Brahms schreef:tijger1 schreef:.....Volgens mij probeert u die zaak een beetje zwart te maken. Probleem met ze gehad?.......
Een net begonnen Webwinkel, dus misschien even de concurentie zwart maken.
Ook wel opvallend, binnen 24 uur worden er twee accounds geopend met precies dezelfde klacht.
Ik probeer een antwoord op mijn vraag te krijgen en daarvoor heb ik inderdaad een account aangemaakt op dit forum. Het leek mij namelijk aannemelijk dat ik hier een antwoord op mijn vragen zou krijgen, maar in plaats daarvan wordt ik beschuldigt van het zwart maken van een bedrijf.
Ik heb geen webshop, ik ben consument en lid van een aantal draaggerelateerde groepen waar reclame en ervaringen met dit bedrijf gedeeld wordt. Aangezien niemand daar iets verder mee komt (berichten worden niet beantwoord, personen worden geblockt enz.), dacht ik mijn informatie hier te kunnen halen en zo te lezen ben ik niet de enige die het de moeite waard vind om zich te laten horen.
Waar de 'onzin-roepers' aan voorbij gaan, is dat made in China producten van gerenommeerde bedrijven (prenatal, C&A werden bijvoorbeeld genoemd), geproduceerd worden voor de Europese markt en conform Europese richtlijnen. Artikelen op Aliexpres worden geproduceerd voor de Aziatische markt, waar andere normen en richtlijnen gelden.
Blijft mijn vraag; mag je producten die niet geproduceerd worden voor de Europese markt invoeren en herverkopen?
Er werd aangegeven dat een bedrijf voor aanzienlijke kosten komt te staan wanneer het misgaat, maar is voorkomen niet beter dan genezen?