| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tercht of onterecht beslag
Re: tercht of onterecht beslag
Zoals ik al zei we hebben het sinds mijn partner ziek is geworden erg moeilijk, we maken ons punt 1 altijd erge zorgen om zijn ziekte en punt 2 als je ongeneselijk ziek wordt/bent kelder je in eens flink in je inkomsten en zie dan maar je hoofd boven water te houden. we hebben niet voor niks ons huis gedwongen moeten verkopen.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 feb 2016 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: reactie op verwijderde quote verwijderd
Zo lang je geen duidelijke informatie geeft en ook de vragen van o.a. Moneyman niet beantwoordt, is het niet mogelijk goed advies te geven, helaas.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 feb 2016 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
ik begrijp je reactie, maar ik durf eerlijk gezegd ook nog niet volledige duidelijke informatie te geven, stel je voor dat als zo'n instantie dit leest dan doen ze helemaal niks meer voor je... dat beangstigd me, we kunnen niet nog meer ellende er bij hebben. misschien dat ik gewoon me verhaal even kwijt wilde.. ik zit wel met me handen in het haar. we zijn flink in inkomsten gekelderd en we hebben wel een gezin te onderhouden..
het is al erg genoeg dat mijn partner zo ziek is..
het is al erg genoeg dat mijn partner zo ziek is..
iedereen bedankt voor de reacties 
Dan moet je sowieso wegwezen bij zo'n "instantie."corinaoud schreef:....stel je voor dat als zo'n instantie dit leest dan doen ze helemaal niks meer voor je...
Er zijn genoeg voorbeelden waar schuld hulpverlening instanties vooral voor zich zelf werken en problemen voor klanten alleen maar groter maakten. Daar voor wegkijken is geen oplossing.
+116again schreef:Dan moet je sowieso wegwezen bij zo'n "instantie."corinaoud schreef:....stel je voor dat als zo'n instantie dit leest dan doen ze helemaal niks meer voor je...
Er zijn genoeg voorbeelden waar schuld hulpverlening instanties vooral voor zich zelf werken en problemen voor klanten alleen maar groter maakten. Daar voor wegkijken is geen oplossing.
Volgens mij bedoelt de Ts met "instanties" de instantie(s) die geld tegoed heeft (hebben).
Dan zou het überhaupt geen verschil moeten maken of die meelezen. TS zou er verstandig aan doen advies in te winnen bij een schuldhulpverlener.
De Ts wilde, zoals ze zelf schrijft, "alleen haar verhaal even kwijt". Och ja.