LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vervelende ervaring met Coolblue
Vervelende ervaring met Coolblue
Hallo allen,
Een week of 2 geleden heb ik mijn Sony xperia Z2 naar Coolblue gestuurd voor reparatie omdat de achterplaat los kwam te zitten.
Na 1,5 week kreeg ik bericht dat mijn scherm van mijn toestel was vervangen omdat deze kapot bleek te zijn, appart want deze werkte nog.
Na een belletje met Coolblue zou ik moeten afwachten hoe mijn telefoon terug zou komen, deze was al opgestuurd.
Uiteindelijk bleek ik een ander toestel (te herkennen aan het unike IMEI nummer) thuis gestuurd gekregen.
Na een belletje met Coolblue excuus en de retour afdeling zou het gaan uitzoeken, ik zit immens te wachten op mijn eigen telefoon....
Na 1,5 dag nog niets vernomen, Coolblue op Facebook om opheldering gevraagd, uit eerdere ervaringen helaas vernomen dat de retour afdeling anders niets oplost.
Deze Facebook berichten lopen spaak, omdat ze niet meer antwoorden.....
Zojuist maar weer gebeld, waar mij verteld is dat ik eerst dit toestel terug moet sturen, waarna het interne onderzoek gestart word.
Op zijn vroegst kan ik morgen mijn telefoon terug sturen, wanneer ze maandag dus pas beginnen aan het interne onderzoek en ik nog minimaal 1 week kan wachten op mijn toestel.
Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
Pjotr
Een week of 2 geleden heb ik mijn Sony xperia Z2 naar Coolblue gestuurd voor reparatie omdat de achterplaat los kwam te zitten.
Na 1,5 week kreeg ik bericht dat mijn scherm van mijn toestel was vervangen omdat deze kapot bleek te zijn, appart want deze werkte nog.
Na een belletje met Coolblue zou ik moeten afwachten hoe mijn telefoon terug zou komen, deze was al opgestuurd.
Uiteindelijk bleek ik een ander toestel (te herkennen aan het unike IMEI nummer) thuis gestuurd gekregen.
Na een belletje met Coolblue excuus en de retour afdeling zou het gaan uitzoeken, ik zit immens te wachten op mijn eigen telefoon....
Na 1,5 dag nog niets vernomen, Coolblue op Facebook om opheldering gevraagd, uit eerdere ervaringen helaas vernomen dat de retour afdeling anders niets oplost.
Deze Facebook berichten lopen spaak, omdat ze niet meer antwoorden.....
Zojuist maar weer gebeld, waar mij verteld is dat ik eerst dit toestel terug moet sturen, waarna het interne onderzoek gestart word.
Op zijn vroegst kan ik morgen mijn telefoon terug sturen, wanneer ze maandag dus pas beginnen aan het interne onderzoek en ik nog minimaal 1 week kan wachten op mijn toestel.
Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
Pjotr
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mar 2016 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel aangepast
Reden: Topic titel aangepast
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Waar is de diefstal in dit verhaal?Harypjotr schreef:Hallo allen,
Een week of 2 geleden heb ik mijn Sony xperia Z2 naar Coolblue gestuurd voor reparatie omdat de achterplaat los kwam te zitten.
Na 1,5 week kreeg ik bericht dat mijn scherm van mijn toestel was vervangen omdat deze kapot bleek te zijn, appart want deze werkte nog.
Na een belletje met Coolblue zou ik moeten afwachten hoe mijn telefoon terug zou komen, deze was al opgestuurd.
Uiteindelijk bleek ik een ander toestel (te herkennen aan het unike IMEI nummer) thuis gestuurd gekregen.
Na een belletje met Coolblue excuus en de retour afdeling zou het gaan uitzoeken, ik zit immens te wachten op mijn eigen telefoon....
