LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spyware in Radar

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Ruben03

Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Ruben03 »

ik zag op tv het filmpje van radar dat het aan komende maandag of spyware op interner gaat.. ik heb vandaag net een anti spyware gemaakt Spyware Stop Het Nu :D Dan was ik niet de enigste die last had van spam :lol:

Mi [[email protected]]

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Mi [[email protected]] »

Je bent zeker niet de enige die hier last van heeft, ik denk dat ik ook heel veel spyware op mijn pc heb staan. Mijn pc gaat echt super langzaam. Internetpagina's bezoeken en online spelletjes spelen, op de microfoon praten tegen mijn buurjongen... (dat duurt wel 10sec. voordat het overkomt) Ik heb al diverse spyware dingetjes geinstalleerd maar het helpt maar niet wat moet ik doen? ik hoop het te zien in de aflevering van zometeen! ;)

02ruben

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door 02ruben »

zo niet kan ik je wel tips geven :lol:

knorretje

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door knorretje »

Met alleen spywareblaster en adaware ben je er nog niet. Er zijn verschillende fora die hier hulp bij geven. De bovengenoemde programma's verwijderen een hoop maar nog niet alles. Dan kun je beter nog een Hijack log plaatsen op een forum en daar de mensen vragen wat er fout zit. Je zult verbaasd zijn wat er nog allemaal gevonden wordt, nadat allerlei programma's gebruikt zijn voor de verwijdering.

ruben02
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 okt 2004 20:29

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door ruben02 »

Geplaatst op 26 Oct 2004 07:55 door knorretje -------------------------------------------------------------------------------- Met alleen spywareblaster en adaware ben je er nog niet. Er zijn verschillende fora die hier hulp bij geven. De bovengenoemde programma's verwijderen een hoop maar nog niet alles. Dan kun je beter nog een Hijack log plaatsen op een forum en daar de mensen vragen wat er fout zit. Je zult verbaasd zijn wat er nog allemaal gevonden wordt, nadat allerlei programma's gebruikt zijn voor de verwijdering.
Ik heb 4 spyware programma's op me computer staan en me computer is helemaal spyware vrij dus dat is niet echt nodig.. :?

marcelmarcel
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2004 18:05

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door marcelmarcel »

Belangrijk om te weten: Het is een Windows probleem, Apple iMac of Linux gebruikers hebben geen last van spyware, virussen of dergelijke. Geen zin om talloze firewalls, virusscanner, spyware removal programma's te gebruiken? Kijk eens naar een ander besturingssysteem.

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Jos1 »

Ga eens info halen daar waar het zit, kijk bv eens op het computertotaal forum. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/vi ... ce71eb77b8 Daar staat erg veel terzake doende info, met oa een gebruiksaanwijzing over het allerbeste gratis progje dat er is en dat ook je register opschoont. Iets wat spysweeper, adaware en spybot niet doen. En geloof me ik heb ze alledrie gebruikt. Het programma heet Hijackthis. NB Lees eerst de sticky voor je een vraag stelt. Verder niet meer browsen met Internet explorer maar met Firefox of Opera. Daarin kun je ook je mail lezen en versturen. Iedereen die een aanval wil doen op je pc doet dit nl. meestal via Internet Explorer en Outlook Veel succes.
Laatst gewijzigd door Jos1 op 26 okt 2004 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Gast »

eh ruben02, die linken die je aangeeft in jou site zijn toch gratis? :roll:

Jimmy [[email protected]]

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Jimmy [[email protected]] »

In de info over de uitzending staat dat je gratis spybot kan installeren op je computer, nu komt het mooiste als je dat gedaan heb en je wil daarna de spyware verwijderen van je computer moet je eerst het programma kopen alvorens je er mee kan gaan werken. Dit wordt in de uitzending + in de toelichting internet niet vermeld. Of ik kan niet lezen of ruikt dit toch naar commercieele doeleinden. Valt mij er tegen, het programma zal wel goed zijn en zeker zijn geld waard, maar was RADAR niet tegen o.a valss voorlichting.

[[email protected]]

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Ik heb ook spyware maar ik weet niet wat ik er aan moet doen :shock: :!: :!:

ruben02
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 okt 2004 20:29

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door ruben02 »

de meeste wel er staan wel wat trial programma's tussen de downloads

Anti Spyware Offensief
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 okt 2004 00:35

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Anti Spyware Offensief »

http://www.antispywareoffensief.nl Jouw site is best leuk! ( voor een .tk site, en dat bedoel ik niet lullig :wink: )

Eugene

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Eugene »

2 berichten terug werd hier vermeld dat Spybot niet gratis is. Dit is absoluut niet waar. Het is Freeware.......ik heb het programma zojuist geinstalleerd en het werkt.

