| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN tariefsverhoging per 01-07-2016
KPN tariefsverhoging per 01-07-2016
KPN presteert het in deze tijd dat veel mensen de broekriem moeten aantrekken mom weer tariefsverhogingen door te voeren.
Mijn Internet . : Internet Thuis Instap € 27,03 per maand naar € 29,53 per maand. Dat is bijma 10% .Via Chat kan ik een modern abonnement krijgen met een korting maar dan wordt het gemiddeld nog duurder.
In 2012 betaalde ik nog €25,45. Argument van KPN: " andere providers verhogen ook hun tarieven ".
Hoelang accepteren we nog aldie onzinnige tariefsverhogingen nog? Slechts goed voor de top?
KPN bouwt mooie gebouwen in Den Haag en gaat nu bijna helemaal verhuizen naar Rotterdam (nieuwbouw?) Wat een kapitaal vernietiging.En als nu de service van KPN goed zou zijn ,tja...........
Mijn Internet . : Internet Thuis Instap € 27,03 per maand naar € 29,53 per maand. Dat is bijma 10% .Via Chat kan ik een modern abonnement krijgen met een korting maar dan wordt het gemiddeld nog duurder.
In 2012 betaalde ik nog €25,45. Argument van KPN: " andere providers verhogen ook hun tarieven ".
Hoelang accepteren we nog aldie onzinnige tariefsverhogingen nog? Slechts goed voor de top?
KPN bouwt mooie gebouwen in Den Haag en gaat nu bijna helemaal verhuizen naar Rotterdam (nieuwbouw?) Wat een kapitaal vernietiging.En als nu de service van KPN goed zou zijn ,tja...........
Re: KPN tariefsverhoging per 01-07-2016
En je gaat nu weg?
probleem opgelost dan toch?
Je hebt nu hetzelfde of meer voor hetzelfde geld of minder?
Je hebt nu hetzelfde of meer voor hetzelfde geld of minder?
@aknut,
U bent het met de tariefsverhoging bij KPN niet eens en geeft te kennen dat dit een reden voor u is om KPN vaarwel te zeggen.
Alvorens u KPN echt gaat opzeggen, bekijk dan eerst even de tariefsverhogingen die andere providers omstreeks dezelfde datum gaan doorvoeren en u zult tot de conclusie komen dat overstappen eigenlijk zinloos is.
Nog even afgezien het gegeven of u bij een ander ook tenminste dezelfde kwaliteit geleverd krijgt.
Of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt maakt niet zoveel uit, het doet nl. allebei pijn
)
vr.gr. mein33
U bent het met de tariefsverhoging bij KPN niet eens en geeft te kennen dat dit een reden voor u is om KPN vaarwel te zeggen.
Alvorens u KPN echt gaat opzeggen, bekijk dan eerst even de tariefsverhogingen die andere providers omstreeks dezelfde datum gaan doorvoeren en u zult tot de conclusie komen dat overstappen eigenlijk zinloos is.
Nog even afgezien het gegeven of u bij een ander ook tenminste dezelfde kwaliteit geleverd krijgt.
Of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt maakt niet zoveel uit, het doet nl. allebei pijn
vr.gr. mein33
Wat was je internetsnelheid in 2012? En hoeveel is het nu?
het gaat om weer een tariefsverhoging ,of dat nu bij KPN is of een andere ,dat maakt denk ik niet uit.Hoe lang gaan we als consument nog door om al die verhogingen te accepteren.Daar gaat het om en of ik nu weg ga of niet en welke snelheid maakt me niet uit .Maar waarom moet alles duurder worden ( bij al die beursgenoteerde bedrijven.)
Omdat inflatie en steigende kosten?
Overigens mag een flinke versnelling van het netwerk best met een kleine verhoging gepaard zijn, IMO.
Overigens mag een flinke versnelling van het netwerk best met een kleine verhoging gepaard zijn, IMO.
Als je blijft accepteer je het. Je gaat nu weg, dus accepteer je de tariefsverhoging niet. Wat is nu het probleem?
Je kent de term inflatie niet? Is overigens niet iets unieks van beursgenoteerde bedrijven, maar van alle bedrijven en produkten in onze maatschappij.Maar waarom moet alles duurder worden ( bij al die beursgenoteerde bedrijven.)
Hoe lang heb je onder een steen gelegen? Die mooie gebouwen heeft KPN al heel lang geleden gebouwd. De meeste voldoen aan niet meer aan de kantooreisen van deze tijd (en staan al lang leeg) en in Rotterdam hebben ze al een groot pand waar ruimte genoeg is waardoor nog wat huurcontracten in Den Haag kunnen opzeggen. Geld besteden aan halflege kantoorpanden is pas echt kapitaalvernietiging.aknut schreef:KPN bouwt mooie gebouwen in Den Haag en gaat nu bijna helemaal verhuizen naar Rotterdam (nieuwbouw?) Wat een kapitaal vernietiging.
Een beetje flauw om met Duitsland te vergelijken. Er is daar sprake van een veel grotere schaalgrootte. De operationele kosten van een Duitse provider zijn niet veel hoger dan van een Nederlandse provider maar het aantal klanten is wel veel groter. Dan is het logisch dat zij zaken goedkoper kunnen aanbieden. Als je wilt vergelijken moet je dat met vergelijkbare markten doen, zoals Belgie en Zwitserland. En dan komen wij er goed uit.MichielFRL schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk dat o.a. KPN de tarieven omhoog gooit.aknut schreef:het gaat om weer een tariefsverhoging ,of dat nu bij KPN is of een andere ,dat maakt denk ik niet uit.Hoe lang gaan we als consument nog door om al die verhogingen te accepteren.Daar gaat het om en of ik nu weg ga of niet en welke snelheid maakt me niet uit .Maar waarom moet alles duurder worden ( bij al die beursgenoteerde bedrijven.)
Waar je in ons omringende landen juist ziet dat tarieven dalen, stijgen de tarieven bij ons.
Ziggo verhoogt bellen met de vaste lijn naar 11 cent per minuut, terwijl je met een pre-paid Duitse sim voor 9 cent belt binnen de hele EU.
Er is te weinig concurrentie in NL.
Maar ter info: de EU is bezig met regelgeving waardoor het mogelijk wordt voor providers om in andere landen hun diensten te gaan aanbieden. Dan kunnen we allemaal overstappen naar Duitse prijsvechters. Kost wel wat banen in Nederland maar dat geeft natuurlijk niet.