LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe biedt geen service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bram Vreugdenhil
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2015 10:08

Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door Bram Vreugdenhil »

Hollands nieuwe werkt aan haar service! Eindelijk is er een telefoonnummer
vindbaar op hun website voor contact!

Ik heb al een paar jaar een abbonement bij Hollandsnieuwe, privé. Geen
problemen mee, zolang je de klantenservice niet nodig hebt.
Sinds 8 juni ben ik ook een zakelijke klant, maar dan met het zelfde
nummer. (het porteren van het nummer van HN prive naar HN zakelijk was een
ramp maar dat is een heel ander verhaal)

Het probleem:
Ik heb geen voicemail al bijna 5 maanden niet (vanaf 8 juni).
Ik loop tegen een muur bij de klantenservice, vriendelijke mensen, dat wel
maar ze kunnen me niet verder helpen.
Ik heb erg vaak gebeld met de klantenservice om een oplossing te vinden,
erg lang in de wacht en ik mag nooit doorverbonden worden met een meerdere
of de technische dienst. Er zijn meerdere technische cases aangemaakt.
Helaas krijg ik hier nooit reactie op, je wordt niet teruggebeld en niemand
kan je antwoord geven over hoe lang het nog gaat duren. Mail komt al
helemaal geen antwoord op.

Volgende stap: abbonement opzeggen. Dat mag maar dan moet je wel je toestel
afkopen (logisch) maar ook je abbonement voor de resterende 20 maanden....

Er is geen tegemoetkoming, terwijl ik toch echt zakelijk een voicemail
nodig hebt en mijn abbonement niet 100% werkt. Overstappen gaat dus ook
niet 1,2,3 .

Ik zie wel wat verbeterpunten op het gebied van service...
Hebben hier meer mensen problemen met Hollandsnieuwe?

cor21
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2015 11:10

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door cor21 »

ik ben al een maand bezig om mijn gegevens (die hollands nieuwe er verkeerd heeft ingezet) weer goed te krijgen
ik heb nu een bestelling gedaan voor een andere telefoon en die kan niet geleverd worden omdat mijn gegevens niet overeen komen
ik heb gemaild,gechat, gebeld etc meerdere malen zelfs en er wordt beloofd dat er iets aan gedaan wordt maar helaas
inmiddels 1 maand verder en kan mijn bestelling,die wel betaald is, dus niet ontvangen omdat de gegevens niet kloppen
er staan gegevens van een andere persoon in , nu kan ik wel het adres veranderen maar niet de naam en geboorte datum, zeer slordig en adverteren ook nog met je persoonlijke gegevens zijn privacy gegarandeerd, niet dus en dit geldt ook voor de gegevens van die andere persoon die nu in mijn persoonlijke gegevens staat

marcelhui
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2015 11:33

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door marcelhui »

Klantenservice ook zakelijk niet bereikbaar
dagen achtereen geprobeerd, 10 minuten per keer minimaal
de chatfunctie is ook slecht, 30 minuten wachttijd
het email contact formulier op de site 'is tijdelijk niet beschikbaar' (al een hele tijd....)
klantenservice via buitenlandnummer geprobeerd, na een lang verhaal en vele menu's is ook die door een technische storing onbereikbaar.

Lijkt wel een ontmoedigingsbeleid.
Maar mijn sim permanent geblokkeerd en krijg geen reacties.
Dit nog nimmer meegemaakt, zakelijk al helemaal niet.

Ik hoop dat de klantenservice langs deze weg wel reageert, daar ik anders vanaf heden dagelijks reviews zal invullen op elke mogelijke website inzake hollandsnieuwe.
Niet dat ik niets beters heb te doen, maar vanuit een principekwestie.
Misschien Youp van 't Hek eens laten bellen, schijnt veel invloed te hebben op telecombedrijven ;-)

Dus hollandsnieuwe reageren aub!

I.N.G.E.
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2016 22:11

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door I.N.G.E. »

bewust beleid?
precies hetzelfde meegemaakt als de overige schrijvers.Klantenservice wachttijden van langer dan 60 minuten. Als je het zo lang volhoud nemen ze tot nog toe wel op. En als je dan contact krijgt wordt je met een kluitje in het riet aan het lijntje gehouden tot je een ons weegt!

doorverbinden met een supervisor of meerdere beginnen ze niet aan. Terugbellen ook niet. Altijd even glad en vriendelijk. Anoniem en geen eigen verantwoordelijkeheid voor de service.

antwoord op mailen via het adres antwoord@hollands nieuwe geven ze vaak geen antwoord op vragen. Als ze wel antwoord geven, steeds pas na een aantal dagen gaat het op de helft van de vragen/ klacht niet in.

