LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)
Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)
Was vanochtend, in Chrome onder Windows 7. Kon in het ene topic wel posten, en in een ander topic niet. Dat wijst toch wel op issues aan forumzijde.
Dat is wel een aanname. Voor zo iets kunnen verschillende oorzaken zijn en die kunnen ook net zo goed aan de client kant zitten. Ik zou als eerste naar de rechten kijken, maar in dat geval is dat het waarschijnlijk niet. Ik dacht eerder een soort van SQL error te zien en is er een probleem met de database of de connectie tussen de forumsoftware de database. Ik heb er destijds niet aangedacht om er een screenshot van te maken.Moneyman schreef:Was vanochtend, in Chrome onder Windows 7. Kon in het ene topic wel posten, en in een ander topic niet. Dat wijst toch wel op issues aan forumzijde.
Het was een SQL-error, en mijn ervaringen daarmee van de laatste dagen -gecombineerd met het feit dat ik niet bepaald de enige ben- wijzen toch wel behoorlijk richting deze site.
Deze ter herinnering.
Moneyman schreef:Kan dat ook toegevoegd worden als je de opties "toon actieve onderwerpen", "toon nieuwe berichten" enz gebruikt?Radar schreef:@harkja, @grun (en @iedereen eigenlijk):
Er staat nu een 'Spring naar de laatste post'-knop bij elk subforum in het forumoverzicht, en bij elk topic in elk willekeurig topic-overzicht.
Ik zie al een tijdje de menu optie "over" onder de menuoptie "uitzending" staan.
Ipad 2 mini via safari.
Kennelijk passen de menu items niet.
Ipad 2 mini via safari.
Ik krijg nog steeds met enige regelmaat die onbevoegde reactie melding. Iets met = tekens, mogelijk in combinatie met " tekens in de post leek de laatste keer de oorzaak.
Crazyme, doet dit zich nog steeds voor? Zo ja: kun je een screenshot sturen? (Kan naar [email protected].)crazyme schreef:Ik zie al een tijdje de menu optie "over" onder de menuoptie "uitzending" staan.
Ipad 2 mini via safari.
Julie4444, wanneer krijg je dit precies te zien? Alleen in een specifiek topic of op meerdere plekken? En zou je ons een screenshot kunnen sturen ([email protected]) als het weer gebeurt?Julie4444 schreef:Ik krijg nog steeds met enige regelmaat die onbevoegde reactie melding. Iets met = tekens, mogelijk in combinatie met " tekens in de post leek de laatste keer de oorzaak.
De laatste keer was op dit topic waar ik poogde de bijlage van TS in een post te citeren. Dit heb ik net opnieuw geprobeerd en ik krijg de melding dan ook opnieuw.Radar schreef:Julie4444, wanneer krijg je dit precies te zien? Alleen in een specifiek topic of op meerdere plekken? En zou je ons een screenshot kunnen sturen ([email protected]) als het weer gebeurt?Julie4444 schreef:Ik krijg nog steeds met enige regelmaat die onbevoegde reactie melding. Iets met = tekens, mogelijk in combinatie met " tekens in de post leek de laatste keer de oorzaak.
Tijdens het editen van die post bleef ik de melding krijgen tot ik de = tekens verwijderde.
De keer daarvoor was op een ander onderwerp, maar de oorzaak daar weet ik niet. Daar werd ook normale tekst geweigerd door het forum. Mocht het elders opnieuw voorkomen zal ik een screenshot sturen. Misschien kunnen jullie het bovenstaande reproduceren?
Ik had exact hetzelfde in hetzelfde topic.
Wanneer komt het pijltje om het laatste bericht te lezen, net zoals in het subforum ?
Julie4444, bedankt voor het melden. We gaan dit even nader onderzoeken.
Moneyman, we onderzoeken of dit mogelijk is.Moneyman schreef:En nogmaals even voor de zekerheid een quote. het blijft irritant namelijk.Moneyman schreef:Even voor de zekerheid: hebben jullie deze nog op je netvlies?Moneyman schreef:Ik heb nog wel een ander issue. Als je het forum op diverse devices leest (pc werk, laptop, pc thuis, Ipad) worden de "gelezen berichten" niet onthouden. Op het device waarop je hebt gelezen zijn de gelezen topics keurig zwart, maar als ik dan op de pc kijk is alles weer blauw. Een en ander wordt dus gelinkt aan de device, en niet aan de gebruiker. Wellicht kan dat meegenomen worden.
Harkja, we bekijken of dit weer ingebouwd kan worden.harkja schreef:Wanneer komt het pijltje om het laatste bericht te lezen, net zoals in het subforum ?
Harkja, we bekijken of dit weer ingebouwd kan worden.harkja schreef:Wanneer komt het pijltje om het laatste bericht te lezen, net zoals in het subforum ?
Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.Radar schreef:Harkja, we bekijken of dit weer ingebouwd kan worden.harkja schreef:Wanneer komt het pijltje om het laatste bericht te lezen, net zoals in het subforum ?
Zeker. In landscape overigens. In portait is het goed.Radar schreef:Crazyme, doet dit zich nog steeds voor? Zo ja: kun je een screenshot sturen? (Kan naar [email protected].)crazyme schreef:Ik zie al een tijdje de menu optie "over" onder de menuoptie "uitzending" staan.
Ipad 2 mini via safari.
http://mobiletest.me/ipad_mini_emulator ... .nl/forum/
Ook hier is deze "over" nog zichtbaar.
Overigens merk ik dat, als ik op een telefoon posts type, hij regelmatig naar de zoekbalk springt en daar ineens typt. Daarnaast is de "radar" balk erg groot en wordt die niet goed weergegeven t.o.v. de achterliggende pagina, wat zichtbaar is bij het scrollen.
iOS7, iPhone 4.
iOS7, iPhone 4.
-
Dag iedereen
Site ziet goed uit
Trouwens waar kan ik een nieuw topic openen want ik moet iets vertellen over zo een Affiliate programma die oplichter is
Groetjes
Site ziet goed uit
Trouwens waar kan ik een nieuw topic openen want ik moet iets vertellen over zo een Affiliate programma die oplichter is
Groetjes