Aah,, Spyware!!![[email protected]]

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Aah,, Spyware!!![[email protected]] »

HajHaj!! Kan iemand mij helpen want ik heb spyware op de computer en ik weet niet wat je er aan kunt doen ik heb er al een tijdje last van± de computer gaat traag doen en hij loopt telkens vast! Dit is neit leuk!! En iedere keer als ik hem opstart komt er iets van Spyware te staan!! Wie kan me helpen ik weet niet wat ik er tegen moet doen,, ik wil er graag van af maar ik weet niet hoe,, ook vind ik spyware echt vervelend!!! Ik heb bij tros radar gezien dat je dan zomaar bij iedereen in de computer gaat kijken en dat je goed moet oppassen emt rondsurfen op het internet dat doe ik nu ook wel maar kun je het voorstellen dat als iemand om de 6 minuten bericht krijgt wat jij allemaal hebt gedaan dat diegene dan al je msn gesprekken zien :shock: :shock: :shock: :shock: :!: Ik wil snel weten hoe je van spyware af komt kan iemand mij misschien helpen :?: :?: :?: :?: :!: Alvast bedankt :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :) DoegggDoeggg kusjess mij!![/b][/u]

Anti Spyware Offensief
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 okt 2004 00:35

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Anti Spyware Offensief »

Ga naar http://www.antispywareoffensief.nl/forum/ Stel daar je vraag nog een keer.

Anubis [[email protected]]

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Anubis [[email protected]] »

Laat je computer GRATIS online scannen op de site van het beste anti-spywareprogramma ooit: Spyware Eliminator. Met deze scan kun je de gevonden spyware echter NIET verwijderen !!!! Je weet echter wel of je spyware hebt, en zo ja, welke. Schrijf de spywarefiles en de locaties op (ook de registerlocaties !!!), start de computer op in de veilige modus en verwijder alles handmatig. Dit is echter wel een riskante pokkkenklus. Mijn advies: Geef $30,= ( €24,=) uit en koop het programma !!! Werkt echt perfect !!!!!!! http://www.aluriasoftware.com/ Groetjes, Anubis. =====

Anti Spyware Offensief
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 okt 2004 00:35

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Anti Spyware Offensief »

1. antispywareprogramma's waar je voor moet betalen en waar geen gratis versie van is zijn vaak niet het beste 2. dit programma is niet echt bekend 3. antispywareprogramma's die het NIET zelf weghalen maar het jou zelf laten doen zijn niet bepaald goed. Mijn vriendelijke, doch dringende tip: :!: KOOP HET NIET :!: Programma's als deze geven vaak "valse positives" aan. Oftewel; valse melden die niet bestaan. Zie ook de volgende pagina voor manafide spyware programma's; http://www.antispywareoffensief.nl/foru ... d.php?t=58 Ad-aware een Spybot zijn goede programma's.

ruben02
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 okt 2004 20:29

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door ruben02 »

ga na http://www.spywarestophetnu.tk daar kan je makkelijk informatie vinden over spyware en programma's downloaden om het te verwijderen..

ruben02
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 okt 2004 20:29

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door ruben02 »

Anti Spyware Offensief
mee eens gratis testers van betaalde spyware programma's geven veel valse informatie.. dus let goed op. ps. een anti spyware programma kopen is onnodig geld weg geven.. :!:

Merijn [[email protected]]

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Merijn [[email protected]] »

Ik heb gister bij toeval een stukje gezien over het internet en alle virrussen en wat er bij komt kijken. Gelukkig heb ik zelf al wel de software wat wordt gemeld. Maar toch wordt het er niet leuker op. Ook het vertrouwen in je vrienden zou kunnen worden beschadigt want die weten ook niet dat ze het versturen. Dus vanaf nu ben ik zeer op mijn hoede voor alles wat zich met internet afspeelt. Zoals hele dag wel op pc bezit, via ZoneAlarm de internetverbinding met de kabelmodem stopzetten. Toevallig ben ik nu ook om via MCaffee mijn hele harde schijf aan het controleren op virrussen en wat denk je. Heb er nu al weer twee. Gelijk dellen. Mensen Succes er mee en pas op. Merijn

Gesloten