LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anti spyware
Anti spyware
zelf draai ik nu al meer als 2 jaar met SPYWAREBLASTER, en dan ook helemaal probleemloos. Dit proggie is helemaal gratis en doet zijn werk op de achtergrond, waardoor hij ook geen last veroorzaakt.
Re: Anti spyware
Dat is inderdaad een goed en fijn programma Er was eergisteren nog een update voor. Een site die altijd het bekijken waard is: http://www.antispywareoffensief.nl Hier staat van alles en nog wat over spyware en het verwijderen ervan. Programma's als SpywareBlaster, Ad Aware, Spybot en dergelijke komen hier allemaal aan bod!
ik had Webroot spy remover Is dat een goed programma???? anders ga ik wel SpywareBlaster gebruiken
Ook goed: AdAware Spybot Spyware Doctor Vooral die laatste is echt een aanrader, bloedsnel en nog wat oplettender dan AdAware en Spybot bij elkaar. Alleen zijn AdAware en Spybot weer gratis...
http://www.google.com/search?q=Spyware+ ... &oi=lrtip9 Maar dat is volgens mij Shareware voor 30 dagen.
wat is een goed (gratis) virus pogramma? ad aware gebruik ik regelmatig. vanavond ga ik ook de andere proggie's installeren. zekerheid voor alles. mvg, Sander
ad-ware is geen virus-scanner, een gratis virus-scanner en die nog goed werkt ook, is AGV. Via ZDnet.nl is het makkelijk te vinden. Have fun en doe het veilig.........
kun je ook met blater zien of er ook spyware op zit en dan laten verwijderen?????
Voordat dat jullie die vragen stellen .Kijk eens op de genoemde sites . Daar hebben ze ook meestal een forum .Hte voordeel is dan dat je gelijk de experts hebt die de vragen goed kunnen beantwoorden .
Een goed anti virus programma is Bit Defender (PRO). Met dit programma kun je tevens bepalen welk programma (of process) internet verbinding mag hebben.
Dit topic bestaat al en wordt daarom gesloten. Radar Internetredactie