LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anti spyware

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
biggles

Anti spyware

Ongelezen bericht door biggles »

:idea: zelf draai ik nu al meer als 2 jaar met SPYWAREBLASTER, en dan ook helemaal probleemloos. Dit proggie is helemaal gratis en doet zijn werk op de achtergrond, waardoor hij ook geen last veroorzaakt.

Hans(Mede-Beheerder ASO)

Re: Anti spyware

Ongelezen bericht door Hans(Mede-Beheerder ASO) »

Dat is inderdaad een goed en fijn programma :) Er was eergisteren nog een update voor. :wink: Een site die altijd het bekijken waard is: http://www.antispywareoffensief.nl Hier staat van alles en nog wat over spyware en het verwijderen ervan. Programma's als SpywareBlaster, Ad Aware, Spybot en dergelijke komen hier allemaal aan bod! :)

eschwin [[email protected]]

Ongelezen bericht door eschwin [[email protected]] »

ik had Webroot spy remover Is dat een goed programma???? :? anders ga ik wel SpywareBlaster gebruiken :D

Krelis

Ongelezen bericht door Krelis »

Ook goed: AdAware Spybot Spyware Doctor Vooral die laatste is echt een aanrader, bloedsnel en nog wat oplettender dan AdAware en Spybot bij elkaar. Alleen zijn AdAware en Spybot weer gratis...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Spyware Doctor is ook gratis.

Gast

waar??

[[email protected]]

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

waar is spyware doctor dan gratis te krijge???

Gast

Is gewoon gratis te downloaden.

Inter(1)

Ongelezen bericht door Inter(1) »

http://www.google.com/search?q=Spyware+ ... &oi=lrtip9 Maar dat is volgens mij Shareware voor 30 dagen.

Sanderman

Ongelezen bericht door Sanderman »

wat is een goed (gratis) virus pogramma? ad aware gebruik ik regelmatig. vanavond ga ik ook de andere proggie's installeren. zekerheid voor alles. mvg, Sander

MASTER BEERTJE [[email protected]]

Ongelezen bericht door MASTER BEERTJE [[email protected]] »

ad-ware is geen virus-scanner, een gratis virus-scanner en die nog goed werkt ook, is AGV. Via ZDnet.nl is het makkelijk te vinden. Have fun en doe het veilig.........

gast007

Ongelezen bericht door gast007 »

kun je ook met blater zien of er ook spyware op zit en dan laten verwijderen????? :?: :?: :?:

Gast

Voordat dat jullie die vragen stellen .Kijk eens op de genoemde sites . Daar hebben ze ook meestal een forum .Hte voordeel is dan dat je gelijk de experts hebt die de vragen goed kunnen beantwoorden .

Gast

Spy Sweeper is ook wel goed.

-=SWAT-Squad=-

Ongelezen bericht door -=SWAT-Squad=- »

Een goed anti virus programma is Bit Defender (PRO). Met dit programma kun je tevens bepalen welk programma (of process) internet verbinding mag hebben.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic bestaat al en wordt daarom gesloten. Radar Internetredactie

Gesloten