LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vlucht24.nl vlucht geannuleerd
-
- Contacteer:
Vlucht24.nl vlucht geannuleerd
Ik heb middels vlucht24.nl een vlucht geboekt met tussenstop. Anderhalve week heb ik per mail een bericht gekregen dat mijn reis gewijzigd zou moeten worden in verband met een geannuleerde vlucht op de heenweg. Het bedrijf vroeg om een mail ter bevestiging, dus ik heb gereageerd op deze mail, maar ik heb verder niks meer vernomen. Een aantal dagen later heb ik ze weer geprobeerd te mailen, maar ik heb steeds geen reactie gehad. Ik heb besloten om ze dus maar te bellen, echter niemand neemt de telefoon op. Nu duurt het wel erg lang om duidelijkheid te krijgen over mijn vlucht. Ik heb nu besloten om zelf uit te zoeken wat er gebeurd is met mijn vlucht en ik ben er achter gekomen dat mijn vlucht, op de heenweg, naar de tussenstop is gecanceld. Dit betekent dus dat ik op de heenweg één vlucht mis, vanuit de tussenstop naar de eindbestemming lijkt mijn vlucht wel nog gewoon beschikbaar, dit geldt ook voor de gehele terugreis. Nu probeer ik contact op te nemen met vlucht24.nl om dit probleem op te lossen, maar ze zijn op geen enkele manier bereikbaar. Als ik met de luchtvaartmaatschappij bel, krijg ik te horen dat ze zonder toestemming van het reisbureau niks kunnen betekenen voor me.
De vlucht is nu al over 3 dagen en ik ben ten einde raad. Ik heb geen flauw idee hoe ik nu er voor kan zorgen dat ik mijn geld terugkrijg of een alternatieve heen-vlucht krijg. Waar kan ik terecht met mijn probleem?
De vlucht is nu al over 3 dagen en ik ben ten einde raad. Ik heb geen flauw idee hoe ik nu er voor kan zorgen dat ik mijn geld terugkrijg of een alternatieve heen-vlucht krijg. Waar kan ik terecht met mijn probleem?
Re: Vlucht24.nl vlucht geannuleerd
lastig. Ik zie alleen op hun website een 0900 nummer en een contact/mailformulier. Ik weet niet hoe snel ze deze mails verwerken, dus of dat binnen 3 dagen afgehandeld kan worden betwijfel ik.ahmed.khairallah schreef:Ik heb middels vlucht24.nl een vlucht geboekt met tussenstop. Anderhalve week heb ik per mail een bericht gekregen dat mijn reis gewijzigd zou moeten worden in verband met een geannuleerde vlucht op de heenweg. Het bedrijf vroeg om een mail ter bevestiging, dus ik heb gereageerd op deze mail, maar ik heb verder niks meer vernomen. Een aantal dagen later heb ik ze weer geprobeerd te mailen, maar ik heb steeds geen reactie gehad. Ik heb besloten om ze dus maar te bellen, echter niemand neemt de telefoon op. Nu duurt het wel erg lang om duidelijkheid te krijgen over mijn vlucht. Ik heb nu besloten om zelf uit te zoeken wat er gebeurd is met mijn vlucht en ik ben er achter gekomen dat mijn vlucht, op de heenweg, naar de tussenstop is gecanceld. Dit betekent dus dat ik op de heenweg één vlucht mis, vanuit de tussenstop naar de eindbestemming lijkt mijn vlucht wel nog gewoon beschikbaar, dit geldt ook voor de gehele terugreis. Nu probeer ik contact op te nemen met vlucht24.nl om dit probleem op te lossen, maar ze zijn op geen enkele manier bereikbaar. Als ik met de luchtvaartmaatschappij bel, krijg ik te horen dat ze zonder toestemming van het reisbureau niks kunnen betekenen voor me.
Ik zie dat je ook kunt inloggen op de site met een boekingsnummer en een achternaam, heb je dat mogelijk al geprobeerd? Misschien dat je daar meer gedetailleerde info kunt vinden.
Heel vervelend dit !
Vreemd vind ik het al dat je een mail moet terugzenden om hun mail te bevestigen. Ze moeten gewoon met een nieuwe vlucht komen, of de gehele reis annuleren en terugbetalen.
Vreemd vind ik het al dat je een mail moet terugzenden om hun mail te bevestigen. Ze moeten gewoon met een nieuwe vlucht komen, of de gehele reis annuleren en terugbetalen.
-
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie.berndv schreef: lastig. Ik zie alleen op hun website een 0900 nummer en een contact/mailformulier. Ik weet niet hoe snel ze deze mails verwerken, dus of dat binnen 3 dagen afgehandeld kan worden betwijfel ik.
Ik zie dat je ook kunt inloggen op de site met een boekingsnummer en een achternaam, heb je dat mogelijk al geprobeerd? Misschien dat je daar meer gedetailleerde info kunt vinden.
Ik heb dit inderdaad allemaal al geprobeerd, maar er wordt nergens op gereageerd. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik nu nog een andere vlucht kan regelen via hun. Ik vind wel dat ik een vergoeding zou moeten krijgen voor de extra kosten die ik nu zal oplopen om de reis toch te kunnen maken.
Als iemand weet wat ik hiermee aan moet, hoor ik het graag!
Ik zou ze per mail aansprakelijk stellen voor alle schade en deze mail een keer of 100 versturen.
Is bij de kamer van koophandel geen adres te vinden ? Dan ook een aangetekend schrijven. Eentje natuurlijk
Site staat op naam van Unister Travel Retail GmbH&Co.KG
Is bij de kamer van koophandel geen adres te vinden ? Dan ook een aangetekend schrijven. Eentje natuurlijk
Site staat op naam van Unister Travel Retail GmbH&Co.KG
http://www.stuttgarter-zeitung.de/inhal ... d6995.html
De oprichter van unister is omgekomen bij een vliegtuigongeluk op 14 juli.
Inmiddels is een tak van de unister groep omgevallen. Wellicht dat vlucht24 hier deel van uitmaakt.
Zelf even verder spitten
De oprichter van unister is omgekomen bij een vliegtuigongeluk op 14 juli.
Inmiddels is een tak van de unister groep omgevallen. Wellicht dat vlucht24 hier deel van uitmaakt.
Zelf even verder spitten
Heeft u nu uiteindelijk nog een oplossing gevonden? Ben wel nieuwsgierig naar het vervolg.
Nou ahmed, ik ook.Reisrecht schreef:Heeft u nu uiteindelijk nog een oplossing gevonden? Ben wel nieuwsgierig naar het vervolg.