LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone de beste?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Vodafone de beste?

Ongelezen bericht door Gast »

Goh Sasja ..........jij bent er mooi ingestonken .....

want jij hebt absoluut de duurste sim only die er is van vodafone !!!
namelijk vodafone sim only bij debitel is slechts 13 euro per maand voor 180 minuten en de eerste 4 maanden gratis !!!!! en geen entree kosten en ook 12 mnd contract .... .....ahhhh dacht je zo goedkoop uit te zijn ben je toch weer genaaid door vodafone,,,, sterkte ermee !!!! :P

Gast

weet je wat het is ....als je in dit forum aan het lezen bent denk je eigenlijk dat er geen enkele provider goed is !!!
maar wat ook een beetje het probleem is zijn de mensen zelf ....

je hebt al van die gasten die lopen te nuilen als ze toevallig 1 x geen ontvangst hebben ergens op een camping in the middle of noware ....dus tja gezeik is er altijd ik heb nu alle providers gehad en tja ze waren niet allemaal even geweldig maar geen 1 is er op en top slecht !!!
dus wat je ook kiest bellen kun je toch wel .... :D

sasja

Ongelezen bericht door sasja »

Lekker prettig anoniem reageren, lefgozer :evil:en dan zo afgeven op .........als je goed leest heb ik het over VODAFONE........daar gaat dit forum uiteindelijk over, toch?...........(wanneer leren mensen nou eens goed lezen???) :?: :roll:

willem18

Ongelezen bericht door willem18 »

volgens mij is het meiske een beetje geiiriteerd over het feit dat ze niet de beste deal heeft gehaald ....... :lol:

krisje

Ongelezen bericht door krisje »

uuuuhhhh SASJA debitel verkoopt ook Vodafone dus ja het is dus wel een gepaste opmerking in dit forum ......
maar ja als je dat dan niet snapt kunnen wij ook niks aan doen .... :shock:

sasja

Niet geirriteerd, hoor............maar als je deze forums een beetje door leest, krijg je de domste/stommste antwoorden terug, vooral van degene die als gast geregisteerd staan. Onaantastbaar.....maar wel smakeloos.

Daar baal ik van...........en ik heb inderdaad wat geleerd. Ik wist niet dat debitel met vodafone samenwerkte. Maar what ever........ik ben blij met mijn abbonnementje en die is en blijft voor mij de voordeligste.

Grt Sasja

lotte2

Ongelezen bericht door lotte2 »

Hoi Sasja,

Ik heb voor mijn vodafone abonnement ook navraag gedaan bij Debitel. Nadeel is alleen dat je werkt via een tussenpersoon. Wanneer je klachten hebt over Vodafone, kan je je neit rechtstreeks tot hun richten, maar moet je te werk gaan via Debitel. Lijkt me niet handig. Zeker omdat het dan nog gemakkelijker is om afgescheept te worden. Dus je abonnement was denk ik zo gek nog niet. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben?

Groetjes Lotte

sasja

Samenwerken met tussenpersonen kan altijd een probleem worden, eigen belang of juist niet, kan dan een rol spelen.
Bedankt voor je berichtje, Lotte.

Nog een paar nachies en je kunt ook genieten van de service van VODAFONE.

Grt Sasja

janwillem 22

Ongelezen bericht door janwillem 22 »

tussen persoon of niet ........
boeie !!!

ik heb net een sim only genomen bij debitel voor 90 minuten voor 2,25 per maand ongelooflijk toch ???
dan maar een tussenpersoon !!! want het ontvangst is toch vodafone en blijft super !!!

silverdream

Ongelezen bericht door silverdream »

Mijn klacht is dat ze gewoon een bedrag van 27 euro bereken terwijl ik mijn abonnement per telefonische overboeking heb gedaan, mijn bank verzekerd mij daat het nog diezelfde dag bij Vodafone binnen is en zei beweren dat het drie dagen duurt, ik betaal niet en laat het voor de rechter komen :x

Marjanne

Ongelezen bericht door Marjanne »

Naar mijn idee is Vodafone op dit moment nog wel de beste provider. Ik word altijd netjes behandeld door de mensen van de klantenservice, en als ik teruggebeld zal worden, doen ze het ook.

