Helaas wilt telfort alleen maar een onderzoek intern starten als wij meewerken aan een betalingsregeling.moederslink schreef:Dit is dan toch iets wat Telfort moet kunnen laten zien?Appie83 schreef: Ehm, als het zo is dat u na het afsluiten niet meer kan bellen (lijkt me op zich logisch, maar hoeft niet aangezien ik ook nog digitaal tv kon kijken via de Horizon Box van Ziggo nadat het abonnement was geeindigd). En na het afsluiten is er 'gebeld' met het ghostnummer en u kan dat aantonen doordat datum en tijd van het bellen plaats heeft gevonden nadat u bent afgesloten, dan is het natuurlijk geen onmogelijke zaak meer .
ik denk dat Telfort hier gewoon aan mee kan en moet werken.
Het is ook in het belang van Telfort dat dit soort praktijken onderzocht wordt en aan de kaak wordt gesteld.
Als ik verder de links van Appie83 zo eens doorlees , nou dan heeft Telfort hier in het verleden ook al mee te maken gehad.
Dus.....Telfortwebcareteam : zet de tanden er ook maar weer eens even in....
Dit soort dingen gebeurt, dit soort fraude wordt gepleegd .
Zo staat het letterlijk in het mailtje die wij gisteren hebben ontvangen.
Uiteraard houd ik jullie verder op de hoogte hoe de zaak verloopt.
Mvg