Het chatprogramma zijn ook loze beloftes. Eenmaal kreeg ik te lezen dat de wachttijd ca 113 minuten bedroeg, maar als ik nu een vraag wil stellen via de chat krijg ik niet eens de mogelijkheid om te chatten.

ik wilde overstappen naar een andere provider met nummerbehoud, Nu is door een fout van Hollands nieuwe mijn abonnement 2 maanden te vroeg beeindigd. Inmiddels wordt ik alweer een week aan het lijntje gehouden, ik zal niet ingaan op de vermoeiende details maar het is SCHANDALIG dat een bedrijf zo kan omgaan met zn klanten.

En dit is niet de eerst e keer. een aantal maanden geleden moesten hollands nieuwe klanten overstappen op een nieuwe simkaart. dat leverde ook zon gedoe op. toen ben ik ook 4 x terug naar de winkel van belcompany geweest ( iedere keer een andere medewerker die nooit wist wanneer ie er weer was op die locatie) en een hele week deed mijn telefoon het niet en terugbellen door de klantenservice ho maar.

het gekke is, ik heb precies iets dergelijks ook meegemaakt in NZ. na een week loste onze buurvrouw dit toen voor ons op door de personal assistent van de CEO te bellen, via het nummer voor aspirant abonnees, met een smoesje en vervolgens te dreigen met het inbrengen van de klacht in een tv programma als niet binnen 24 uur geregeld was dat wij onze aansluiting terugkregen.
ook toen werden wij door een fout van die belcompany Orcon een week aan het lijntje gehouden, maar op deze manier was het toen wel binnen een dag geregeld.

het lijkt wel een bewust beleid van Hollands Nieuwe en ook andere bedrijven tegenwoordig om de klant aan het lijntje te houden tot ze er moe van worden en het opgeven. De medewerkers, vaak met alleen de voornaam, zijn anoniem en interessseert het geen bal of ze kunnen ieg NIETS. ik vraag me af of iemand nog trots op zijn werk kan zijn als hij/ zij zich op zo,n manier zich laat gebruiken om klanten af te schepen. dat moet toch gaan wringen?

Zijn er nog anderen zodat we de krachten kunnen bundelen?

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door Appie83 »

Probeer het eens via Twitter. Je hebt niet gelijk bericht, maar binnen een twee uur kreeg ik vaak wel een reactie. Je moet wel geduld blijven hebben, maar uiteindelijk is mijn probleem opgelost.

MHHendriksen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2016 22:47

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door MHHendriksen »

Eind augustus heb ik voor mijn dochter haar contract verlengd en daarbij ontving ze.de huawei P 8 lite Na een dag bleken er strepen in het beeldscherm te lopen, Waarschijnlijk een fabrieksfout dus besloten we hem op 28 Augustus retour te sturen zoals vermeld op de site, Het was nu afwachten,... en dat wachten doen we nog steeds!! We kregen keurig bericht van post nl dat het pakje bezorgd was. Daarna bleef het stil??? Na een telefoontje aan Hollamds nieuwe hoorden we dat de telefoon niet aangekomen was,... toch gek als je op papier hebt staan dat dat wel zo is. Er moest volgens HN een vermissing's onderzoek plaatsvinden bij post nl.. Wij contact met post nl gehad en ja hij is bezorgd en HN zegt nee hij is niet bezorgd. Na vele telefoontjes en mails naar jullie hoorden we eindelijk in December dat jullie een onderzoek zouden starten. Werderom moesten we voor de zoveelste keer de track en trace code en bijbehorende papieren sturen. Ook zoiets raars. Lijkt mij dat er toch een dossier aangemaakt moet zijn. Vervolgens hoor je weer niks en krijg je een mail dat de zaak gesloten word??? Inmiddels zijn mijn telefoontjes aan Hollamds Nieuwe erg in de kosten aan onze kant gelopen, een uur wachten voor je iemand aan de lijn krijgt en je begint weer van voor af aan. Uren tijd zitten daarin. Steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen. En nu is er NOG steeds is er geen oplossing en betalen wij voor een abonnement zonder telefoon. Van mijn jongste dochter is haar abonnement al opgezegd bij Hollands Nieuwe. Ik ben Woest en dat is nog heel zacht uitgedrukt. Ik werk zelf ook in een winkel en daar is de klant nog koning. Van service is geen sprake Helaas.

