LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online order verandering
Online order verandering
ik heb een tijdje terug een abonnement afgesloten bij online ik ben er 200% zeker van dat ik toen aan heb gegeven dat ik alleen een internet abonnement wilde afsluiten (omdat ik bij mijn huidige provider weg wilde omdat dit niet mogelijk was bij hun).
Daarna heb ik een bevestigings email gekregen met daarin Alles in 1 Start. Dit is me alleen toen helaas niet opgevallen. totdat ik vandaag een pakketje van online.nl ontving met daarin een digitale tv ontvanger. hierna heb ik dus direct met online gebeld en hun zeggen dat ze niks voor mij kunnen betekenen omdat ik een contract met hun ben aangegaan met daarin alles in 1 start.
Ik hoef dat hele pakket niet en wil dus alleen mijn internet verbinding. heeft iemand hier ervaring mee of tips wat ik hier nog aan zou kunnen doen ?
Groetjes
Jordy
Daarna heb ik een bevestigings email gekregen met daarin Alles in 1 Start. Dit is me alleen toen helaas niet opgevallen. totdat ik vandaag een pakketje van online.nl ontving met daarin een digitale tv ontvanger. hierna heb ik dus direct met online gebeld en hun zeggen dat ze niks voor mij kunnen betekenen omdat ik een contract met hun ben aangegaan met daarin alles in 1 start.
Ik hoef dat hele pakket niet en wil dus alleen mijn internet verbinding. heeft iemand hier ervaring mee of tips wat ik hier nog aan zou kunnen doen ?
Groetjes
Jordy
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Online order verandering
Kan je niets aan doen. Jij mag dan 200% zeker zijn, de mail die je hebt ontvangen zegt iets anders en daar heb je niets mee gedaan. Nu zit je er aan vast.
Re: Online order verandering
Klopt het bedrag wel met wat je telefonisch bent overeengekomen?
Re: Online order verandering
Klaag via De Consumentenbond, dit is gratis (De Geschillencommissie doet pas wat als minimaal de helft van het te betalen bedrag in een depot is gestort).
Stuur een boze e-mail naar het hoofdkantoor van Online.nl: Info@m7group.eu
Neem ook alle telefoongesprekken op.
Dreig met aangifte politie.
Heb ik ook gedaan en het heeft geholpen, ik ben eindelijk van Online.nl af.
Stuur een boze e-mail naar het hoofdkantoor van Online.nl: Info@m7group.eu
Neem ook alle telefoongesprekken op.
Dreig met aangifte politie.
Heb ik ook gedaan en het heeft geholpen, ik ben eindelijk van Online.nl af.
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Online order verandering
sorry hoor lekker makkelijk. Klant maakt toch zelf de fout door de mail die hij krijgt niet te lezen. Heel kinderachtig dan om dit soort dingen te adviserenchap schreef:Klaag via De Consumentenbond, dit is gratis (De Geschillencommissie doet pas wat als minimaal de helft van het te betalen bedrag in een depot is gestort).
Stuur een boze e-mail naar het hoofdkantoor van Online.nl: Info@m7group.eu
Neem ook alle telefoongesprekken op.
Dreig met aangifte politie.
Heb ik ook gedaan en het heeft geholpen, ik ben eindelijk van Online.nl af.
Re: Online order verandering
Helemaal een half jaar nadien.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Online order verandering
Onzin de geschillencommissie is EUR 50,00 om een geschil te starten. Je dient het bedrag van EUR 50,00 weer terug te claimen in je geschil. Verlies je dan ben je dat bedrag kwijt. Maar dit voorleggen aan de geschillencommissie is zinloos. Online heeft de bestelling schriftelijk bevestigd en heeft dus niets fout gedaan, de geschillencommissie kijkt naar de feiten en schept ook presidenten met hun uitspraken. Mogelijk wilt Online coulant zijn.chap schreef:Klaag via De Consumentenbond, dit is gratis (De Geschillencommissie doet pas wat als minimaal de helft van het te betalen bedrag in een depot is gestort).
Re: Online order verandering
Presidenten...of toch maar precedenten?