LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online order verandering

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Furias

Online order verandering

Ongelezen bericht door Furias »

ik heb een tijdje terug een abonnement afgesloten bij online ik ben er 200% zeker van dat ik toen aan heb gegeven dat ik alleen een internet abonnement wilde afsluiten (omdat ik bij mijn huidige provider weg wilde omdat dit niet mogelijk was bij hun).

Daarna heb ik een bevestigings email gekregen met daarin Alles in 1 Start. Dit is me alleen toen helaas niet opgevallen. totdat ik vandaag een pakketje van online.nl ontving met daarin een digitale tv ontvanger. hierna heb ik dus direct met online gebeld en hun zeggen dat ze niks voor mij kunnen betekenen omdat ik een contract met hun ben aangegaan met daarin alles in 1 start.

Ik hoef dat hele pakket niet en wil dus alleen mijn internet verbinding. heeft iemand hier ervaring mee of tips wat ik hier nog aan zou kunnen doen ?

Groetjes
Jordy

Barre Barry

Re: Online order verandering

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Kan je niets aan doen. Jij mag dan 200% zeker zijn, de mail die je hebt ontvangen zegt iets anders en daar heb je niets mee gedaan. Nu zit je er aan vast.

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Klopt het bedrag wel met wat je telefonisch bent overeengekomen?

chap

Ongelezen bericht door chap »

Klaag via De Consumentenbond, dit is gratis (De Geschillencommissie doet pas wat als minimaal de helft van het te betalen bedrag in een depot is gestort).
Stuur een boze e-mail naar het hoofdkantoor van Online.nl: Info@m7group.eu
Neem ook alle telefoongesprekken op.
Dreig met aangifte politie.
Heb ik ook gedaan en het heeft geholpen, ik ben eindelijk van Online.nl af.

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

chap schreef:Klaag via De Consumentenbond, dit is gratis (De Geschillencommissie doet pas wat als minimaal de helft van het te betalen bedrag in een depot is gestort).
Stuur een boze e-mail naar het hoofdkantoor van Online.nl: Info@m7group.eu
Neem ook alle telefoongesprekken op.
Dreig met aangifte politie.
Heb ik ook gedaan en het heeft geholpen, ik ben eindelijk van Online.nl af.
sorry hoor lekker makkelijk. Klant maakt toch zelf de fout door de mail die hij krijgt niet te lezen. Heel kinderachtig dan om dit soort dingen te adviseren

zombo

Ongelezen bericht door zombo »

Helemaal een half jaar nadien.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

chap schreef:Klaag via De Consumentenbond, dit is gratis (De Geschillencommissie doet pas wat als minimaal de helft van het te betalen bedrag in een depot is gestort).
Onzin de geschillencommissie is EUR 50,00 om een geschil te starten. Je dient het bedrag van EUR 50,00 weer terug te claimen in je geschil. Verlies je dan ben je dat bedrag kwijt. Maar dit voorleggen aan de geschillencommissie is zinloos. Online heeft de bestelling schriftelijk bevestigd en heeft dus niets fout gedaan, de geschillencommissie kijkt naar de feiten en schept ook presidenten met hun uitspraken. Mogelijk wilt Online coulant zijn.

igen

Ongelezen bericht door igen »

Presidenten...of toch maar precedenten?

Gesloten