LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI Wiskunde B

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
AEMalkavian

NTI Wiskunde B

Ongelezen bericht door AEMalkavian »

Ik wilde mijn Wiskunde B halen. Lijkt niet al te moeilijk dacht ik zolang ik maar de lesstof heb. Helaas kom ik daar bedrogen uit bij NTI. Het blijkt niet een Wiskunde B cursus te zijn maar niks anders dan een veel te dure examentraining. De lesstof die je wel krijgt is een zeer dun boekje vol met samengevatte stof. Sommige zinnen uit dit boek bevatten nog niet eens 3 a 4 woorden tot mijn grote verbijstering. Opzeggen omdat het product niet voldoet aan je verwachtingen of aan de beschrijving op hun eigen website kun je blijkbaar wel vergeten. Ik voel mij opgelicht. Klachten afhandelen is blijkbaar ook te moeilijk voor het NTI. Blijf maar mailen en bellen.

Op het internet kwam ik niks tegen over deze cursus dus vandaar dat ik hierbij mensen waarschuw. :wink:

GJvdZ

Re: NTI Wiskunde B

Ongelezen bericht door GJvdZ »

"Met de cursus HAVO Wiskunde B van het NTI word je voorbereid op het officiële landelijke staatsexamen van Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO). Voorheen de IB-Groep. Tijdens deze cursus herhaal je samen met een docent de belangrijkste examenstof die je nodig hebt om het staatsexamen te behalen."

(van nti.nl)

Gesloten