LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Ben
Klantenservice Ben
Hoi Allemaal,
Heeft er iemand slechte ervaringen met de klantenservice van Ben?
Ik vind het namelijk erg vervelend dat op de site een soort balkje staat met daarin tijden. Dus bijvoorbeeld van 9 tot 10 is blauw.
Blauw betekend bijvoorbeeld enkele minuten wachttijd
Wit is geen tot een minuut wachttijd etc.
Nou erg makkelijk om te weten rond welke tijd je het beste kunt bellen.
Ik kies dus voor tijd wit.
Vervolgens hang ik 18, 12, 32, 46, 17 minuten aan de telefoon.
Dat is niet geen tot 1 minuut.
Maar dat terzijde.
Als je dan denkt ik stuur even een mailtje, kom je ook bedrogen uit (mag 10 werkdagen duren volgens de site).
Mag je blij zijn als je al een reactie krijgt.. Zit nu nog op een reactie van 4 weken geleden te wachten.
Verder heb ik helaas bij een andere provider problemen gekregen doordat mijn 0900 nummers en betaalde smsdiensten niet geblokkeerd waren.
Helaas erg hoge rekeningen (door misbruik), die ik niet kon betalen. Ik heb netjes een betalingsregeling lopen en die betaal ik ook, maar ik kon helaas geen klant meer zijn omdat ik dan een algehele blokkade kreeg.
Snap ik, en ook logisch.
Nu is het zo dat ik dus een nieuwe provider ben gaan zoeken en bij Ben terecht kwam. ik heb mijn situatie uitgelegd en verteld dat dit mij dus echt niet meer kon overkomen!! Geen probleem mevrouw, met deze blokkade verzeker ik u dat u beveiligd bent tegen hoge kosten boven uw bundel.
Super, wat een opluchting.
Maar helaas, afgelopen vrijdag kreeg ik een bericht dat ik meer dan 200 euro over mijn bundel zat. Dus ik werd geblokkeerd. Of ik 'even' 225 euro als voorschotbedrag wil overmaken en dan wordt ik weer aangesloten.
Nu heb ik dat geld niet 1 2 3 liggen, maar ik heb het kunnen lenen en ik heb zaterdag de betaling gedaan. En zoals in de mail van Ben stond. Na betaling van het voorschotbedrag (en het opsturen van het betaalbewijs) wordt u DIRECT aangesloten.
Nu is het dinsdagmiddag en ben ik 2 telefoontjes verder (die me niet konden helpen want ze waren niet van de financiële afdeling) en nog steeds geen service. Bah wat een ellende.
Heeft er iemand slechte ervaringen met de klantenservice van Ben?
Ik vind het namelijk erg vervelend dat op de site een soort balkje staat met daarin tijden. Dus bijvoorbeeld van 9 tot 10 is blauw.
Blauw betekend bijvoorbeeld enkele minuten wachttijd
Wit is geen tot een minuut wachttijd etc.
Nou erg makkelijk om te weten rond welke tijd je het beste kunt bellen.
Ik kies dus voor tijd wit.
Vervolgens hang ik 18, 12, 32, 46, 17 minuten aan de telefoon.
Dat is niet geen tot 1 minuut.
Maar dat terzijde.
Als je dan denkt ik stuur even een mailtje, kom je ook bedrogen uit (mag 10 werkdagen duren volgens de site).
Mag je blij zijn als je al een reactie krijgt.. Zit nu nog op een reactie van 4 weken geleden te wachten.
Verder heb ik helaas bij een andere provider problemen gekregen doordat mijn 0900 nummers en betaalde smsdiensten niet geblokkeerd waren.
Helaas erg hoge rekeningen (door misbruik), die ik niet kon betalen. Ik heb netjes een betalingsregeling lopen en die betaal ik ook, maar ik kon helaas geen klant meer zijn omdat ik dan een algehele blokkade kreeg.
Snap ik, en ook logisch.
Nu is het zo dat ik dus een nieuwe provider ben gaan zoeken en bij Ben terecht kwam. ik heb mijn situatie uitgelegd en verteld dat dit mij dus echt niet meer kon overkomen!! Geen probleem mevrouw, met deze blokkade verzeker ik u dat u beveiligd bent tegen hoge kosten boven uw bundel.
Super, wat een opluchting.
Maar helaas, afgelopen vrijdag kreeg ik een bericht dat ik meer dan 200 euro over mijn bundel zat. Dus ik werd geblokkeerd. Of ik 'even' 225 euro als voorschotbedrag wil overmaken en dan wordt ik weer aangesloten.
