Nadat mijn inkomen iets is verhoogd heb ik in Oktober 2012 wederom contact gezocht. Het proces duurde lang en ik moest veel gegevens opsturen maar uiteindelijk heeft een hypotheek adviseur bij Florius teruggekoppeld dat de hypotheek kan worden omgezet.
Ik heb gevraagd om de boel in gang te zetten in December. De adviseur laat weten dat hij een andere functie heeft per 1-1-2013 en dat een college ermee verder gaat.
Ermee verder gaan is in mijn optiek niet geheel opnieuw beginnen. Ik moet regelmatig om de voortgang vragen en gegevens opnieuw sturen. Als ik dit terugkoppel aan de klachten service dan krijg ik te horen dat ze alleen maar kunnen vragen aan de betreffende afdeling om mij terug te bellen.
Inmiddels zijn we 5 maanden verder en heb ik nog steeds geen antwoord. Inmiddels heb ik ook de financiele ombudsman ingeschakeld.
Kennelijk heeft dit bij Florius geen enkele prioriteit.
Het heeft er vast mee te maken dat ik nog steeds elke maand netjes de (te onnodig hoge) hypotheek betaal........
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)