Na 1,5 dag nog niets vernomen, Coolblue op Facebook om opheldering gevraagd, uit eerdere ervaringen helaas vernomen dat de retour afdeling anders niets oplost.
Deze Facebook berichten lopen spaak, omdat ze niet meer antwoorden.....
Zojuist maar weer gebeld, waar mij verteld is dat ik eerst dit toestel terug moet sturen, waarna het interne onderzoek gestart word.
Op zijn vroegst kan ik morgen mijn telefoon terug sturen, wanneer ze maandag dus pas beginnen aan het interne onderzoek en ik nog minimaal 1 week kan wachten op mijn toestel.
Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
Pjotr
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Zwaar overdreven topic.
Overal gaat wel eens iets mis. Maar Coolblue is een voorbeeld voor de branche als het gaat om klantgerichtheid.
Overal gaat wel eens iets mis. Maar Coolblue is een voorbeeld voor de branche als het gaat om klantgerichtheid.
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Dat er iets fout gaat kan, maar een bedrijf meteen beschuldigen van diefstal is gewoon smaad
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
manoman. Wel eens van smaad gehoord.
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Wat is precies de diefstal? Dat TS andermans telefoon in bezit heeft?
Of probeert TS met een telefoon gijzeling zijn eigen telefoon eerder terug te krijgen?
Gooi dit topic maar dicht. Wederom een kansloze zaak. TS denkt dat de regels speciaal voor hem moeten worden aangepast.
Of probeert TS met een telefoon gijzeling zijn eigen telefoon eerder terug te krijgen?
Gooi dit topic maar dicht. Wederom een kansloze zaak. TS denkt dat de regels speciaal voor hem moeten worden aangepast.
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Er word geen enkele actie ondernomen vanuit Coolblue om mijn telefoon terug te vinden, lijkt mij rede genoeg om andere om hulp te vragen.
Als iemand het hier niet mee eens is, hoeft hij/ zei daar dan niet op te reageren!
Alvast dank,
Als iemand het hier niet mee eens is, hoeft hij/ zei daar dan niet op te reageren!
Alvast dank,
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Zo werkt dat dus niet. U plaatst iets wat volkomen overtrokken is en bent zelf debet aan reacties van zowel mee- als tegenstanders.Harypjotr schreef: Als iemand het hier niet mee eens is, hoeft hij/ zei daar dan niet op te reageren!
Alvast dank,
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Maar u heeft ongelijk. Als u alleen wilt horen wat u wenst te horen kunt u beter tegen uzelf in de spiegel praten.Harypjotr schreef:Als iemand het hier niet mee eens is, hoeft hij/ zei daar dan niet op te reageren!
Alvast dank,
Misschien hebben ze per ongeluk uw toestel wel omgewisseld met die van een andere klant. Dan is het toch logisch dat ze hem terugwillen zodat ze kunnen zien waar uw toestel heen is en ze het kunnen oplossen?
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Hoe weet je dat? Zit je bij Coolblue op kantoor?Harypjotr schreef:Er word geen enkele actie ondernomen vanuit Coolblue om mijn telefoon terug te vinden
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Als ik Coolblue was dan had ik het geweten. TS meteen aanklagen voor smaad cq. laster. Wat een zwartmakerij. Ik heb niks te maken met CoolBlue maar heb regelmatig wat aangeschaft bij Coolblue. Hun zijn HET voorbeeld van correcte klantenservice.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mar 2016 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Ik vraag of dit een vorm van diefstal is, maar als je niet kan lezen hoef je ook niet te reageren.mimatie schreef:Als ik Coolblue was dan had ik het geweten. TS meteen aanklagen voor smaad cq. laster. Wat een zwartmakerij. Ik heb niks te maken met CoolBlue maar heb regelmatig wat aangeschaft bij Coolblue. Hun zijn HET voorbeeld van correcte klantenservice.