Nu heb ik dat geld niet 1 2 3 liggen, maar ik heb het kunnen lenen en ik heb zaterdag de betaling gedaan. En zoals in de mail van Ben stond. Na betaling van het voorschotbedrag (en het opsturen van het betaalbewijs) wordt u DIRECT aangesloten.
Nu is het dinsdagmiddag en ben ik 2 telefoontjes verder (die me niet konden helpen want ze waren niet van de financiële afdeling) en nog steeds geen service. Bah wat een ellende.
Re: Klantenservice Ben
Bij 2 providers zulke rekeningen en dat komt allemaal door de providers?? Wel heel toevallig.
Re: Klantenservice Ben
TS beweert nergens in zijn/haar verhaal dat hoge rekeningen door schuld van de provider tot stand zijn gekomen. Wat ik lees is dat ze zegt dat het bij eerste provider door 'misdrijf' kwam. Nergens zie ik een verwijt naar de provider toe.GJvdZ schreef:Bij 2 providers zulke rekeningen en dat komt allemaal door de providers?? Wel heel toevallig.
Het verwijt dat ik wel lees is naar de tweede provider toe, namelijk dat de blokkade niet is geactiveerd, die wel is aangevraagd door TS. En daar mag ze terecht een klacht over hebben. (Als we ervan uitgaan dat het is aangevraagd zoals TS dat zegt)
Re: Klantenservice Ben
BEN Mobiel heeft een baggerklantenservice die je van het kastje naar de muur stuurt. En ze hebben ook nog eens een heel slimme naam, want klachten zijn nauwelijks googlebaar.
Re: Klantenservice Ben
Waarom geen prepaid? dan ben je van het hele gedoe af. vooral als je moeite hebt met de rekeningen betalen.
Re: Klantenservice Ben
Beste allemaal,
Inderdaad geen verwijt naar de provider mbt de kosten.
Het punt is dat ik geen moeite heb met het betalen van de rekening, maar met de hoge kosten door misbruik.
Dit misbruik is helaas door iemand uit mijn naarste omgeving, die via mijn telefoon dit soort dingen schijnbaar toch kan doen.
Ik denk niet dat het misbruik kan voorkomen worden door prepaid. Dan kun je namelijk helemaal makkelijk gebruik maken van sms diensten etc. Dan kan ik elke dag nieuw beltegoed halen denk ik..
Het probleem zou opgelost zijn door de blokkade dat is eigenlijk mijn punt.
Dus of ze hebben me verkeerd ingelicht dat ze niet alles kunnen voorkomen met die blokkade of de blokkade werkt niet goed.
Maar toch weer €225 euro lichter..
En dat krijg ik waarschijnlijk ook niet meer terug.
Ik heb gisteren nog contact gehad met Ben, morgen wordt uitgezocht hoe die kosten toch kunnen voorkomen, want de blokkade staat volgens hun systeem toch echt aan.
Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
Inderdaad geen verwijt naar de provider mbt de kosten.
Het punt is dat ik geen moeite heb met het betalen van de rekening, maar met de hoge kosten door misbruik.
Dit misbruik is helaas door iemand uit mijn naarste omgeving, die via mijn telefoon dit soort dingen schijnbaar toch kan doen.
Ik denk niet dat het misbruik kan voorkomen worden door prepaid. Dan kun je namelijk helemaal makkelijk gebruik maken van sms diensten etc. Dan kan ik elke dag nieuw beltegoed halen denk ik..
Het probleem zou opgelost zijn door de blokkade dat is eigenlijk mijn punt.
Dus of ze hebben me verkeerd ingelicht dat ze niet alles kunnen voorkomen met die blokkade of de blokkade werkt niet goed.
Maar toch weer €225 euro lichter..
En dat krijg ik waarschijnlijk ook niet meer terug.
Ik heb gisteren nog contact gehad met Ben, morgen wordt uitgezocht hoe die kosten toch kunnen voorkomen, want de blokkade staat volgens hun systeem toch echt aan.
Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
Re: Klantenservice Ben
Internet (in het buitenland) aan gehad zonder een bundel?
Re: Klantenservice Ben
Beste Olaf,
Nee ook dat is het niet!
Wat ik heb begrepen is dat het mogelijk is dat je via goksites o.i.d. bedragen kunt kopen en dit bedrag dan op je telefoonrekening kunt laten zetten.
Ik denk dat het dit is.
