LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie defect product

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
max1000
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2016 08:20

Garantie defect product

Ongelezen bericht door max1000 »

Binnen de garantie termijn is mijn televisie 2x stuk (geen beeld, wel geluid) gegaan. Beide keren is het moederboard vervangen. Nu heb ik weer het zelfde probleem maar inmiddels is de garantie termijn verlopen (2 maanden maar). Wat nu? Ik zou het erg onterecht vinden als ik zelf de reparatie kosten moet betalen. Ook vraag ik mij af of het product wel deugdelijk is/was aangezien nu al 3x hetzelfde probleem opduikt. Ik heb het nog niet besproken met de winkel (Mediamarkt) want zou graag eerst willen weten waar ik als consument sta en waar ik echt op zou kunnen hebben. Heeft iemand een idee of advies? Bij voorbaat dank.

Max

Dozo
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 nov 2015 17:32

Re: Garantie defect product

Ongelezen bericht door Dozo »

Bespreek het eerst met MediaMarkt.

alfatrion
Berichten: 22121
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Garantie defect product

Ongelezen bericht door alfatrion »

max1000 schreef:Ik heb het nog niet besproken met de winkel (Mediamarkt) want zou graag eerst willen weten waar ik als consument sta en waar ik echt op zou kunnen hebben. Heeft iemand een idee of advies?
Daarvoor moet je naar de garantievoorwaarden kijken. Dat kunnen wij niet voor je doen op afstand. Voor een beroep op de wettelijke garantie hebben we te weinig informatie.

Gesloten