Beste Radar,
In jullie uitzending van 14 maart 2016 geven jullie aan dat de problemen die de gebruikers met een HN abonnement ondervinden opgelost zijn.
Nou, ik kan u mededelen dat vandaag mijn abonnement al 192 dagen buiten gebruik is.
De communicatie met HN is heel slecht.
- telefonisch contact leidt tot niets, het antwoord is steevast; het is in behandeling.
- per mail; leidt vooralsnog ook tot niets - het is in behandeling, u moet nog even geduld hebben
9 dagen geleden kreeg ik een antwoord;
HELAAS KUNNEN WIJ U PROBLEEM NIET OPLOSSEN,
U KUNT WEL UW BETAALDE ABONNEMENTSGELDEN TERUGGESTORT KRIJGEN
Dat is toch een andere toon dan die mw Marijke de Laat van Hollands Nieuwe in uw uitzending heeft gedaan.
wij-maken-het-goed.nl
Niks daarvan, of; staat er nog slechts één in de kou en blijf ik dus met lege handen achter ?
Peter Gr
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe
-
Re: Hollands Nieuwe
Ik wilde graag een abonnement bij HN afsluiten, maar ik durf echt niet en ik denk met mij velen. Dan maar liever ergens anders en misschien duurder, maar dan krijg je elders dus wel waar voor je geld.
-
- Contacteer:
Piet Piraat schreef:Ik wilde graag een abonnement bij HN afsluiten, maar ik durf echt niet en ik denk met mij velen. Dan maar liever ergens anders en misschien duurder, maar dan krijg je elders dus wel waar voor je geld.
Tsja, na jaren praktisch probleemloos bij Simyo te hebben gezeten waarvan ook genoeg te vinden is heb ik 2 jaar gelee de overstap gemaakt via simpel naar HN.....ook hier heb ik geen problemen en ben over gestapt toen er heel veel problemen waren.......ik heb schijnbaar steeds mazzel.
Bij iedere provider is wel wat. Ik durfde wel aan en heb geen spijt.
Het ergste is dat Hollandsnieuwe niets van zich laat horen.
De strategie; gewoon dood laten bloeden, de klager wordt het vanzelf zat. problemen lossen zich dan vanzelf op.
SCHAAMTELOOS
Bovendien kan een nieuw provider mijn 06 nummer niet overnemen, omdat het niet in de lucht is.
Het wordt tijd dat Radar zich er weer eens mee bemoeid, dan kan de directie van Hollandsnieuwe weer mooie belofte doen op de TV.
Peter Gr
De strategie; gewoon dood laten bloeden, de klager wordt het vanzelf zat. problemen lossen zich dan vanzelf op.
SCHAAMTELOOS
Bovendien kan een nieuw provider mijn 06 nummer niet overnemen, omdat het niet in de lucht is.
Het wordt tijd dat Radar zich er weer eens mee bemoeid, dan kan de directie van Hollandsnieuwe weer mooie belofte doen op de TV.
Peter Gr