Normaal gesproken bel je bijvoorbeeld een 0900 nummer en krijg je een code en dan komt het bedrag ook op je rekeningen.
Hetzelfde met smsdiensten.
Maar dit is dus de omgekeerde manier eigenlijk, maar het is toch belachelijk dat zoiets kan?
Nee ook dat is het niet!
Wat ik heb begrepen is dat het mogelijk is dat je via goksites o.i.d. bedragen kunt kopen en dit bedrag dan op je telefoonrekening kunt laten zetten.
Ik denk dat het dit is.
Normaal gesproken bel je bijvoorbeeld een 0900 nummer en krijg je een code en dan komt het bedrag ook op je rekeningen.
Hetzelfde met smsdiensten.
Maar dit is dus de omgekeerde manier eigenlijk, maar het is toch belachelijk dat zoiets kan?
Re: Klantenservice Ben
ja. de 4-cijferige sms dienstverleners verzinnen steeds weer nieuwe manier om mensen het geld uit de portemonnee te kloppen. Was het vroeger het aankopen van ringtones en spelletjes, tegenwoordig bieden ze toegang tot webcams en online goktegoed aan.rea schreef:maar het is toch belachelijk dat zoiets kan?
Het is belachelijk dat er op deze manier geld verdient kan worden door de zwakheden van mensen uit te buiten, dat klopt. Zelfde geldt voor een gokautomaat in de kroeg, zelfs de kroeg speelt handig in op verslavingsgevoelige mensen. Maar ook het casino, of de sigarenboer met de lotto/toto. Het enige verschil is dat je voor de sms-diensten de deur niet eens meer uit hoeft om aan je verslaving gehoor te geven.
Op http://www.payinfo.nl kan je meer info vinden over die diensten, en daar kan je ook die diensten blokkeren.
Re: Klantenservice Ben
Als dat het is, en jij hebt dit laten blokkeren, dan ben je deze bedragen niet verschuldigd, wat BEN ook beweert.rea schreef:Beste Olaf,
Nee ook dat is het niet!
Wat ik heb begrepen is dat het mogelijk is dat je via goksites o.i.d. bedragen kunt kopen en dit bedrag dan op je telefoonrekening kunt laten zetten.
Ik denk dat het dit is.
Normaal gesproken bel je bijvoorbeeld een 0900 nummer en krijg je een code en dan komt het bedrag ook op je rekeningen.
Hetzelfde met smsdiensten.
Maar dit is dus de omgekeerde manier eigenlijk, maar het is toch belachelijk dat zoiets kan?
Re: Klantenservice Ben
vraag is dus, wat is er geblokkeerd en waarmee zijn nu toch die onkosten gemaakt? Als de onkosten gemaakt zijn via diensten die jij uitdrukkelijk hebt laten blokkeren, ben jij het bedrag niet verschuldigd. Als jij bijvoorbeeld alleen 09xx hebt laten blokkeren en de kosten zijn gemaakt met sms-diensten, ben je de kosten dus wel verschuldigd, aangezien de kosten gemaakt zijn met een dienst die jij niet hebt laten blokkeren.olaf79 schreef:Als dat het is, en jij hebt dit laten blokkeren, dan ben je deze bedragen niet verschuldigd, wat BEN ook beweert.rea schreef:Beste Olaf,
Nee ook dat is het niet!
Wat ik heb begrepen is dat het mogelijk is dat je via goksites o.i.d. bedragen kunt kopen en dit bedrag dan op je telefoonrekening kunt laten zetten.
Ik denk dat het dit is.
Normaal gesproken bel je bijvoorbeeld een 0900 nummer en krijg je een code en dan komt het bedrag ook op je rekeningen.
Hetzelfde met smsdiensten.
Maar dit is dus de omgekeerde manier eigenlijk, maar het is toch belachelijk dat zoiets kan?
-
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 22 jul 2012 11:41
Re: Klantenservice Ben
Begin eens met je telefoon te beveiligen met bv een pattern/pin/password.rea schreef:Beste allemaal,
Dit misbruik is helaas door iemand uit mijn naarste omgeving, die via mijn telefoon dit soort dingen schijnbaar toch kan doen.
En vertel dat niet aan je naarste omgeving.
Re: Klantenservice Ben
Beste berndv,
Duidelijk, ik heb destijds mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat ik tegen dit soort dingen beveilig wil worden.
En dat was allemaal geen probleem met deze blokkade.
Ik ben benieuwd wat er morgen uitkomt..
Duidelijk, ik heb destijds mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat ik tegen dit soort dingen beveilig wil worden.
