LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leegloop bij vast contract uitzendbureau - rechten & plichte

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Sushi Pom

Leegloop bij vast contract uitzendbureau - rechten & plichte

Ongelezen bericht door Sushi Pom »

Hallo! Ik heb een vast contract bij een UZB. Binnen nu en een jaar zal mijn huidige opdrachtgever geen werk meer hebben voor mij. Dan kom ik terecht in de leegloop. Wat zijn dan mijn rechten en plichten en wat mag en moet mijn werkgever het UZB doen? Hoe zou een herplaatsingstraject eruit moeten zien? Kan het UZB mij aanbieden waar zij ook maar willen?

Moneyman

Re: Leegloop bij vast contract uitzendbureau - rechten & plichte

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heb je die vraag al aan je UZB gesteld? Wat staat hierover in je contract/ handboek arbeidsvoorwaarden/ huisreglement and what-so-ever?

Sushi Pom

Ongelezen bericht door Sushi Pom »

Op deze vraag heb ik geen antwoord gehad. Bij de opdrachtgever ben ik nog tot 31-12-16 aan het werk, mogelijk loopt het nog in 2017 verder. Hierover is nog geen duidelijkheid. Het UZB wil mij nu "aanbieden" bij andere opdrachtgevers, om aan te tonen, dat zij "op tijd actie ondernomen hebben". Wat de mogelijke scenario's zijn en de rechten en plichten van het UZB en mij werd mij niet verteld.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

het ligt er deels aan wat er in je arbeidsovereenkomst staat. Voor welke functie sta je op papier? Indien je als uitzendkracht op papier staat, zonder verdere omschrijving, kunnen ze je inderdaad opnieuw uitzenden naar een ander bedrijf.

Gesloten