Binnen de garantie termijn is mijn televisie 2x stuk (geen beeld, wel geluid) gegaan. Beide keren is het moederboard vervangen. Nu heb ik weer het zelfde probleem maar inmiddels is de garantie termijn verlopen (2 maanden maar). Wat nu? Ik zou het erg onterecht vinden als ik zelf de reparatie kosten moet betalen. Ook vraag ik mij af of het product wel deugdelijk is/was aangezien nu al 3x hetzelfde probleem opduikt. Ik heb het nog niet besproken met de winkel (Mediamarkt) want zou graag eerst willen weten waar ik als consument sta en waar ik echt op zou kunnen hebben. Heeft iemand een idee of advies? Bij voorbaat dank.
Max
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie defect product
Re: Garantie defect product
Bespreek het eerst met MediaMarkt.
Re: Garantie defect product
Daarvoor moet je naar de garantievoorwaarden kijken. Dat kunnen wij niet voor je doen op afstand. Voor een beroep op de wettelijke garantie hebben we te weinig informatie.max1000 schreef:Ik heb het nog niet besproken met de winkel (Mediamarkt) want zou graag eerst willen weten waar ik als consument sta en waar ik echt op zou kunnen hebben. Heeft iemand een idee of advies?