LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bemi Bikes
Bemi Bikes
Weet iemand waarom Bemi Bikes in Purmerend niet bereikbaar is?
Mijn vader heeft 5 weken gelden zijn elektrische fiets ingeleverd voor reparatie, maar krijg vanaf deze week totaal geen contact met ze, ook de website doet het niet. Hopen dat hij niet failliet is anders kan mijn vader fluiten naar zijn fiets en hij heeft geen geld voor een nieuwe.
Mijn vader heeft 5 weken gelden zijn elektrische fiets ingeleverd voor reparatie, maar krijg vanaf deze week totaal geen contact met ze, ook de website doet het niet. Hopen dat hij niet failliet is anders kan mijn vader fluiten naar zijn fiets en hij heeft geen geld voor een nieuwe.
Re: Bemi Bikes
Heeft uw vader hem zelf daar gebracht?
Zoja kan hij er toch even langs gaan om polshoogte te nemen?
gr Henk
Zoja kan hij er toch even langs gaan om polshoogte te nemen?
gr Henk
https://www.wugly.nl/winkels/131370/bem ... purmerend/
de winkel is aan het onderhandelen om alles weer op de rit te krijgen. meer is niet bekend. men denkt aan ziekte of overnamen? stap in ieder geval even naar je rechtsbijstand om niet te laat te zijn voor ?
de winkel is aan het onderhandelen om alles weer op de rit te krijgen. meer is niet bekend. men denkt aan ziekte of overnamen? stap in ieder geval even naar je rechtsbijstand om niet te laat te zijn voor ?
Ja Henk hij heeft hem zelf gebracht, en langs gaan heeft geen zin, las op internet dat hij dicht is ivm reorganisatie. Hopelijk volgende week weer open.
Gisteren nog een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt via de email.
Wordt gewoon gereageerd via de email.
Winkel gaat dus gewoon open in het nieuwjaar
Wordt gewoon gereageerd via de email.
Winkel gaat dus gewoon open in het nieuwjaar
-
Per 7 januari is het bedrijf failliet.Terug te vinden op het internet.
-
is er intussen al meer bekend over bemi bikes , want alles staat nog steeds in hun winkel ???