Geplaatst op 26 Oct 2004 12:57 door Plien
Alle inwoners van Tokyo samen heten: DE TOKKIES!!!
Dit bovenstaande bericht heb ik nooit geplaatst. TROSRADAR aub verwijderen
Zulke flauwe humor gebruik ik niet.
Het is dat vanwege het slotje op dit topic, het bericht niet meer verwijderd kan worden, anders had ik dit zelf gedaan.
Laatst gewijzigd door Plien op 27 okt 2004 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Als jij het niet was Plien, hoe kan het dan, dat iemand dan toch met jou naam kan inloggen? Dat zou ik weleens willen weten dan! Moet toch niet mogelijk zijn?
Ging RADAR afgelopen maandag niet over spyware ??? En dat je iemands inloggevens kan aflezen .... en met die gegevens kan inloggen en je voordoen als die ander ....
Is serieus waar, geen geintje, echt niet.
Ik had ineens zelf een andere naam.Heb van dit scherm en het profiel van die andere naam een kopie gemaakt en deze gemaild naar trosradar internetredactie.
Nog geen reactie gehad, snap ook niet hoe dit mogelijk is.
Is serieus waar, geen geintje, echt niet.
Ik had ineens zelf een andere naam.Heb van dit scherm en het profiel van die andere naam een kopie gemaakt en deze gemaild naar trosradar internetredactie. Op het profiel van die andere gebruikersnaam was ook een e-mailadres zichtbaar, deze verwerkt in de mail naar trosradar, zodat zij kunnen checken of deze gekoppeld is aan
de getoonde gebruikersnaam. Nog geen reactie gehad hierop, en daar sta ik echt om te springen.
Daarom dacht ik , "dan plaats ik het hier, aangezien er flink gemodereerd wordt." Dit alles is toch een teken dat de inlogcode niet goed beveiligd is.
Heb de uitzending van afgelopen maandag gemist.
Viel met wel op dat PC met inladen van pagina's supertraag was.
Nu heeft hij weer de normale snelheid.
Sorry voor bovenstaande bericht van Gast, dat was ik,stond niet ingelogd
Nu wel dus.
Ik zal je vertellen wie deze persoon was. Diegene was ik. Ik heb zelf hier bij RADAR een inlogcode. met mijn naam Paultje.
Dat bewuste tijdstip heb ik gereageerd op de topic Hoe heet een inwoner van Tokyo??? Toen ik het bericht was geplaatst was ik stomverbaasd dat ik onder de naam Plien ston, terwijl ik NOOIT heb ingelogd. Toen helemaal niet. Ik dacht dus dat ik was gehackt ofzoiets. Dus toen ging ik inloggen en toen bleek mij naam en inloggevens gewoon te kloppen.
Ik begrijp niet hoe het heeft kunnen gebeuren dat ik ineens onder jou naam dit bericht heb geplaatst!
Diegene was ik. Ik heb zelf hier bij RADAR een inlogcode. met mijn naam Paultje
Hoi Paultje,
Ben blij dat je reageert zeg, had zelf ook het gevoel dat ik gehacked was.
Ik kwam diezelfde avond om 21.00 er achter dat na het inloggen mijn gebruikersnaam van Plien veranderd was in Mr.P.
Toen ik het profiel ging bekijken van Mr.P. zag ik tot m'n stomme verbazing een onbekend e-mail adres.
Zoals ik hierboven al heb beschreven heb ik alles naar de moderator gemaild met verzoek om reactie.
Tot nu toe niets ontvangen.
Nee dat ben ik niet! Ik zal je vertellen dat ik er nix mee te maken heb! Ik weet bij GOD niet hoe het kan gebeuren dit. Ik wa sniet ingelogd op mijn naam: Paultje, dat ben ik vaker niet. Ik weet dus niet hoe het kan dat ik ineens met een reactie met jou naam werd geplaatst. Ik dacht juist dat ik gehackt was.
Ik vind het een raar gebeuren dit. Hoe kan ik in godsnaam zonder dat ik jou inloggevens heb, bij jou ingelogd staan???
Ik zou kijken wat de moderator of de TrosRadar hiervan zegt!
Vooralsnog wacht ik ook op die reactie.
Ik heb vanavond ook op een forumthread gereageerd en toen ik het bericht plaatste verscheen ipv mijn eigen inlognaam ook opeens "Plien" als afzender.
Snap er niks van.
Ik zie dat er bovenaan bij het icoontje naast "profiel" staat:
Het bovenstaande bericht is ook niet van mij.
@ Gast?paultje 27 Oct 2004 22:50,
Bizar verhaal he?
Heb gister een mail gehad van moderator. Men heeft het nagecheckt en inderdaad, de naam Paultje kwam naar voren + jouw provider(die ik hier niet zal melden) .
Heb ze verzocht om mijn registratie ongedaan te maken, maar helaas, is nog aktief.
Nee, ik weet het niet, maar denk dat ze jou weinig kunnen maken.
Zal wel een systeemfout zijn. Als ik al zie hoe vaak op m'n werk het hele systeem platligt, of anderzijds slecht functioneert.
ik neem jou niets kwalijk hoor.
zo pliennerdeplien ....plienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplienplien
Het is maar waar je je druk om maakt... MY GOD!!!!!!