Ik heb hoge belkosten gemaakt na u en uren tijd erin gestoken.
Nu maar de rechtsbijstand erop gezet hopen dat dat helpt

Zus
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2016 12:58

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door Zus »

Onlangs een nieuwe Simkaart opgehaald, en deze kaart blijkt na installatie de melding ongeldig/geen service te geven.
Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. Ik heb toen via FB contact met hun opgenomen, en werd enige tijd later opgebeld en keurig te woord gestaan, na diverse malen proberen, werd er gezegd dat mijn Simkaart niet deugde, en er een nieuwe opgestuurd zou worden.
Deze nieuwe Simkaart de volgende dag ontvangen, maar geeft exact de zelfde problemen en meldingen, ik zit nu al vijf dagen zonder bereik, en word het zo langzamer hand wel aardig zat.
Er zijn veel klachten op FB op hun pagina en ik zie ook dat er vandaag geen enkele klacht meer word beantwoord.
Weet niet wat er gaande is bij Hollands Nieuwe, maar klaarblijkelijk is het daar goed mis

LindaJager
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2016 15:41

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door LindaJager »

Beste Radar,

Ik heb 4 abonnementen bij Hollandse nieuwe.
2 abonnementen ben ik tevreden over en werken naar behoren.

1 abonnement werkt het internet naar imigratie de ene keer wel goed en de andere keer niet goed.
1 abonnement heb ik in dec 2015 voor 1 jaar verlengd dit is een simonly abonnement.
Dit zou op 5 januari 2016 ingaan, ik had een sim only 1200 afgesloten voor 13 euro per maand.
Nu werd er op 4 januari een bedrag van 23 euro afgeschreven.
Tevens is naar de imigratie het internet de ene keer wel goed en de andere keer niet.

Nu probeer ik Hollandse nieuwe te bereiken, maar dit bedrijf krijg je niet aan de telefoon, ik heb 4x geprobeerd te bellen en heb iedere keer 45 minuten in de wacht gestaan, en heb het daarna opgegeven.
Vervolgens heb ik via facebook geprobeerd om contact te krijgen met een medewerker, af en toe reageren ze op je privebericht, maar dat zijn standaard antwoorden. Ook moest ik een bankafschrift laten zien waarop te zien is dat er 23 euro is afgeschreven. Dit heb ik gelijk gedaan, maar vervolgens zit ik alweer meer dan 1 week te wachten op antwoord.

Als je de site leest op facebook van hollandse nieuwe dan lees je veel meer van dit soort problemen.

Kunnen jullie voor de klanten van Hollandse nieuwe iets beteken? dit is te gek voor woorden dat je geen contact met hollandse nieuwe kunt krijgen om een probleem op te lossen.

Kan ik het bedrag de volgende maand storneren? als hollandse nieuwe wederom 23 euro van mijn rekening afhaalt??

Met vriendelijke groet,

Linda Jager

gobi345
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2016 19:55

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door gobi345 »

Op 17 december 2015 moest mijn vriendin een nieuwe simmkaart van Hollands Nieuwe gaan gebruiken i.v.m. een migratie. Daar had zij niet om gevraagd, maar dat was nodig volgens HN.
Vervolgens kon zij vanaf 17 decembver 2015 niet meer bellen.
Tot 4 maal toe telefonisch contact gehad met de "klantenservice", of wat daar voor door moet gaan.
In de eerste plaats zijn wachttijden van meer daqn een uur blijkbaar heel normaal bij HN. Een gesprek kost maar € 0,45, maar de tikken blijven wel doorlopen. Dure hobby dus.
Vervolgens krijg je als antwoord van de klantenservice dat zij er naar zullen kijken. Ondertussen wordt het abonnementsgeld wel gewoon afgeschreven. Aan de telefoon werd toegezegd dat het teveel overgemaakte geld voor opwaarderen, dat overigens nergens te vinden was, zou worden teruggestort op de bankrekening en wel binnen twee weken. Tot op heden niet gezien. Bij de tweede keer bellen, weer een wachttijd van bijna 2 uur, kreeg ik als antwoord dat zij er mee bezig waren en niet konden zeggen wanneer een en ander gr=eregel=d zou zijn.
Na een derde keer bgellen hetzelfde resultaat, de telefoon deed het nog steeds niet.
Toen op 8 januari 2016 maar een mail gestuurd waarij is aangegeven dat het abonnement maar beeindigd moest worden, een schadevergoeding van 50 euro geeist en terugstorting van de reeds afgeschreven bedragen.
Tot op vandaag geen antwoord gekregen van HN. De telefoon werkt inmiddels wel weer. Al heeft dat geduurd tot na de boze mail.
Ik weet niet meer wat ik moet doen om mijn zin te krijgen en in elk geval van het abonnement bij HN af te komen zonder kosten. Wie wil er nou klant zijn bij een dergelijk onbetrouwbaar bedrijf als Hollands Nieuwe!

