LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 100 mb buitenland Tele 2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pcs001
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2009 19:27

100 mb buitenland Tele 2

Ongelezen bericht door pcs001 »

Deze zomer krijg je van Tele 2 100 MB om in het buitenland te gebruiken.
Mijn zoon is net overgestapt en gaat op vakantie in Spanje.
Van Tele 2 krijgen we een kaartje dat ze zo blij zijn met ons als klant dat we deze zomer 100 MB cadeau krijgen om te gebruiken in het buitenland, zo gauw je in de zomer vakantie over de grens gaat , gaat de bundel automatisch aan, je hoeft er niets voor te doen.
Wel ontzettend jammer dat je als nieuwe klant 1st 2 facturen moet hebben betaald voordat je hier gebruik van mag/ kan maken.
Dit wordt ook nergens vermeld.
Dus na de zomervakantie als we niet meer naar het buitenland gaan , kan mijn zoon die 100 MB pas gaan gebruiken.

TELE 2, dit is misleiding van het ergste soort!
Wel een kaartje sturen maar niet controleren of het om een nieuwe klant gaat of niet, dit heet iemand blij maken met een dooie mus.

Met vriendelijke groet,
Peter Spruit

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: 100 mb buitenland Tele 2

Ongelezen bericht door berndv »

pcs001 schreef:Deze zomer krijg je van Tele 2 100 MB om in het buitenland te gebruiken.
Mijn zoon is net overgestapt en gaat op vakantie in Spanje.
Van Tele 2 krijgen we een kaartje dat ze zo blij zijn met ons als klant dat we deze zomer 100 MB cadeau krijgen om te gebruiken in het buitenland, zo gauw je in de zomer vakantie over de grens gaat , gaat de bundel automatisch aan, je hoeft er niets voor te doen.
Wel ontzettend jammer dat je als nieuwe klant 1st 2 facturen moet hebben betaald voordat je hier gebruik van mag/ kan maken.
Dit wordt ook nergens vermeld.
Dus na de zomervakantie als we niet meer naar het buitenland gaan , kan mijn zoon die 100 MB pas gaan gebruiken.

TELE 2, dit is misleiding van het ergste soort!
Wel een kaartje sturen maar niet controleren of het om een nieuwe klant gaat of niet, dit heet iemand blij maken met een dooie mus.

Met vriendelijke groet,
Peter Spruit
Het is inderdaad niet erg netjes om u de mailing te sturen terwijl u er (op dit moment) nog geen gebruik van kunt maken. U bent wat dat betreft blij gemaakt met een dode vogel.

Misleiding? Nee, u kunt wel gebruik gaan maken van internet in het buitenland, alleen nu kan dit niet.

Heel erg geheimzinnig doen ze er overigens niet over
https://www.tele2.nl/klantenservice/mob ... uitenland/
Als je niet kiest voor nummerbehoud, kun je vanwege het voorkomen van misbruik in de eerste twee maanden na de start van je nieuwe abonnement:

- Niet bellen naar internationale nummers vanuit Nederland
- Niet internetten, bellen en SMS’en in het buitenland
- Geen gebruik maken van premium nummers (0906/0909) en premium SMS
Na twee betaalde (niet gestorneerde) facturen vervalt deze blokkade
Hier is Tele2 geen uitzondering in, dit gebeurt bij alle providers. De meesten bieden wel de mogelijkheid tot het betalen van een voorschot. Daar lees ik echter niets van terug.

Gesloten