LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto van de sjoemeldiesels naar de sjoemelloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
hoogtefotografie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 feb 2015 10:01

Lotto van de sjoemeldiesels naar de sjoemelloterij

Ongelezen bericht door hoogtefotografie »

Lotto staat er om bekend,je mag je eigen reeks getallen en kleur opgeven.
Ik verzocht op een geldincassopunt, dat ik mijn eigen reeks getallen en kleur op mijn troostprijs gratis lot (prijs 2,00) wil hebben
het antwoord was, bij elke prijs komt er standaard door lotto bepaalde cijfers en kleur uit, zelf kiezen is uitgesloten en kan niet op het rgistratieapparaat.
Tijdens mijn discussie bij het geldincassopunt, kwam een ander lottoklant naast me staan, ook zijn gratis lot (prijs 2,00), was met getallenreeks en kleur precies hetzelfde, verkregen 20 minuten eerder op hetzelfde geldincassopunt

Lotto gaat zeker de kleine lettertjes aanpassen in de algemene voorwaarden en hun slagzin '''Lotto spelen is eenvoudig. U kiest 6 getallen en een Jackpotkleur. Hiermee maakt u kans op de Miljoenenjackpot van minimaal € 7,5 miljoen. En dat voor maar 2 euro!"

Jantje7
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Lotto van de sjoemeldiesels naar de sjoemelloterij

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Om dit problem te omzeilen kunt u gewoon een account bij de Lotto aanmaken. Daar kunt u wel en gewonnen prijs omzetten in een lot met de kleur en cijfers naar eigen inzicht. Of dit de win kans vergroot waag ik te betwijfelen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Lotto van de sjoemeldiesels naar de sjoemelloterij

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Jantje7 schreef:Om dit problem te omzeilen kunt u gewoon een account bij de Lotto aanmaken. Daar kunt u wel en gewonnen prijs omzetten in een lot met de kleur en cijfers naar eigen inzicht. Of dit de win kans vergroot waag ik te betwijfelen.
Als zelf kiezen de win kans vergroot deugt het systeem niet.

witte angora
Berichten: 31986
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Lotto van de sjoemeldiesels naar de sjoemelloterij

Ongelezen bericht door witte angora »

@ hoogtefotografie: Wat hebben de sjoemeldiesels hier nu mee te maken?

Gesloten