LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank Klantbinding Kinderrekening
Rabobank Klantbinding Kinderrekening
Rabobank had eerder een zeer succesvol concept als het gaat om klantenbinding. Tien jaar geleden onderhield Rabobank zijn contacten met zijn klanten en prospects door middel van directe contacten. Rabobank had verschillende loyaliteitsprogramma’s voor kinderen die zeer succesvol waren van sportevenementen tot cadeautjes uitkiezen op het kind zijn verjaardag.
In de afgelopen jaren is de afstand tussen de Rabobank en haar klanten in de directe omgeving steeds meer vergroot. De oorzaak hiervan is dat het bankieren tegenwoordig allemaal digitaal gaat en klanten dus niet meer langs een bank gaan. Dit probleem is ook terug te zien in de relatie met klanten die kinderen hebben tussen de 0 en 12 jaar.
Graag zouden wij, studenten HBO, onderzoek willen doen naar het gebruik van bankproducten, motivaties en hoe kinderen tussen de 0 en 12 jaar hierin worden meegenomen. Hoe zien jullie tegenwoordig de binding met een bank en hoe zouden jullie het zien? Wat voor bankproduct wilt u voor uw kind en waarom? Dit zijn allemaal vragen die wij graag beantwoord willen helpen.
Jullie kunnen ons hierbij helpen.
Het invullen ervan zal slechts enkele minuten van uw tijd in beslag nemen. Al uw antwoorden in deze enquête zijn persoonlijk en vertrouwelijk.
Link naar enquête: https://s.chkmkt.com/?e=60882&h=59B8C024949609E&l=nl
In de afgelopen jaren is de afstand tussen de Rabobank en haar klanten in de directe omgeving steeds meer vergroot. De oorzaak hiervan is dat het bankieren tegenwoordig allemaal digitaal gaat en klanten dus niet meer langs een bank gaan. Dit probleem is ook terug te zien in de relatie met klanten die kinderen hebben tussen de 0 en 12 jaar.
Graag zouden wij, studenten HBO, onderzoek willen doen naar het gebruik van bankproducten, motivaties en hoe kinderen tussen de 0 en 12 jaar hierin worden meegenomen. Hoe zien jullie tegenwoordig de binding met een bank en hoe zouden jullie het zien? Wat voor bankproduct wilt u voor uw kind en waarom? Dit zijn allemaal vragen die wij graag beantwoord willen helpen.
Jullie kunnen ons hierbij helpen.
Het invullen ervan zal slechts enkele minuten van uw tijd in beslag nemen. Al uw antwoorden in deze enquête zijn persoonlijk en vertrouwelijk.
Link naar enquête: https://s.chkmkt.com/?e=60882&h=59B8C024949609E&l=nl
Laatst gewijzigd door StudentHU op 16 mei 2016 20:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Rabobank Klantbinding Kinderrekening
Er was iets mis gegaan met plaatsen toen hebben we het nogmaals geprobeerd. We zien dat het inderdaad twee is geplaatst. Het vorige bericht wordt verwijderd.witte angora schreef:Vinden jullie jezelf zo belangrijk dat je de gedragsregels negeert en dit onderwerp in twee topics plaatst?
viewtopic.php?f=124&t=164123
En nee wij negeren de regels niet en vinden ons niet super belangrijk. We proberen allen respondenten voor ons onderzoek te vinden. Mocht je mee willen werken dan stellen we dat op prijs!
-
Inmiddels ben ik bezig met invullen.
- bij de eerste vragen mis ik de mogelijkheid: niet van toepassing/wil ik niet zeggen
- bij de vraag: 'In welke omschrijving herkent u zich het meeste?' vermoed ik dat het niet gaat om sociale contaNten, maar sociale contaCten?
Verder begrijp ik deze laatste vraag niet, want eigenlijk bestaat de enquête inhoudelijk uit twee vragen, dwz ik heb geen kinderen, misschien dat degenen met kinderen meer vragen hebben?
Naja, het is ingevuld, succes ermee.
- bij de eerste vragen mis ik de mogelijkheid: niet van toepassing/wil ik niet zeggen
- bij de vraag: 'In welke omschrijving herkent u zich het meeste?' vermoed ik dat het niet gaat om sociale contaNten, maar sociale contaCten?
Verder begrijp ik deze laatste vraag niet, want eigenlijk bestaat de enquête inhoudelijk uit twee vragen, dwz ik heb geen kinderen, misschien dat degenen met kinderen meer vragen hebben?
Naja, het is ingevuld, succes ermee.
Ik ben ook wel benieuwd wat een kudden is, en waarom er in het lijstje maar 11 provincies staan. De mijne mist, dus ik heb de enquête niet af kunnen maken.
tjongejonge, dat zijn studenten van tegenwoordig....
Ik was binnen 30 seconden klaar.. maar eh, ingevuld.
je bent Overijssel vergeten
Wonen alleen maar boeren, en die gaan toch al naar de Rabobankdeeteebee schreef:je bent Overijssel vergeten