De bestelling was niet op voorraad en moest gemaakt worden, levertijd 3 maanden en hiervan was ik op de hoogte. Op de site van Retrofurnisch kon men de bestelling volgen, status verzonden per boot. Levering eind januari 2013, maar omdat de status niet veranderde heb ik contact gezocht met Retro furnisch [ let op mail in het Engels ]. Als antwoord kreeg ik dat de order niet doorgegeven was en een excuus, ze konden mij wel een stoel leveren maar een compleet andere kleur die op voorraad stond.
De stoel kon ook opnieuw besteld worden met weer 3 maanden levertijd.
De oplossingen die zij mij boden waren geen optie voor mij, wil geen andere kleur en wil niet weer 3 maand wachten [ levertijd zou dan meer dan 7 maand zijn ].
Heb nu 4 mails naar Retro furnisch gestuurd met het verzoek om betaling terug te storten, maar tot op heden geen reactie.
Vandaag contact gezocht met http://www.PayPall.com om een geschil te openen voor goederen die niet geleverd zijn. Maar wat blijkt dat een geschil bij Pay Pall binnen 45 dagen gedaan moet zijn na de transactie, en werd weer terug verwezen naar http://www.retrofurnish.com waar ik respons meer terug van krijg. Dus met een bestelling die meer dan 45 dagen duurt geen kopers bescherming meer
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe deze zaak gaat aflopen, want anders geef ik www.retrofurnish.com een heel erge warme douche
Met vriendelijke groet:
Herwin
