LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek over zorg: draagvlak voor participatiesamenleving?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
rubin94

Onderzoek over zorg: draagvlak voor participatiesamenleving?

Ongelezen bericht door rubin94 »

Even voorstellen: ik ben Rubin, 21 jaar en bachelorstudent aan de universiteit Utrecht. Ik ben momenteel druk bezig met het schrijven van mijn scriptie. De eerste participanten zijn binnen, maar ik heb er nog een hoop nodig.

Mijn bacheloronderzoek gaat over het draagvlak voor de participatiesamenleving in Nederland. Het gaat bij mijn onderzoek vooral over de eigen verantwoordelijkheid die vanuit de overheid wordt verwacht van de burgers met betrekking tot de zorg van hulpbehoevende ouderen. Er wordt in de enquete onder andere gevraagd naar waar u de verantwoordelijkheid voor de zorg van hulpbehoevende ouderen legt, maar ook bijvoorbeeld naar hoe u hierin de rolverdeling van mannen en vrouwen ziet.

Het invullen van de enquete kan in ieder geval tot 1 juni en kost u slechts tien minuten. Enige voorwaarde voor het meedoen is dat u 30 jaar of ouder bent. De enquete is in te vullen via de volgende link:

http://onderzoekzorg.limequery.com/inde ... 81?lang=nl

Gaat dit onderwerp u nou erg aan? Of wilt u mij nog meer helpen om af te studeren? Deel dan de bovenstaande link ook met uw partner en/of een aantal familieleden of vrienden (die 30 jaar of ouder zijn). Een grotere respons maakt mijn conclusie namelijk sterker.

Alvast bedankt voor het invullen of delen en als je vragen of opmerkingen hebt dan hoor ik het heel graag!

Met vriendelijke groet,

Rubin ten Broeke

Miepje1

Re: Onderzoek over zorg: draagvlak voor participatiesamenleving?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ingevuld. Beetje vreemde vragen bij elkaar maar in 3 minuten klaar. Ook fijn dat je de mogelijkheid had om 'weet niet/geen antwoord' in te vullen.
Succes!

rubin94

Hoi Miepje, bedankt voor het invullen! Er wordt inderdaad gevraagd naar een aantal uiteenlopende zaken gevraagd in mijn enquete. Het is zeker handig om die optie in een vragenlijst te hebben, anders gaan mensen bij bepaalde stellingen maar wat invullen als ze het echt niet weten ;) Groetjes, Rubin
Laatst gewijzigd door rubin94 op 19 mei 2016 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ingevuld.

rubin94

Ook bedankt voor het invullen!

rubin94

Beste radarforumgebruikers, ik ben nog steeds op zoek naar een aantal respondenten. Invullen kost slechts tien minuten en u helpt me er ontzettend mee! Hartelijk bedankt alvast voor uw moeite. Vriendelijke groet, Rubin

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ik ben te jong, helaas. Succes met je onderzoek though.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

@rubin94,

ingevuld ; ik vond de enquête netjes en behoorlijk compleet opgesteld.
Succes verder!

Mranoniem

Ongelezen bericht door Mranoniem »

''Hoe vaak heeft u gedurende de afgelopen maand de onderstaande gevoelens of gedachten gehad?''
Specificeer afgelopen om een correcte vraag te hebben

Ook de optie om terug te gaan naar al gegeven antwoorden mis ik

rubin94

@Moederslink, bedankt voor het invullen en voor het compliment!

@Mranoniem, goede feedback. Die vraag had ik inderdaad duidelijker moeten formuleren. Ik had in plaats van 'maand' misschien beter 'afgelopen 30 dagen' kunnen gebruiken. De optie om niet terug te gaan zit standaard in Limesurvey en heb ik zo gehouden omdat anders de vragen verderop in de enquete misschien de antwoorden in het begin zouden kunnen beïnvloeden. Ook u bedankt voor het invullen trouwens!

De vragenlijst is overigens nog maar een aantal dagen open en ik ben nog op zoek naar een aantal respondenten. Als u nog een aantal minuten over hebt vandaag of in het weekend: vul hem in, u helpt me er ontzettend mee!

Groetjes Rubin

Gesloten