Natuurlijk is Vodafone niet de goedkoopste, maar wat mobiele telefonie betreft is goedkoop in dit geval duurkoop. Want :x de ellende die ik bij alle andere providers heb meegemaakt is zelfs de goedkope tarieven niet waard! :!: :P

Gast

Inderdaad in veel gevallen is goedkoop - duurkoop.

Maar mensen willen dit vaak op het moment van de aankoop niet horen omdat ze dat dan wel erg aan hun portomonnee voelen....
Als later echter blijkt dat het toch niet het product is wat ze verwachten (lees: goedkoop product met de beste kwaliteit en de beste garantie en service), staan ze raar te kijken....

Toch vreemd....
of misschien voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten....

Gast

Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten he?

Deels waar, deels niet waar!

Waarom?

Simpelweg, omdat men waar voor zijn geld wil!
Bij KPN krijg ik niet waar voor mijn geld, ik betaal veel te veel bij hun, dat komt omdat je al die reclames en andere organisaties van KPN moet betalen. Dat wil ik gewoonweg niet. Bij KPN heb je weldegelijk problemen en het probleem van KPN is dat ze hun zakken willen vullen! Neem bijvoorbeeld die Voicemailzaak van pre-pay.

Zo betaal je toch altijd flink veel geld voor iets wat je niet wil gebruiken!

En geloof mij, Vodafone en KPN zijn ook niet altijd alles! Ze zijn wellicht beter, maargoed... Zo heeft iedere provider een voordeel en met dat voordeel maken ze een marketingcampagne: Telfort doet dat door Hollands en goedkoop te zijn, Orange omdat ze onbeperkt geldig beltegoed hebben en alle diensten in 1 bundel, T-Mobile heeft eenvoudige tariefstructuur, KPN heeft zeer goed bereik en Vodafone omdat ze een goede klantenservice hebben enn goed bereik.

Zo kan iedereen afwegen wat voor hemzelf de beste keus is en wat het belangrijkst is. Er bestaat altijd nog IEDER VOORDEEL HEEFT ZIJN NADEEL: Goedkoop = Duurkoop, is iets kaliatief zeer goed, dan is het vaak duur!, etc...

Als sommigen eens minder zeurden over "ik heb geen bereik binnen, ik moet steeds naar me raampie lopen"... "goh, ik kan hier niet bellen" Jongens toch! als je ergens anders 3 of 100 meter verderop gaat staan kan je wel bellen!
Mobiele telefonie is in principe niet bedoeld voor telefoneren in huis, daarvoor is er vaste telefonie. Als je binnen geen bereik hebt dan ga je buiten maar een gezellig gesprek voeren!

mariek,,

Ongelezen bericht door mariek,, »

ik heb vodafone, en baal der vreselijk van.. Je kan alleen maar goedkoop smsen als je een smsbundel aanvraagt.. Dat is maar 1x op een dag mogelijk en je ziet alleen hoe veel smsjes je nog ovarhad van de vorige dag, niet recent dus. Je weet zo dus niet wanneer nou precies die voorraad op is en smst al snel weer voor 23 cent..

Als het niet zoveel moeite en gezeur zou geven zou ik meteen een andere provider nemen..
Dag vodafone!..

Gast

hallo,

Ik vond Vodafone altijd een hele goede tlefoon provider, tot ik een smsje vandaag kreeg.
Er stond in vermeld dat ze in 1 keer het betalen per kB (voor vodafone Live! en GPRS) over gingen naar het betalen per 15 minuuten á0,75 (voor site buiten hun eigen netwerk).
Dit is dus voor mij stukken duurder omdat ik alleen GPRS gebruik voor WAP wat maar een paar KB vraagt en kleine site 's zijn waar je echt niet 15 minuuten mee bezig ben.
kortom ik wordt nu verplicht om veel meer te betalen voor de zelfde dienst.
En Vodafone zegt dat het er goedkoper op wordt...
Nou niet dus!

pardalis

Ongelezen bericht door pardalis »

marianne... ten eerste leuk dat ze altijd terug bellen bij al je klachten.. maar als we zo ver zijn dat we de klachtenservice kunnen beoordelen is er al iets fout gegaan...

