LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help een startup met uw input!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Mevr. Energiemeter

Help een startup met uw input!

Ongelezen bericht door Mevr. Energiemeter »

Beste lezer,

Wij hebben een leuke en snelle oplossing gevonden voor het meten van de meterstanden! Als beginnende startup zijn wij nu benieuwd naar uw mening!
In onze survey stellen wij u daarnaast ook wat korte vragen over uw houding en gedrag tegenover het meten van uw meterstanden en uw energieverbruik. Alvast heel erg bedankt!

Klik op de volgende link: https://www.surveymonkey.com/r/energiemeter om de vragenlijst in te vullen.

Heel erg bedankt voor uw hulp!

stofzuigertje

Re: Help een startup met uw input!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

WAARDELOOS!

Ja, een foto maken kan bij oude meters maar in 2020 zit iedereen digitaal en een foto maken zie je welke meter ik heb, en geen 4 standen voor Hoog/Laag en Geleverde en gebruikte stroom..... ook Gas ontbreekt dan.

De digitale meter geeft al elke 2 maanden info maar dit word overbodig.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Als ik het goed begrijp is dit een commercieel onderzoek? Ik weet niet of dat binnen de gedragsregels past, maar ok.

Inhoudelijk: over niet al te lange tijd heeft iedereen een digitale meter, en de meterstanden worden dan permanent automatisch doorgegeven aan de energieleverancier. Dan hoef je als consument in principe niets meer zelf te meten. Natuurlijk zijn er mensen die maandelijks/wekelijks/dagelijks (dat laatste: 'ik' zei de gek) het verbruik bij houden om verschillende redenen. Maar die hebben toch al hun eigen methodes denk ik. Dus ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van jullie 'product' gaat worden, eerlijk gezegd.

Ok, deze mening staat niet in de enquête, maar lijkt me toch wel zinvol voor je het op de markt brengt.

Mevr. Energiemeter

Ongelezen bericht door Mevr. Energiemeter »

Vanaf 2020 moet ieder huishouden in Nederland inderdaad een slimme meter hebben. Wij denken alleen dat het nuttig is om de komende 4 jaar ook goed, snel en makkelijk inzicht te krijgen in het energieverbruik en dat het belangrijk is om nu al na te denken wat we allemaal met de data kunnen doen! Daarnaast schakelen veel mensen de 'slimme' functie uit. Op deze manier kunnen mensen zelf bijhouden wat de energieconsumptie is.

Goed of slecht idee.... Laat het vooral weten in de survey zodat we ermee aan de slag kunnen :)

Gesloten