LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kan mij hierover iets vertellen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
R.Baarda
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2004 20:42

wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door R.Baarda »

In 1997 heb ik vier contracten afgesloten bij Legio Lease. Dit betrof allemaal spaarlease contracten. Ik heb hieraan vijf jaren betaald. Een van de contracten is zelfs verlengd met twee jaren. In totaal heb ik een bedrag van 7.351,00 euro's aan Dexia betaald. Toen bleek dat de beurs alleen maar naar beneden ging, heb ik in overleg met mijn financieel adviseur besloten om de aandelen zelf van Dexia over te kopen. Dit kostte mij nog eens ongeveer 5.700,00 euro. In totaal ben ik dus een bedrag van 13051,00 euro kwijt. En dan heb ik het nog niet over de lening die ik ben aangegaan om de aandelen over te kopen. (ik heb dit destijds gedaan om zo van het torenhoge rentepercentage dat Legio bij berekende af te zijn) Ik heb mij al een tijd geleden aangemeld bij de stichting Leaseverlies. Helaas zijn zij, door de grote hoeveelheid deelnemers, niet in staat om mijn vragen te beantwoorden, waarvoor ik overigens wel begrip voor heb. Mijn vraag ik echter heel kort maar krachtig. Op dit moment heeft men het namelijk steeds over of de partner wel of niet getekend heeft. Wie kan mij echter wat opheldering geven over mijn contracten en wat daar mee gedaan wordt. Het kan best zijn dat op deze vraag al een antwoord is gegeven. Echter om de meer dan 94000 reacties door te nemen was mij iets teveel van het goede.

Alvast bedankt.

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Pikant »

Ja het is jouw zaak, maar je bent dus te lui om de zaken te lezen :lol:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door impact »

Baarda, ik zie het somber voor u in. Dexia zal stellen dat het een gedane zaak is. En die nemen meesteal geen keer. Ik raad u aan om voor de zekerheid advies aan een jurist te vragen. Succes.

Gesloten