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door Appie83 »

Hollands Nieuwe is al een paar dagen heel erg slecht bereikbaar, wachttijden zijn erg lang en Twitter wordt niet op berichten gereageerd.
Problemen die langskomen zijn: niet werkende simkaarten, teveel afgeschreven, problemen met leveren van telefoon (iPhone 5s), niet kunnen bellen, smsen en internetten, problemen met nummerbehoud. Zie alle berichten op Twitter

Bellen.com heeft hier een bericht over geschreven.
https://www.bellen.com/nieuws/bereikbaa ... ort-slecht
Probleem ligt bij nieuw callcenter en wijzigen van systeem en problemen met simkaarten. Verwachting is dat klantenservice weer voor 100% werkt op 12-3. Op de website van Hollands Nieuwe staat hier weinig over, behalve dan dat het erg druk is bij de klantenservice.

Er wordt dan ook aangeraden je klacht in te dienen bij http://www.klachtenkompas.nl/hollandsnieuwe zodat de consumentenbond ook duidelijk heeft hoeveel klachten er zijn.

En RADAR, misschien een uitzending over maken?

marcellalilian
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2016 20:33

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door marcellalilian »

Was vier jaar best tevreden soms slecht bereik, maar goed. Nu sinds drie maanden wordt er elke keer 15 euro afgeschreven voor premium sms diensten, die ik absoluut niet heb afgesloten. Sterker nog daar staat een blokkade op, die blijkbaar helemaal niet werkt. Sinds half december probeer ik ze te bereiken, via livechat (langste drie uur, zat toch thuis te werken, maar helaas geen chat), telefoon en Facebook. Ze hebben een keer gereageerd via FB dat ik mijn sms diensten kon blokkeren. Dat heb ik een jaar geleden al gedaan. Mega irritant muziekje ook. Nu inmiddels nog geen oplossing. Krijg ze maar niet te pakken ik weet niet meer wat te doen. Begrijp gewoon niet dat er geen contact met me wordt opgenomen. Ik raak inmiddels ten einde raad. Hollands nieuwe verwijderd ook de berichten heel kinderachtig, daar hebben ze blijkbaar wel tijd voor. Bij wie kan ik nu terecht als klantenservice niet bereikbaar is?
Bijlagen
Schermafbeelding 2015-12-21 om 19.00.06.png
Schermafbeelding 2015-12-21 om 19.00.06.png (123.21 KiB) 4136 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

LindaJager
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2016 15:41

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door LindaJager »

LindaJager schreef:Beste Radar,

Ik heb 4 abonnementen bij Hollandse nieuwe.
2 abonnementen ben ik tevreden over en werken naar behoren.

1 abonnement werkt het internet naar imigratie de ene keer wel goed en de andere keer niet goed.
1 abonnement heb ik in dec 2015 voor 1 jaar verlengd dit is een simonly abonnement.
Dit zou op 5 januari 2016 ingaan, ik had een sim only 1200 afgesloten voor 13 euro per maand.
Nu werd er op 4 januari een bedrag van 23 euro afgeschreven.
Tevens is naar de imigratie het internet de ene keer wel goed en de andere keer niet.

Nu probeer ik Hollandse nieuwe te bereiken, maar dit bedrijf krijg je niet aan de telefoon, ik heb 4x geprobeerd te bellen en heb iedere keer 45 minuten in de wacht gestaan, en heb het daarna opgegeven.
Vervolgens heb ik via facebook geprobeerd om contact te krijgen met een medewerker, af en toe reageren ze op je privebericht, maar dat zijn standaard antwoorden. Ook moest ik een bankafschrift laten zien waarop te zien is dat er 23 euro is afgeschreven. Dit heb ik gelijk gedaan, maar vervolgens zit ik alweer meer dan 1 week te wachten op antwoord.

