LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incontinentie materiaal wordt niet geleverd

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Jroam

Incontinentie materiaal wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Jroam »

2016-5-21 over-brocacef.pdf
(60.9 KiB) 117 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Sinds 2016 wordt het incontinentie materiaal geleverd door BENU Brocecef.
Ik word gedongen dit bij deze leverancier te bestellen.

Ik heb jaren incontinentie slip gebruikt van Absorin, betrouwbaarheid is gewenst en dat zal iedereen begrijpen.
Met is altijd bezig om het incontinentie materiaal aan banden te leggen.
Alsof wij verslaafde zijn die deze dingen snuiven.
Ik heb ooit hulp afgenomen bij InterAkt, daar werd gewerkt met onkundig personeel die niets een instaat waren om een incontinentie slip goed om te doen.
Als zorgafhankelijk heb jij het dan gedaan, zo'n organisatie wordt geen stro breed in de weggelegd.
Ik heb een hoorzitting gewonnen, maar zelfs dat had geen invloed.
Ook het ziekenfonds wilde nergens over horen.

Ik heb nu hulp / zorg van stg. de zorghulp; uitsteken.
Mijn incontinentie slip zit altijd goed, we verspillen niks!
In alleen ben ik door CZ gedwongen over te stappen naar de leverancier BENU / Brocacef. http://www.brocacef.nl/site/
Ik ben teven gedwongen van incontinentie slip Absorin over te stappen naar TENA.
Nu gaan ze zo ver dat ik maar 3 a 4 slips per 24 uur mag gebruiken.
Ik ga 2 maanden logeren en dus wil ik voor die maanden incontinentie slips hebben.
BENU geweigerd dat te leveren, misschien dat ik niet weg mag.
19 mei 2016 kreeg ik een heeft verhaal van iemand die zich uitgeeft als deskundige, hij verweet me, niet vriendelijk te zijn.
Ik heb verzocht om me te mailen, dat doet hij niet.
Ik heb CZ benaderd, die zeggen dat het geleverd moet worden.
De volgende dag vrijdag 20 mei 2016 heb ik weer BENU /Brocacef gebeld, ze zouden laten op de dag terug bellen of mailen.
Dat hebben ze niet gedaan.
Uiteraard ben ik witheet!

Ik heb ook het ministerie van volksgezondheid benaderd, maar die misbruiken alleen de woede en frustratie van de burger als excuus om nergens op in te gaan!

De bijlage 2016-5-21 over-brocacef.pdf heb ik ook aan CZ gestuurd.

Jroam

Brahms

Re: Incontinentie materiaal wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Brahms »

Als ik als zorgverlener zo'n brief als in deze PDF zou ontvangen waarin je iedereen voor rotte vis uitmaakt zou ik nooit reageren......

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Bespottelijke brief, kan me goed voorstellen dat men u niet al te vriendelijk en behulpzaam bejegent.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

De brief van TS:

Jerome Vaes
[email protected] 21 mei 2016

Beste,

In Juni en Juli ga ik uit logeren.
Het was mij niet bekend dat ik daarvoor toestemming moest vragen bij:
BENU, een leveranciers van incontinentie-materiaal van CZ.
Ik had niet eens begrepen dat we in zo'n politiestaat leefde.
Ik heb deze onzin aangehoord op donderdag 19 mei 2016 van een man die zichzelf een deskundige
noemt.
Van zichzelf heel wat moet denkend, zelfs dat hij over mijn leven kan oordelen.
Een beetje teleurstellen dat hij of zijn collega's niet eens het fatsoen hebben, of de kennis niet
hebben om mijn mail te beantwoorden.
Zelfs niet nadat ik vrijdag 20 mei 2016 nogmaals gebeld heb en zij toe hebben gezegd vrijdag 20
mei te reageren.
8 uur in mijn urire, fijn voor de huid! Lek: dus meer kleding slijtage, mijn de wasmachine
gebruiken.
Misschien stoppen met: eten & drinken in het kader van : bezuigen (het moderne fascisme)
Mijn woede / gevoel van vernedering heb ik overal geuit, tot aan de regering aan toe.
Wanneer ik geen incontinentie-materiaal krijg, als ik hetzelf aan moeten schaffen.
Ik heb een arbeidsongeschiktheid-uitkering wat geen vetpot is.
Ik vraag me dan wel af, waarom ik nog verzekerd moet blijven.
Als mijn zorg ook wordt beeindig, zal het niet erg lang dure dat mijn leven stopt.
Wat dan misschien de ultieme vorm van bezuinigen wordt beschouwd en wordt er voor
geaplaudiseerd, door Rutte 2.
Het is te hopen dat bepaalde mensen,
(100 maal gevaarlijker dan wat van Wilders, Le Penn wordt geroepen) erg trots voort levens.
Een ziektenkostenverzekering is verplicht in Nederland.
Net zoals dit asociosale kabinet het verplicht om nog harder op de zorg te besparen.
Niet om het leven in Nederland te verbetere, maar om mensen die voor hun geen waarde hebben,
te vernederen, om zichzelf het gevoel te geven alsof ze meerwaarde hebben.
Als ik geen recht meer heb op incontinent-materiaal, dan begrijp ik niet meer de zin van verzekeren.
Ik volsta niet alleen met een reactie dat ik wel recht heb op incontinent-materiaal van CZ.
Gezien Benu Direct schijnbaar kan bepalen of ik het krijg geleverd, en daarmee mijn velen begint
te bepalen.
Benu Direct te laf, te arrogant om te reageren!
Benu Direct of Brocacef, zelfs de naam zorgt voor verwarring.
Wat hun goed uitkomt, kan ik tenminste niet achterhalen wat de naam is van meneer de deskundige.

Gesloten