LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anti Spyware Site

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
ruben02
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 okt 2004 20:29

Anti Spyware Site

Ongelezen bericht door ruben02 »

Zo als de vorige topic beweert de enigste te zijn is niet helemaal waar ik heb 2 dagen geleden namelijk al een anti spyware site gemaakt! Spyware stop het nu Maar toch leuk dat er steeds meer site's komen over spyware we gaan het gevecht aan met de makers :wink:

Jan Kees

Re: Anti Spyware Site

Ongelezen bericht door Jan Kees »

Leuke site. paar dingen: * download pagina * -hojack this: = hijackthis.exe Dit programma moet gezien worden als zo ongeveer het ultieme middel. Aangezien je er ook dingen mee kapot kunt maken, zou een waarschuwing, cq. kleine gebruiksaanwijzing op zijn plaats zijn. Het beste zou overigens een soort forum te maken, waar mensen hun hijackthis log kunnen plaatsen, als ze er niet vertrouwd mee kunnen zijn. -ik mis spyware blaster, dit programma voorkomt dat een heleboel spyware zich ook maar kan installeren op je pc. * Algemeen * - Wellicht wat (meer) algemene truuks om ad- en spyware te voorkomen (gebruik van anti4us, firewalls, en ad/spyware scanners). - Uitleg wat te doen als spybot e.a. de betreffende spyware niet kan verwijderen. - Een kreet op de pagina, dat wellicht via configuratiescherm --> software ook al het nodige te verwijderen is. - Soms wil het opstarten in veilige modus en daarna je scanner nog een keer laten draaien wil ook wel eens helpen. - Regelmatig controleren of er voor je software ook updates zijn. (zowel anti spyware programma's, anti4us en windows) Het zijn maar een paar tips hoor (aangezien je op de site schrijft dat je de komende dagen flink gaat uitbreiden.) En op zich zijn er genoeg sites te vinden over spyware, maar echt lekker voor een breed toegankelijk publiek zijn ze er niet of weinig. Dus ik denk dat er wel plek is voor je site.

Inter(1)

Re: Anti Spyware Site

Ongelezen bericht door Inter(1) »

Ik denk dat het in dit geval niet zo belangrijk wie nou eerst is . Elke aanvulling naast de standaardtips die op de site van Forum staan zijn welkom . Nu er eindelijk op de TV ook eens meer aandachtig aan wordt besteed heb iedereen genoeg te doen .

Gast

Re: Anti Spyware Site

Ongelezen bericht door Gast »

Bij Forum bedoel ik Radar natuurlijk

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Anti Spyware Site

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic bestaat al en wordt daarom gesloten. Radar Internetredactie

Gesloten