Als je de site leest op facebook van hollandse nieuwe dan lees je veel meer van dit soort problemen.

Kunnen jullie voor de klanten van Hollandse nieuwe iets beteken? dit is te gek voor woorden dat je geen contact met hollandse nieuwe kunt krijgen om een probleem op te lossen.

Kan ik het bedrag de volgende maand storneren? als hollandse nieuwe wederom 23 euro van mijn rekening afhaalt??

Met vriendelijke groet,

Linda Jager
Bovenstaand probleem is na heel veel berichten via facebook opgelost. Ook nog compensatie in de vorm van belt te goed gehad.

Vol goede moed was is, maar helaas maar van korte duur.

Op 4/2 is het abonnement geld afgeschreven van 13 euro, dat was deze keer goed.
Maar helaas is het nu 9/2 en is het bel tegoed nog steeds niet bijgeschreven.

Jullie snappen natuurlijk wel dat dit heel frustrerend is en dat dit niet een normale gang van zaken is.

Op facebook kun je nog wel reageren op een bestaand bericht van Hollandse nieuwe zelf, maar je kan geen berichten zelf meer plaatsten, dit is sinds enkele weken al afgesloten. Prive berichten kun je nog wel verzenden maar word ook niet meer op gereageerd.

Ik hoop dat jullie nogmaals een uitzending hierover willen maken en dat het probleem nog steeds niet is opgelost.

LindaJager
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2016 15:41

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door LindaJager »

LindaJager schreef:
LindaJager schreef:Beste Radar,

Ik heb 4 abonnementen bij Hollandse nieuwe.
2 abonnementen ben ik tevreden over en werken naar behoren.

1 abonnement werkt het internet naar imigratie de ene keer wel goed en de andere keer niet goed.
1 abonnement heb ik in dec 2015 voor 1 jaar verlengd dit is een simonly abonnement.
Dit zou op 5 januari 2016 ingaan, ik had een sim only 1200 afgesloten voor 13 euro per maand.
Nu werd er op 4 januari een bedrag van 23 euro afgeschreven.
Tevens is naar de imigratie het internet de ene keer wel goed en de andere keer niet.

Nu probeer ik Hollandse nieuwe te bereiken, maar dit bedrijf krijg je niet aan de telefoon, ik heb 4x geprobeerd te bellen en heb iedere keer 45 minuten in de wacht gestaan, en heb het daarna opgegeven.
Vervolgens heb ik via facebook geprobeerd om contact te krijgen met een medewerker, af en toe reageren ze op je privebericht, maar dat zijn standaard antwoorden. Ook moest ik een bankafschrift laten zien waarop te zien is dat er 23 euro is afgeschreven. Dit heb ik gelijk gedaan, maar vervolgens zit ik alweer meer dan 1 week te wachten op antwoord.

Als je de site leest op facebook van hollandse nieuwe dan lees je veel meer van dit soort problemen.

Kunnen jullie voor de klanten van Hollandse nieuwe iets beteken? dit is te gek voor woorden dat je geen contact met hollandse nieuwe kunt krijgen om een probleem op te lossen.

Kan ik het bedrag de volgende maand storneren? als hollandse nieuwe wederom 23 euro van mijn rekening afhaalt??

Met vriendelijke groet,

Linda Jager
Bovenstaand probleem is na heel veel berichten via facebook opgelost. Ook nog compensatie in de vorm van belt te goed gehad.

Vol goede moed was is, maar helaas maar van korte duur.

Op 4/2 is het abonnement geld afgeschreven van 13 euro, dat was deze keer goed.
Maar helaas is het nu 9/2 en is het bel tegoed nog steeds niet bijgeschreven.

Jullie snappen natuurlijk wel dat dit heel frustrerend is en dat dit niet een normale gang van zaken is.

Op facebook kun je nog wel reageren op een bestaand bericht van Hollandse nieuwe zelf, maar je kan geen berichten zelf meer plaatsten, dit is sinds enkele weken al afgesloten. Prive berichten kun je nog wel verzenden maar word ook niet meer op gereageerd.

