Waar noem ik concrete voorbeelden?sjohie schreef:Je beantwoord je eigen vraag eigenlijk al. Trouwen betekent niet automatisch dat er ineens een x bedrag aan financiële meevallers gegarandeerd jullie kant op vallen, waar dat voorheen niet zo was. De mogelijke voordelen zijn al wel genoemd in dit topic, maar zonder een eigen huis, konden jullie bijvoorbeeld geen hypotheekrente aftrekken, en is dat dus nu ook niet ineens zo.madmenyo schreef:Nogmaals de vraag is niet waarom ik geen toeslag meer krijg. Dat zal mij een worst wezen.
Maar wat is nu wel de vraag? Nu ik getrouwd ben schijnen er dus allemaal financiële voordelen te zijn. Echter vind ik die eigenlijk niet, althans niet die op ons van toepassing zijn.
Dat is inderdaad niet echt handig, maar er zijn voldoende Nederlandse sites.GJvdZ schreef:Waarom gebruik je een Belgische link om naar financieele voordelen in Nederland te zoeken?
Dat beweer ik ook niet maar ik ben alleen op zoek naar concrete voorbeelden.kweenie schreef:Niemand heeft gezegd dat er altijd financiële voordelen voor iedereen zijn. Er wordt alleen gemeld dat die financiële voordelen er kunnen zijn. Dat hangt helemaal van je eigen situatie af.madmenyo schreef:NogMaar wat is nu wel de vraag? Nu ik getrouwd ben schijnen er dus allemaal financiële voordelen te zijn. Echter vind ik die eigenlijk niet, althans niet die op ons van toepassing zijn.
-
Ik heb het idee dat 90% hier negatief reageert. Ik heb geen idee waarom, ik ben gewoon opzoek naar concrete voorbeelden van voordelen t.o.v. getrouwd zijn en niet getrouwd zijn. Tussen alle reacties staat er maar 1 die de vraag enigzins beantwoord, die van Appie83. Ik ben zelf heel actief op andere forums en het gaat er daar toch heel anders aan toe, men probeert elkaar niet af te zeuren of in het nauw te drijven maar gewoon te helpen, en anders word er niet gepost. Ik dacht dat Radar juist de perfecte plek is om dit soort dingen te bespreken, het spijt mij als ik het verkeerde forum heb gekozen.
Bedankt voor jullie aandacht, ik ben hier niet meer opzoek naar antwoorden.