LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oneindig contact zonder oplossing en werkende diensten!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MF81

Oneindig contact zonder oplossing en werkende diensten!

Ongelezen bericht door MF81 »

Per 22-7 zouden mijn oma & opa (nieuw abonnee) gebruik kunnen maken van de diensten internet, telefoon, tv van Tele2.
Dan een e-mail met bericht dat het al mogelijk zou zijn vanaf 19-7.
Op die dag gepoogd te installeren maar nog geen enkele dienst bleek te werken dus de 22e teruggekomen en opnieuw gepoogd....Zonder succes.

Contact opgenomen via internet, er zou sprake zijn van een storing (gevraagd of het modem niet stuk zou zijn maar nee, dat zeker niet!). Er zou een monteur gestuurd worden. Geen tv/internet, vervelend, dus afwachten, max 3 werkdagen werd gezegd.

De 25e wordt hun telefoonnummer geporteerd....maar dus geen werkend modem!
Dus óók geen telefoon meer en nog erger: tot op de dag van vandaag, 1-8, géén werkende personenalarmen (beiden 80 jaar & hulpbehoevend!)

Lees het hele verhaal hier (er heeft inmiddels zóvéél tijd, energie gezeten in contacteren, uitleggen, van het kastje naar de muur gestuurd worden, voor de gek gehouden worden....middels telefoon, live chat, e-mail, formulieren en Facebook...dat het teveel is om hier weer te geven) :
https://www.facebook.com/Tele2Nederland ... 4854857297

Ik heb nog nóóit zo'n waardeloze leverancier meegemaakt! Fout op fout op fout op fout!
Had ik mijn opa en oma maar nooit het advies gegeven na al die jaren bij dezelfde provider (zo conservatief als deze mensen zijn) met hun nieuwe flatscreentje (het beste resultaat met digitale tv) eens over te stappen naar Tele2, het heeft alleen maar voor ellende gezorgd!

Brahms

Re: Oneindig contact zonder oplossing en werkende diensten!

Ongelezen bericht door Brahms »

Volgens mij is een contract nooit oneindig, dus leg eens uit.
Verder waarom overstappen als het goed is. Wij zijn al sinds " uitvinding Internet" bij Tele 2 en al haar voorgangers. En zijn zeer tevreden over snelheid en prijsstelling.
Service kunnen we niets over zeggen, nooit nodig gehad. Eén keer verhuist en dat verliep nog sneller dan verwacht.
Dus ons advies, stap niet over als het niet nodig is, dat geld overigens ook voor energie !

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Brahms schreef:Dus ons advies, stap niet over als het niet nodig is
dat klopt, helaas is het net als met zoveel topics, mensen kijken pas naar de adviezen hier als het kwaad al geschied is.

Mijn ervaringen met tele2 zijn inmiddels van een aantal jaar geleden, bij mijn ouders vroeger altijd tele2 gehad, vanaf het inbellen via zonnet al eigenlijk. Inderdaad ook nooit problemen.

Maar, ik vind wel dat tele2 hier op het forum aanzienlijk vaak voorbij komt. Bij iedere provider zijn wel eens problemen, dat geldt voor alle diensten. Overal komen storingen voor, kan natuurlijk gebeuren. Maar het lijkt wel dat als het bij tele2 mis gaat, je extreem ver van huis bent, want het lijkt nogal eens behoorlijk mis te gaan met het oplossen van de storing. Het kastje naar de muur verhaal is zeer bekend daar.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

berndv schreef:
Brahms schreef:Dus ons advies, stap niet over als het niet nodig is
dat klopt, helaas is het net als met zoveel topics, mensen kijken pas naar de adviezen hier als het kwaad al geschied is.

Mijn ervaringen met tele2 zijn inmiddels van een aantal jaar geleden, bij mijn ouders vroeger altijd tele2 gehad, vanaf het inbellen via zonnet al eigenlijk. Inderdaad ook nooit problemen.

Maar, ik vind wel dat tele2 hier op het forum aanzienlijk vaak voorbij komt. Bij iedere provider zijn wel eens problemen, dat geldt voor alle diensten. Overal komen storingen voor, kan natuurlijk gebeuren. Maar het lijkt wel dat als het bij tele2 mis gaat, je extreem ver van huis bent, want het lijkt nogal eens behoorlijk mis te gaan met het oplossen van de storing. Het kastje naar de muur verhaal is zeer bekend daar.
Tsja, dat was een aantal jaren geleden ook zo met toen nog @Home, het aantal klagers online, is vaak niet representatief voor álle gebruikers. Simpel gezegd, tevreden klanten klimmen niet in de digitale pen, of op het digitale dak, om te verkondigen hoe fijn ze wel niet klant zijn.

Overigens zie ik in die facebook reeks staan dat het probleem opgelost zou moeten zijn (aldus laatste bericht tele2) én geven ze zelf aan waar TS (haar ouders) terecht kunnen voor een eventuele schadevergoeding.

Barbaramalherbe

Ongelezen bericht door Barbaramalherbe »

Heb je ook al naar hun voorwaarden gekeken?

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Brahms schreef:Volgens mij is een contract nooit oneindig, dus leg eens uit.
!
Er staat 'contact' en niet 'contRact'... Ik denk dat ts bedoeld dat hij al 'eindeloos' contact heeft gehad zonder dat dat tot een oplossing heeft geleid.

Gesloten