Hallo forumleden!
Mijn vriendin en ik hebben op 9 april een keuken besteld bij de KeukenKampioen Villa ArenA.
Na vier uur samen met de junior adviseur te hebben gezeten hebben wij onze droomkeuken besteld.
Wij kwamen er achter dat deze super aardige junior adviseur dyslexie had en er < 6 maanden werkte.
Nu maakte dat voor ons niet uit, want er zijn afgespraken gemaakt en ons werd gegarandeerd dat alles op zijn keukenpootjes terecht zou komen.
Na de onderhandelingen en de handtekening was voor het wachten begonnen.
WIj moesten zelf bellen met de KeukenKampioen omdat het leidingplan en de orderformulier e.d. maar niet op onze email binnen kwam.
Wat bleek, er was een verkeerd email adres ingevoerd, wat wel enigszins op dat van ons leek, maar goed, wij hadden geen mogelijkheid meer om aanpassing te doen aan onze order, omdat wij al ver buiten de dagtekening waren.
Slordig als wij waren, of misschien te goed van vertrouwen, hebben wij niet nog een keer goed naar onze orderlijst gekeken. Tot gister (vier dagen voor plaatsting van de keuken). Er stond een artikel op in de verkeerde kleur en materiaal, maar werd ons bij verkoop gegarandeerd: 'Dit artikel staat nu nog niet ons in systeem, maar ik ga dat veranderen zodra het kan!'. Dus wij belden gister en helaas, het artikel gaat overmorgen in de verkeerde kleur/materiaal geleverd worden.
Ook missen wij een artikel dat wel op de ondertekende orderlijst staat, maar niet op de order lijst dat zij ons na hebben gestuurd via de email.
Nu is onze vraag aan jullie:
Hoe erg staan wij in onze rechten om het artikel in de juiste kleur en materiaal kosteloos te verkrijgen en het missende artikel om dat ook te ontvangen zonder meerprijs?
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 jun 2016 16:37
- Contacteer:
Re: Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
Stond het wel goed op de ondertekende orderlijst? {kleur materiaal}
Het missende artikel zullen ze kosteloos moeten na leveren.
Het missende artikel zullen ze kosteloos moeten na leveren.
Re: Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
Toen je de orderlijst via email kreeg en constateerde dat die niet klopte, heb je toen contact opgenomen met de leverancier?
Dat de verkoper junior is en dyslexie heeft (ik neem aan dat je dat aan hem hebt gevraagd en dat hij dat heeft bevestigd), doet verder niet ter zake. De winkel heeft kennelijk genoeg vertrouwen in hem om hem zo'n klus te geven.
Dat de verkoper junior is en dyslexie heeft (ik neem aan dat je dat aan hem hebt gevraagd en dat hij dat heeft bevestigd), doet verder niet ter zake. De winkel heeft kennelijk genoeg vertrouwen in hem om hem zo'n klus te geven.
Re: Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
Eerst alles goed nakijken voor je teken!
Iedere verkoper, ook die geen dyslexie hebben of senior zijn kunnen deze fouten maken.
Ook word er personeel contract niet verlengt en zijn weg.
Dus val niet terug op verkoper maar lees eerst rustig nog even, na 4 uren kan dat er ook wel bij.
Dus eerst uitgeprint en rustig nalopen en dan pas tekenen.
Als ze dat weigeren gewoon weglopen en zij lopen dan omzet mis.
Nu zal het achteraf corrigeren erg lastig worden.
Er worden wel vaker keukens in meerdere kleuren geleverd wegens afwijkende indeling of lichtval.
Iedere verkoper, ook die geen dyslexie hebben of senior zijn kunnen deze fouten maken.
Ook word er personeel contract niet verlengt en zijn weg.
Dus val niet terug op verkoper maar lees eerst rustig nog even, na 4 uren kan dat er ook wel bij.
Dus eerst uitgeprint en rustig nalopen en dan pas tekenen.
Als ze dat weigeren gewoon weglopen en zij lopen dan omzet mis.
Nu zal het achteraf corrigeren erg lastig worden.
Er worden wel vaker keukens in meerdere kleuren geleverd wegens afwijkende indeling of lichtval.
Re: Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
Klaarblijkelijk is Keukenkampioen geen kampioen in het nakomen van gemaakte afspraken. Echter maken zij niet ook reclame met gratis installatie. Dan moeten zij niet alleen ontbrekende onderdelen leveren doch deze ook monteren. Of staat dat niet in de te verstrekken algemene voorwaarden.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 jun 2016 16:37
- Contacteer:
Re: Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
Hallo forumleden,
even een update:
Na een gesprek met de KeukenKampioen zijn we tot een kosteloze oplossing gekomen, waarbij alles naar wens is opgelost.
KeukenKampioenVilla ArenA hartelijk bedankt en jullie verdienen een warme douche!
even een update:
Na een gesprek met de KeukenKampioen zijn we tot een kosteloze oplossing gekomen, waarbij alles naar wens is opgelost.
KeukenKampioenVilla ArenA hartelijk bedankt en jullie verdienen een warme douche!
Re: Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
Mooi dat alles is opgelost!!angelo.van-damme schreef:Hallo forumleden,
even een update:
Na een gesprek met de KeukenKampioen zijn we tot een kosteloze oplossing gekomen, waarbij alles naar wens is opgelost.
KeukenKampioenVilla ArenA hartelijk bedankt en jullie verdienen een warme douche!