Zojuist de volgende klacht bij KPN ingediend, maar ik vraag mij af of er meer mensen zijn met deze klachten?
Anderhalve week geleden heb ik zowel mijn eigen abonnement als dat van mijn zoon verlengd met aanschaf nieuw toestel. Beiden wilden wij een Samsung S5 Neo; hij een zilveren, ik een zwarte. Mijn zwarte keurig de volgende dag gekregen, de zilveren bleek NA bestelling ineens niet op voorraad. Telefonische navraag bleek dat het 2 werkdagen zou duren. Na 2 werkdagen contact opgenomen, en toen werd nogal hooghartig gereageerd dat ik maar wat geduld moest hebben. Elke dag hierna contact gezocht, zowel telefonisch als via chat en facebook, tot uiteindelijk de donderdag erna eindelijk een medewerker bereid was er verder in te duiken en toen kwam boven water dat het toestel NIET meer geleverd zou worden. Mij werd aangeraden om de bestelling te annuleren, en de volgende dag (want dat kon niet anders, hier moest 24 uur overheen gaan...) een nieuwe verlenging/bestelling te doen. Aangezien de zwarte variant die ik zelf had ook nog steeds op jullie site stond, heb ik dan maar inderdaad de volgende dag de zwarte variant besteld. Dat was afgelopen vrijdag. Schets mijn verbazing dat ik zaterdag ineens een mail krijg dat ook deze "voorlopig" niet leverbaar zou zijn. Met angst en beven dat hetzelfde verhaal weer opnieuw zou beginnen, heb ik contact opgenomen via facebook. Er werd mij verzekerd dat het deze keer toch echt anders was, en dat ik deze week het toestel echt wel kon verwachten. Niet gerust hierop, heb ik maandag contact opgenomen via facebook. Ook daar werd ik gezegd dat hij niet op de schaarstelijst stond, dus dat het geen probleem zou moeten zijn, en ik moest maar afwachten. Vandaag kreeg ik weer een mail dat hij "voorlopig" niet voorradig was. Het schrikbeeld van vorige week voor ogen hebbende, heb ik telefonisch contact gezocht, kreeg toen Wiede aan de lijn die in eerste instantie leek bereid te zijn mij verder te helpen. Helaas kreeg ik van haar eerst hetzelfde verhaal te horen met de optie om eventueel weer te annuleren en iets anders te bestellen??? Na wat aandringen heeft zij advies gevraagd aan een andere afdeling, en die wist haar te vertellen dat het toestel NIET meer geleverd zou worden, dit alles vanwege de woekerrente-affaire. Dit dus na 1,5 week dagelijkse zorgen voor mij, terwijl het toestel NOG STEEDS gewoon te bestellen lijkt te zijn op de website van KPN. Toen ik haar daarmee confronteerde en vroeg om doorverbonden te worden met een afdeling die mijn klacht WEL kon oplossen, wilde zij dat niet. Ik moest maar hetzelfde telefoonnummer opnieuw bellen, en dan zou haar collega naast haar hetzelfde verhaal vertellen, waren haar letterlijke woorden. Zij was verder niet bereid mij op enigerlei wijze verder te helpen of door te verwijzen.
update: ook via facebook met KPN contact gehad, de laatste klantenservice medewerker daar beweert: "Er is helemaal niets mis met de order. De order van 29-07 is nu in behandeling. Het toestel is nog beschikbaar en we zijn bezig om deze naar je te verzenden. Zodra dit het geval is krijg je hiervan een update per e-mail. Dit is geen toestel die de volgende dag al geleverd kan worden, dus ik moet een beroep doen op je geduld."
Ze weten echt van toeten noch blazen daar!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN, mobiele telefoons en woekerrente
Re: KPN, mobiele telefoons en woekerrente
En dit is hun reactie, totaal geen inhoudelijke argumenten, mijn klacht wordt in feite volledig genegeerd:
Bedankt voor uw e-mail van 2 augustus inzake uw verlenging. Graag reageer ik hier op.
Wat vervelend dat het door u gewenste toestel uitgefaseerd is. Ik begrijp dat dit niet naar uw wens is.
Helaas kan ik hier voor u geen oplossing in bieden. Wij kunnen geen abonnementen of prijzen van toestellen aanpassen. Daarbij kunnen wij via e-mail geen abonnementen verlengen. Ik wil u vriendelijk verzoeken telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega kan kijken wat er voor u gedaan kan worden.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Hebt u nog vragen? Kijk op kpn.com/klantenservice of bel gratis 0800-0402 ( optie 1 mobiel ). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Mike Blanke
KPN Klantenservice
unquote
Heeft iemand een advies hoe ik hiermee om moet gaan, want ik weet het ondertussen niet meer!
Bedankt voor uw e-mail van 2 augustus inzake uw verlenging. Graag reageer ik hier op.
Wat vervelend dat het door u gewenste toestel uitgefaseerd is. Ik begrijp dat dit niet naar uw wens is.
Helaas kan ik hier voor u geen oplossing in bieden. Wij kunnen geen abonnementen of prijzen van toestellen aanpassen. Daarbij kunnen wij via e-mail geen abonnementen verlengen. Ik wil u vriendelijk verzoeken telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega kan kijken wat er voor u gedaan kan worden.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Hebt u nog vragen? Kijk op kpn.com/klantenservice of bel gratis 0800-0402 ( optie 1 mobiel ). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Mike Blanke
KPN Klantenservice
unquote
Heeft iemand een advies hoe ik hiermee om moet gaan, want ik weet het ondertussen niet meer!
Re: KPN, mobiele telefoons en woekerrente
Contract annuleren, wegens contract breuk. WAt is trouwens de woekerrente?