Het is verplicht je te verzekeren, maar als je dit niet doet en de volle mep kan betalen is dat wat mij betreft prima. Mijn reactie ging natuurlijk over wat trossie roept over "de gewone men/vrouw" en dat hij vindt dat hij financieel wordt uitgekleed omdat hij zijn eigen risico moet betalen na "meerdere operaties". Hij mag blij zijn dat hij alleen maar het eigen risico hoeft te betalen en niet de volle mep.Har06 schreef:Er zijn voldoende mensen die niet verzekerd zijn, vlg de statistieken plm 5 %, zij hebben voldoende financiële armslag om in geval van noodzakelijkheid te betalen.Julie4444 schreef:Zou jij liever niet verzekerd zijn en de werkelijke kosten van de zorg die je gebruikt betalen? Een operatie is meerdere duizenden euros, dus die opmerking dat je financieel uitgekleed wordt snijdt absoluut geen hout.trossie schreef:de gewone man/vrouw in ieder geval niet!
ik ben al een aantal jaren ziek dus door verschillende operaties moest ik door die ellendige dbc codes in dit jaar nog even mijn eigen risico van 2015 betalen en dan komt 2016 nog er aan dus dubbel op dit jaar betalen fijn he dit stelsel
je bent ziek en je word ook nog financeel uitgekleed. oud en ziek worden in dit land een drama is dat
Natuurlijk zijn de kosten hoog en zijn er lui die financieel zich uitgekleed voelen.
Julie reageert veel op deze topic, heeft zij een Dr achtergrond ?
Je vraag over enige titels is off-topic en als je daar antwoord op wil mag je me een pm sturen.