gast van Geplaatst op 18 Oct 2004 00:30 door Gast:
voor jouw even ter informatie. als je een zomerhuisje hebt waar je niet ene heel jaar zit en geen vast aansluiting neemt en je kan dan niet eens gebeld worden.. dan klopt er iets niet.. want moet ik dan de hele dag 100 meter buiten mijn tuin gaan zitten voor het geval iemand mij belt??? dat je moe wordt van eht gezeur van ff geen bereik ok.. maar het hoord niet. zou hetzelfde zijn als dat bepaalde auto het op bepaalde plekken het niet doen. dan wil je dat van te voren weten want dan koop je wel een andere.

zelf heb ik slechte ervaring met de opzegging. ik zeg het op en krijg te hore dat ik 3 maanden opzegtermijn heb.. das lekekr dan.. hoe komen ze erbij want dat staat nieet in mijn contract. nope.. maar wel in de algemene voorwaarden

maar ikw eet dat bedrijven niet zomaar alles in hun algemene voorwaardes moge proppen en ik begreep dat 2 maanden opzegtermijn ook de max was.

klopt dit?

Gast

Nee, er zijn meer providers die 3 mnd opzegtermijn hebben.

Gast

maar het hoord niet. zou hetzelfde zijn als dat bepaalde auto het op bepaalde plekken het niet doen. dan wil je dat van te voren weten want dan koop je wel een andere
Dit is niet waar! Auto's vallen niet te vergelijken met het bereik van een gsm-provider. Een auto gaat zelf van punt A naar B als je er brandstof hebt inzitten en er een bestuurder is! Zoniet dan rijdt een auto niet! :lol:

Bij het bereik is dat net zo: als er geen zendmast in de buurt van je staat of je loopt ergens een gebouw binnen, dan ontvangt je gsm het signaal van de zendmast niet meer, dus geen bereik, niet mogelijk om te bellen, sms-en, etc...
Net als je onderweg stil komt te staan of de auto niet start omdat er geen brandstof meer in zit, dan rijdt je auto natuurlijk niet.

Je kan ook niet verwachten dat een zendmast met je meereist, omdat jij zonodig altijd bereik wilt hebben overal. Binnendekking en dekking in natuurgebieden wordt ook door geen enkele provider gegarandeerd!

Notna

Ongelezen bericht door Notna »

Al jaren ben ik klant bij Libertel Vodafone met een rekening van minimaal 70 euro per maand. Afgelopen maand kon, wegens omstandigheden, de telefoon rekening niet automatisch geincasseerd worden. Dit heb ik dus handmatig via telebankieren gedaan. Per ongeluk vergis ik mij 2 euro(ipv 89,97>>>87,97). Hierdoor werd op maandag 1 november plotseling mijn telefoon geblokkeerd. Na contact met vodafone werd deze weer gedeblokkeerd. Wel moest ik de betreffende 2 euro op vrijdag 5 november hebben gestort. Helaas is er iets misgegaan met telebankieren, waardoor ik donderdag 4 november het geld gestort heb bij de postbank(tegen 6 euro stortingskosten). Hierna heb ik meteen Vodafone gebeld om een en ander uit te leggen. Ik kreeg direct nul op request en mijn telefoon is nu dan ook geblokkeerd. Zelfs mijn betalingsbewijs mocht ik niet faxen. Ik weet dat het mijn eigen stomme schuld is, maar een klein beetje coulance had ik wel verwacht. Het ergste komt nog: Het deblokkeren van mijn toestel kost 27,50 euro. Dit dus x2 = 55 euro!!

Moet/mag Vodafone op deze manier te werk gaan? En dan voor het luttele bedrag van 2 euro? OK, geld is geld, maar ik heb immers het betalingsbewijs voor handen.

De klantenservice behandelt geen klachten, want zoals ik al van u begrijp hebben ze vrijwel geen klachten, dus ook geen klachtenafdeling.

Als ik geen contractuele verbintenis had met Vodafone, was dit zeker een reden geweest om van provider te veranderen. Helaas zit ik er nog 2 jaar aan vast.

Dit wou ik u even laten weten.

PS. voorlopig ben ik niet telefonisch bereikbaar.[/quote]

Lucas

Ongelezen bericht door Lucas »

om te reageren op de topic-opener:

Idd, Vodafone is samen met KPN, wat betreft het bereik de beste provider. En het bereik is het enige dat echt telt. Ik kan het weten ik heb alle providers behalve Orange gehad en het is bagger geloof me, zelfs in de Randstad. Liever een paar euro meer voor echte kwaliteit.

Gesloten