bonus voor het beltegoed.

Ongelezen bericht door prem »

Dus nu koopt u weer een andere simkaart?

Moneyman
Berichten: 30418
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH Mobiel prepay, geen bonus voor het beltegoed.

Ongelezen bericht door Moneyman »

hoogtefotografie schreef:AH kan het bekijken en kies wel een andere provider, hopelijk komt die wel de beschreven beloftes na
Ja, want andere providers hebben geen problemen...

Ik zou gewoon even geduldig zijn en accepteren dat sommige zaken niet zo soepel lopen als je zou willen. Neem het toestel mee naar de klantenservice ter plaatse en laat ze daar een en ander uitzoeken.

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: AH Mobiel prepay, geen bonus voor het beltegoed.

Ongelezen bericht door igen »

Maar grappig dat u dan geen last krijgt van een vervormd hoofd. Cluster hoofdpijn en een mobieltje lijken mij geen ideale combi

hoogtefotografie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 feb 2015 10:01

Re: AH Mobiel prepay, geen bonus voor het beltegoed.

Ongelezen bericht door hoogtefotografie »

igen schreef:Maar grappig dat u dan geen last krijgt van een vervormd hoofd. Cluster hoofdpijn en een mobieltje lijken mij geen ideale combi
Het is bewust geen smart en zo kan ik ook communiceren met anderen

hoogtefotografie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 feb 2015 10:01

Re: AH Mobiel prepay, geen bonus voor het beltegoed.

Ongelezen bericht door hoogtefotografie »

Moneyman schreef:
hoogtefotografie schreef:AH kan het bekijken en kies wel een andere provider, hopelijk komt die wel de beschreven beloftes na
Ja, want andere providers hebben geen problemen...

Ik zou gewoon even geduldig zijn en accepteren dat sommige zaken niet zo soepel lopen als je zou willen. Neem het toestel mee naar de klantenservice ter plaatse en laat ze daar een en ander uitzoeken.
Het is al een maand geleden van de eerste indiening. De transactiekosten hebben ze in rekening gebracht. Bij AHmobiel denken ze ook aan de kleintjes
Meld je 06-nummer aan en ontvang €5,- gratis Bonustegoed

Als je je als AH Mobiel prepaid nummer aanmeldt, ontvang je gratis €5,- bonustegoed. Dit extra bonustegoed wordt binnen 10 werkdagen automatisch bijgeschreven. Het gratis bonustegoed is 1 maand geldig.
Read more at http://www.ah.nl/over-ah/services/mobie ... S2heOcG.99

Gesloten