Ik hoop dat jullie nogmaals een uitzending hierover willen maken en dat het probleem nog steeds niet is opgelost.
Nou jah ik heb nog 1x geprobeerd te bellen met Hollandse Nieuwe en wat schets mijn verbazing?? nadat ik alle handeling had verricht ging de telefoon 1x over en werd er direct opgenomen door Hollandse Nieuwe en is het probleem opgelost!!!!!!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door Har06 »

LindaJager schreef:
LindaJager schreef:
LindaJager schreef:Beste Radar,

Ik heb 4 abonnementen bij Hollandse nieuwe.
2 abonnementen ben ik tevreden over en werken naar behoren.

1 abonnement werkt het internet naar imigratie de ene keer wel goed en de andere keer niet goed.
1 abonnement heb ik in dec 2015 voor 1 jaar verlengd dit is een simonly abonnement.
Dit zou op 5 januari 2016 ingaan, ik had een sim only 1200 afgesloten voor 13 euro per maand.
Nu werd er op 4 januari een bedrag van 23 euro afgeschreven.
Tevens is naar de imigratie het internet de ene keer wel goed en de andere keer niet.

Nu probeer ik Hollandse nieuwe te bereiken, maar dit bedrijf krijg je niet aan de telefoon, ik heb 4x geprobeerd te bellen en heb iedere keer 45 minuten in de wacht gestaan, en heb het daarna opgegeven.
Vervolgens heb ik via facebook geprobeerd om contact te krijgen met een medewerker, af en toe reageren ze op je privebericht, maar dat zijn standaard antwoorden. Ook moest ik een bankafschrift laten zien waarop te zien is dat er 23 euro is afgeschreven. Dit heb ik gelijk gedaan, maar vervolgens zit ik alweer meer dan 1 week te wachten op antwoord.

Als je de site leest op facebook van hollandse nieuwe dan lees je veel meer van dit soort problemen.

Kunnen jullie voor de klanten van Hollandse nieuwe iets beteken? dit is te gek voor woorden dat je geen contact met hollandse nieuwe kunt krijgen om een probleem op te lossen.

Kan ik het bedrag de volgende maand storneren? als hollandse nieuwe wederom 23 euro van mijn rekening afhaalt??

Met vriendelijke groet,

Linda Jager
Bovenstaand probleem is na heel veel berichten via facebook opgelost. Ook nog compensatie in de vorm van belt te goed gehad.

Vol goede moed was is, maar helaas maar van korte duur.

Op 4/2 is het abonnement geld afgeschreven van 13 euro, dat was deze keer goed.
Maar helaas is het nu 9/2 en is het bel tegoed nog steeds niet bijgeschreven.

Jullie snappen natuurlijk wel dat dit heel frustrerend is en dat dit niet een normale gang van zaken is.

Op facebook kun je nog wel reageren op een bestaand bericht van Hollandse nieuwe zelf, maar je kan geen berichten zelf meer plaatsten, dit is sinds enkele weken al afgesloten. Prive berichten kun je nog wel verzenden maar word ook niet meer op gereageerd.

Ik hoop dat jullie nogmaals een uitzending hierover willen maken en dat het probleem nog steeds niet is opgelost.
Nou jah ik heb nog 1x geprobeerd te bellen met Hollandse Nieuwe en wat schets mijn verbazing?? nadat ik alle handeling had verricht ging de telefoon 1x over en werd er direct opgenomen door Hollandse Nieuwe en is het probleem opgelost!!!!!!


al het gekrakeel was dus overbodig!!, wij hebben nooit moeite gehad om HN te bereiken via mail chat phone en media

rendierruud
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2009 09:54

Re: Hollandsnieuwe biedt geen service

Ongelezen bericht door rendierruud »

Als eerste wil ik doorgeven dat Hollandse Nieuwe ook af te sluiten is via de Voda phone winkel.

Ik heb daar 2 abonnementen afgesloten tezamen met 2 iPhones 5 en met nummerbehoud.

In de winkel is mij alles duidelijk uitgelegt door een medewerker en na een aantal betalingen zoals in de advertenties weergegeven is het nummerbehoud goedgekeurd en kreeg ik op de datum van oversluiten netjes een bericht dat het tijdelijke nummer over zou gaan in mijn oude nummer van Tele 2.

Tot nu toe ben ik dus tevreden en de automatische betaling gaat ook goed.

Het afsluiten van de beide abonnementen in de Voda phone winkel hebben er toe bijgedragen dat goed is verlopen.

Mvgr Ruud

Gesloten