LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Survey - Attitude tegenover reclameadvertenties
-
Survey - Attitude tegenover reclameadvertenties
Hallo allemaal!
Ik ben Nona Vanaken en ik doe momenteel onderzoek naar attitudes tegenover reclameadvertenties. Dit onderzoek voer ik naar aanleiding van mijn masterproef voor de opleiding Communicatiewetenschappen aan de KU Leuven.
De survey neemt slecht een 10-tal minuten van uw tijd in beslag. Als je deelneemt maak je ook kans op een bioscoopticket of een bon van Media Markt!
https://fswkuleuven.eu.qualtrics.com/SE ... 6c7tKwqq3z
In de vragenlijst wordt naar uw mening gevraagd. Het is dus onmogelijk een foutief antwoord te geven. Alle antwoorden worden volledig anoniem verwerkt.
Indien u vragen heeft, kan u mij altijd contacteren op het e-mailadres [email protected]
Alvast bedankt voor uw deelname.
Nona Vanaken
Ik ben Nona Vanaken en ik doe momenteel onderzoek naar attitudes tegenover reclameadvertenties. Dit onderzoek voer ik naar aanleiding van mijn masterproef voor de opleiding Communicatiewetenschappen aan de KU Leuven.
De survey neemt slecht een 10-tal minuten van uw tijd in beslag. Als je deelneemt maak je ook kans op een bioscoopticket of een bon van Media Markt!
https://fswkuleuven.eu.qualtrics.com/SE ... 6c7tKwqq3z
In de vragenlijst wordt naar uw mening gevraagd. Het is dus onmogelijk een foutief antwoord te geven. Alle antwoorden worden volledig anoniem verwerkt.
Indien u vragen heeft, kan u mij altijd contacteren op het e-mailadres [email protected]
Alvast bedankt voor uw deelname.
Nona Vanaken
Re: Survey - Attitude tegenover reclameadvertenties
Waarom kriijg ik eerst irritante reclames te zien voordat het onderzoek begint?
-
Omdat het onderzoek gaat over de advertenties.
Ingevuld. Mijn browser liet wel de advertenties op en neer gaan door de animatie van de timer.
Ik miste eigenlijk wel een beetje de optie om bij de vraag of je het product zou aanraden op basis van de advertentie een toelichting te geven. Ik raad nooit producten aan die ik zelf niet met tevredenheid heb gebruikt.
Ik miste eigenlijk wel een beetje de optie om bij de vraag of je het product zou aanraden op basis van de advertentie een toelichting te geven. Ik raad nooit producten aan die ik zelf niet met tevredenheid heb gebruikt.
-
Heel erg bedankt om het in te vullen en bedankt voor de opmerking, had ik niet aan gedacht.
-
Eerst ingevuld, toen halverwege gestopt want ik wilde even terug. Dat ging niet, stond ook aangekondigd , dus ik moest idd opnieuw beginnen...
Bij de advertentie over de jam vond ik de associaties die ik de 1e keer zag prettiger ( kindertijd/ buiten spelen etc ) dan toen ze voorbij kwamen bij de 2e keer ( hoge hoeden , jurken, zeevaart, opkomst landbouw etc ) ,
Wel interessante enquête , veel succes er verder mee!
Bij de advertentie over de jam vond ik de associaties die ik de 1e keer zag prettiger ( kindertijd/ buiten spelen etc ) dan toen ze voorbij kwamen bij de 2e keer ( hoge hoeden , jurken, zeevaart, opkomst landbouw etc ) ,
Wel interessante enquête , veel succes er verder mee!
-
Heel erg bedankt!
Geen probleem hoor. Succes met je onderzoek!nonavanaken schreef:Heel erg bedankt om het in te vullen en bedankt voor de opmerking, had ik niet aan gedacht.
Dan hoeven ze toch nog niet steeds op en neer te springen.nonavanaken schreef:Omdat het onderzoek gaat over de advertenties.
-
Dat op en neer springen heb ik nog niet gehad, ik bekijk het!
Naar mijn ervaring gebeurt het in Firefox, maar niet met Chrome. Kun je waarschijnlijk niets aan doen en zal wel aan qualtrics liggen.nonavanaken schreef:Dat op en neer springen heb ik nog niet gehad, ik bekijk het!
Het lijkt te gebeuren door de animatie van de timer die niet helemaal goed gaat, wanneer de timer boven het plaatje van de advertentie staat.
-
Bedankt Julie4444.
Qualtrics was ook een grote uitdaging dus wist niet deze problemen zich konden voordoen. Mijn excuses daarvoor. Hopelijk lukt het toch om de survey goed in te vullen. Heel erg bedankt voor jullie medewerking!
Qualtrics was ook een grote uitdaging dus wist niet deze problemen zich konden voordoen. Mijn excuses daarvoor. Hopelijk lukt het toch om de survey goed in te vullen. Heel erg bedankt voor jullie medewerking!
-
Heb het nu ook even gecontroleerd: het gebeurt idd in " Firefox " en niet in Chrome. ( kan beiden gebruiken )
En het schokkerige vd timer loopt idd synchroon met het plaatje vd advertentie .
En het schokkerige vd timer loopt idd synchroon met het plaatje vd advertentie .
Ook met firefox was het gewoon te doen. Ik vond het niet dermate storend dat ik Chrome erbij pakte, welke ik ook gewoon op mijn systeem heb staan.
Kun je verder niets aan doen, naast misschien aanraden de lijst in te vullen met Chrome.
Kun je verder niets aan doen, naast misschien aanraden de lijst in te vullen met Chrome.