Ik zoek een witgoedreparatiebedrijf om mijn koelkast te repareren, maar dit soort bedrijven is niet zo goed vertegenwoordigd op internet. witgoedserviceteam.nl heeft een professioneel ogende website, maar er is nergens een adres te ontdekken, de bedrijfsnaam staan niet bij KVK en bij sidn.nl is de domeinnaam geregistreerd op naam/adres van de hoster.
Kortom, alarmbellen. Iemand ervaringen? Of is het een voortzetting van deze zwendel: viewtopic.php?f=16&t=146823f=16&t=146823
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen witgoedserviceteam.nl?
Re: Ervaringen witgoedserviceteam.nl?
Hm, zoeken bij Google op "witgoedserviceteam.nl" tussen quotes levert me een ander Radar topic op :
viewtopic.php?f=90&t=106230f=90&t=106230
http://www.klachtenkompas.nl/witgoed-service-team
Ik zoek wel een ander!
viewtopic.php?f=90&t=106230f=90&t=106230
En een pagina bij klachtenkompas:dikvoormekaar schreef:LET OP ASD algemene service dienst uit Amsterdam werkt nu onder de naam http://www.witgoedserviceteam.nl en http://www.wasmachine-vaatwasser-specialist.nl heb nog nooit iemand (zijn naam is Khlill) zoveel negatieve reviews, recenties, beoordelingen, klachten zien krijgen. Google maar eens asd witgoed! Het bedrijf is gevestigd in De Clercqstraat 8 1052 NC Amsterdam 020-6626831 de rest van zijn plaatsnamen met telefoonnummers zijn allemaal nep!
http://www.klachtenkompas.nl/witgoed-service-team
Ik zoek wel een ander!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 okt 2016 10:17
Re: Ervaringen witgoedserviceteam.nl?
wasmachine was stuk water liep eruit, manchet hing eruit. Reparateur plaatste manchet terug en zei dat er een nieuwe pomp in moest. In een minuut had hij deze vervangen. Nadat hij weg was, bleek de machine het niet te doen (had hij niet even gecontroleerd). Na veel heen en weer bellen (waarbij men steeds vergat mij terug te bellen en afspraken altijd later plaatsvonden dan gepland), kwam de reparateur weer om iets te drogen. Hierna kon ik 1 was draaien, waarna er opnieuw weer water uit de machine liep. Weer gebeld, er moest een nieuwe manchet komen. Ik was inmiddels al meer dan 200 euro kwijt, manchet kosten zouden daar nog bij komen. In het weekend heb ik mijn vader naar de machine laten kijken, die zag een duidelijke scheur in de manchet. Deze had dus de eerste keer al vervangen moeten worden. Ook zei hij dat de pomp nooit vervangen kan zijn in 1 minuut, de machine was helemaal niet verplaatst, de droger zou erbij ons eerst af moeten en de wasmachine naar achter geplaatst moeten worden om bij de pomp kunnen komen. Ik heb mijn klacht bij het bedrijf gemeld en mijn geld teruggevraagd, maar ze ontkennen inadequaat te hebben gehandeld. Ik heb een nieuwe machine besteld en deze opgegeven, gezien de kosten die er inmiddels al in zaten. Als ik eerdere reacties op deze site lees, lijkt het om een malafide bedrijf te gaan, met weliswaar een professioneel ogende website, maar geen professionele service.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 aug 2017 13:11
Re: Ervaringen witgoedserviceteam.nl?
Witgoedserviceteam opereert nu onder de naam Peters Witgoed. Bij normaal programma van Miele wasmachine was de was niet droog, wel na apart pompen/centrifugeren programma. En een veer van de vaatwasserdeur defect. Via google op website Peters WItgoed uitgekomen. Monteur gisteren geweest, pomp wasmachine vervangen want die zou kapot zijn. Vanochtend was gedraaid, was net zo nat al daarvoor en tijdens centrifugeren nu een raar geluid. Rekening voor beide reparaties € 470, uurloon € 135. Absurd natuurlijk, heb vanochtend klacht ingediend via email adres maar ik ben bang dat we hier nooit meer wat van horen. Nu juridisch traject in, wordt vervolgd.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 aug 2017 13:11
Re: Ervaringen witgoedserviceteam.nl?
Deze week een Miele monteur over de vloer gehad, zie ook mijn post van vorige week. Probleem was gewoon een paar verstopte slangen, 38 minuten werktijd en alles doet het weer perfect zonder vervanging van onderdelen. Ik vroeg monteur ook of de waterpomp was vervangen, maar er zat gewoon een oude in (of de oorspronkelijke, of een 2e hand door witgoed service team erin gezet). Kortom, bevestigde mijn vermoeden al, witgoedserviceteam/Peters Witgoed is een malafide bedrijf dat de boel oplicht. Overweeg nog aangifte te doen, maar het OM kennende gaan ze hier niets mee doen dus laat het maar zo.
Re: Ervaringen witgoedserviceteam.nl?
Bij mij is een onjuist onderdeel in de wasmachine geplaatst door witgoed serviceteam ( a 220 euro), wat nu leidt tot lekkages. Peters Witgoed ( www.peters-witgoed.nl ) geeft telefonisch aan dat zij dit bedrijf hebben overgenomen, maar dat ze hierin geen verplichting hebben. Telefoongesprekken hierover verlopen niet zo prettig. Zo wordt de telefoon opgehangen wanneer ik vriendelijk vraag naar een postadres (om mijn ingebreke stelling naartoe te sturen). En daarna wordt er niet meer opgenomen of word ik in de wacht gezet. In mijn beleving erg onprofessioneel en ook jammer dat we er telefonisch niet uitkomen. Dit alles voelt juridisch niet ok.