Alvast dank,
Misschien zijn er wel fatsoenlijke mensen die advies kunnen bieden in plaats iedereen zwart te maken op dit forum.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mar 2016 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel reactie niet meer van toepassing door eerder verwijderd bericht
Reden: deel reactie niet meer van toepassing door eerder verwijderd bericht
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Dat vraag je helemaal niet. Dat breng je in je eerste post en in je topictitel als vaststaand feit. Wel eerlijk blijven hé.Harypjotr schreef:Ik vraag of dit een vorm van diefstal is, maar als je niet kan lezen hoef je ook niet te reageren.mimatie schreef:Als ik Coolblue was dan had ik het geweten. TS meteen aanklagen voor smaad cq. laster. Wat een zwartmakerij. Ik heb niks te maken met CoolBlue maar heb regelmatig wat aangeschaft bij Coolblue. Hun zijn HET voorbeeld van correcte klantenservice.
Alvast dank,
Misschien zijn er wel fatsoenlijke mensen die advies kunnen bieden in plaats iedereen zwart te maken op dit forum.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
@pjotr,Harypjotr schreef:Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue..
dit is natuurlijk geen vorm van diefstal; het is wel vervelend dat u nu uw telefoon langer dan normaal gebruikelijk moet missen.
Ze zijn ermee bezig , er is iets misgegaan met het opsturen van een verkeerd toestel, dat kan gebeuren natuurlijk.
Stuur dit toestel terug en u krijgt heus uw eigen gerepareerde toestel ook weer thuis gestuurd.
Coolblue biedt prima service i.t.t vele anderen, dus hen zo wegzetten vind ik niet correct.
U heeft nu pech , ff slikken en er niet zo.n big issue van maken zou mijn advies zijn.
Er valt verder niet zoveel te handelen....dit ding terugsturen en afwachten wanneer uw toestel weer retour komt.
In het algemeen, valt mij op, is de huidige tendens....vandaag iets opsturen, gisteren gerepareerd weer in de bus, m.a.w te snel ongeduldig en gelijk maar van leer trekken>>>> niet doen!
PS: de topictitel is gelukkig aangepast. Prima!
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Het is inderdaad een vervelende situatie, wellicht was mijn topic titel overdreven, maar Coolblue heeft nog geen enkel onderzoek gestart waar mijn telefoon kan zijn. In het verleden heb ik al meermalen problemen gehad met Coolblue, dit is al de 4e keer dat mijn toestel vermist of niet gerepareerd kan worden, alle vorige keren kreeg ik direct een nieuw toestel, ditmaal willen ze niet eens een onderzoek starten.moederslink schreef:@pjotr,Harypjotr schreef:Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue..
dit is natuurlijk geen vorm van diefstal; het is wel vervelend dat u nu uw telefoon langer dan normaal gebruikelijk moet missen.
Ze zijn ermee bezig , er is iets misgegaan met het opsturen van een verkeerd toestel, dat kan gebeuren natuurlijk.
Stuur dit toestel terug en u krijgt heus uw eigen gerepareerde toestel ook weer thuis gestuurd.
Coolblue biedt prima service i.t.t vele anderen, dus hen zo wegzetten vind ik niet correct.
U heeft nu pech , ff slikken en er niet zo.n big issue van maken zou mijn advies zijn.
Er valt verder niet zoveel te handelen....dit ding terugsturen en afwachten wanneer uw toestel weer retour komt.
In het algemeen, valt mij op, is de huidige tendens....vandaag iets opsturen, gisteren gerepareerd weer in de bus, m.a.w te snel ongeduldig en gelijk maar van leer trekken>>>> niet doen!
PS: de topictitel is gelukkig aangepast. Prima!
De slogan "Alles voor een glimlach" vind ik onterrecht, omdat ze er niet "alles" aan doen.
Re: Vervelende ervaring met Coolblue
Al vier keer vermist of niet gerepareerd en elke keer een nieuw toestel? Wat hebt u dan te klagen?:-)