LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camerabeelden bekeken door huisbaas?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
puma73

Re: Camerabeelden bekeken door huisbaas?

Ongelezen bericht door puma73 »

olaf79 schreef:
Moneyman schreef:J, en je mag geen groter inbreuk maken dan nodig is.
Beelden terugkijken zonder dat er aanleiding voor is, valt daar ook onder. Als klopt wat TS beweert, dan is dit niet toegestaan.
TS heeft alleen maar aannames gedaan en nog geen enkel bewijs geleverd dat dit zo is. Dus is het nog maar afwachten of dit wel waar is. TS reageert niet meer.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

puma73 schreef:TS reageert niet meer.
Inderdaad, op de eerste twee berichten na geen enkele reactie. Dus dit topic kan eigenlijk op slot, reageren heeft waarschijnlijk geen nut meer.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Guardian72 schreef:
sabon24 schreef: Ik heb het sterke vermoeden dat de huisbaas van het complex regelmatig de camerabeelden bekijkt.
Waarop baseert u dit vermoeden?
Dat was mijn vraag dus ook...en waarom daar niet even met deze huisbaas gewoon over praten??
sabon24 schreef:Hallo,

Ik huur een woning in een appartementencomplex. In de centrale hal van het complex hangen camera's. Ik heb het sterke vermoeden dat de huisbaas van het complex regelmatig de camerabeelden bekijkt. Mag dit zomaar?

Er is ook aangekondigd dat er extra camera's in de liften komen. Als de camerabeelden constant bekeken worden voelt dat nogal als een inbreuk op mijn privacy.

Ik vraag me dus af of er zomaar, zonder geldige reden , naar camerabeelden gekeken wordt door de huisbaas.

Hopelijk heeft een van jullie meer informatie.

Groet.
Hij heeft dus al wel aangekondigd dát er ook nog extra camera.s komen :(
hoezo zonder geldige reden?

Wat is daar ad hand in dat complex?
Wat zeggen de andere bewoners hier allemaal van?

Het zou wel errug fijn zijn als de TS idd even reageert.....zucht!

lynden

Ongelezen bericht door lynden »

Als het bericht van TS door de reageerders in twijfel getrokken wordt, waarom zou TS dan nog reageren . :wink:

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

lynden schreef:Als het bericht van TS door de reageerders in twijfel getrokken wordt, waarom zou TS dan nog reageren .
Ts heeft alleen maar aannames geplaatst en nergens concreet gemaakt waarop zij deze aannames doet. Als u iemand van iets beschuldigd, mag u ook waarmaken wat u zegt.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

olaf79 schreef:
Moneyman schreef:J, en je mag geen groter inbreuk maken dan nodig is.
Beelden terugkijken zonder dat er aanleiding voor is, valt daar ook onder. Als klopt wat TS beweert, dan is dit niet toegestaan.
Als die camera's er hangen voor de veiligheid, is terugkijken uiteraard gewoon toegestaan.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

olaf79 schreef:De privacy is hier wel degelijk in het geding. Stelt u zich voor; iemand gaat vreemd en haalt een dame of heer in zijn of haar huis. De huisbaas ziet dit en stapt naar de partner. Dat is inbreuk op de privacy.
Hallo zeg, nu maakt de huisbaas al huwelijken stuk door vreemdgaan te melden?! Anders wachten we even op de verklaring van TS en als die niet komt, naar de prullenbak dit topic.

prem

Ongelezen bericht door prem »

Camera's waarvan de beelden niet worden bekeken hebben hebben weinig nut.

Gesloten