En dat was allemaal geen probleem met deze blokkade.
Ik ben benieuwd wat er morgen uitkomt..
Re: Klantenservice Ben
en wie is dat dan? dan verhaal je dit bedrag op hem/haar?rea schreef:Beste allemaal,
Inderdaad geen verwijt naar de provider mbt de kosten.
Het punt is dat ik geen moeite heb met het betalen van de rekening, maar met de hoge kosten door misbruik.
Dit misbruik is helaas door iemand uit mijn naarste omgeving, die via mijn telefoon dit soort dingen schijnbaar toch kan doen.
-
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 22 jul 2012 11:41
Re: Klantenservice Ben
Al de raad van berndv gevolgd en op payinfo.nl gekeken?rea schreef:Beste berndv,
Duidelijk, ik heb destijds mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat ik tegen dit soort dingen beveilig wil worden.
En dat was allemaal geen probleem met deze blokkade.
Ik ben benieuwd wat er morgen uitkomt..
Re: Klantenservice Ben
Beste Asterix,
Ja, maar had me hier al meteen aangemeld toen ik klant werd bij Ben.
Daar kan het dus niet aan liggen.
Ook heb ik helaas niks meer vernomen van Ben..
Ik ga ze maar een mailtje sturen, als ik hier reactie op heb zal ik deze hieronder vermelden.
Ja, maar had me hier al meteen aangemeld toen ik klant werd bij Ben.
Daar kan het dus niet aan liggen.
Ook heb ik helaas niks meer vernomen van Ben..
Ik ga ze maar een mailtje sturen, als ik hier reactie op heb zal ik deze hieronder vermelden.
Re: Klantenservice Ben
Ik heb ook verschrikkelijke ervaringen met de klantenservice van Ben Mobiel. Had twee simkaarten van Ben (werk en prive), de ene deed het wel, de andere niet. Ze bleven stug volhouden dat het aan mijn toestel lag, op mijn klachtenbrief werd helemaal niet gereageerd. Ik heb het via de persvoorlichting moeten oplossen. Toen ik dreigde er een artikel aan te wijden, was het probleem heel snel opgelost. Helaas hebben de meeste mensen die mogelijkheid niet.
Re: Klantenservice Ben
Hoi allemaal,
Mijn verhaal heeft nog een vervolg gekregen.
1,5 week geleden heb ik weer eens contact opgenomen met ben, omdat ik niks meer van het onderzoek van mijn telefoonkosten had vernomen.
(dit was op een vrijdag)
Maar mevrouw, ik snap het niet, uw blokkade staat er gewoon op, u zou echt niet met 0900 nummers moeten kunnen bellen. Ik zeg, nou dat is toch wel echt zo!!
Mevrouw, ik ga meteen een notitie maken voor de financiële afdeling dat de kosten gecrediteerd moeten worden, want ik zie dat u nooit de blokkade heeft verwijderd.
Nee, dat klopt inderdaad.
Vervolgens zou deze mevrouw nogmaals alles nakijken en de blokkade stond er echt op!
Na het weekend keek ik op mijn online account van Ben en ja hoor, weer een hoop kosten.
Dus de blokkade stond er nog niet op!!
Op maandag weer meteen gebeld.
Toen vertelde een andere mevrouw mij dat haar collega vrijdag juist de blokkade eraf heeft gehaald, maar wel heeft gemeld dat ik heel veel problemen heb door een niet werkende blokkade!
De kosten van dat weekend zouden gecrediteerd worden, maar pas in oktober.
De laatste mevrouw heeft dus ook weer een notitie gemaakt voor de financiële afdeling, ik kreeg vervolgens onderstaande e-mail:
Onlangs heb je contact gehad met mijn klantenservice, hier gaf je mij aan dat je nogal was geschrokken van een hoge factuur. Ik heb dit voor je uitgezocht en zie dat de kosten voornamelijk zijn ontstaan doordat er veel gebeld is met 0900 en 0909 nummers. De kosten die aan zulke nummers zijn verbonden vallen altijd buiten je bundel en zijn dus ook voor je eigen rekening.
Het klopt dat ik in de eerste maanden van een abonnement hier een blokkade op heb, maar na het betalen van de tweede factuur wordt deze blokkade opgeheven. De factuur waar jij over belde is je derde factuur.
De meeste kosten zijn afkomstig van 0900-1594, na een kort onderzoek kwam ik erachter dat dit nummer wordt gebruikt om bepaalde aanschaffen via websites en spellen te doen. Deze belt namelijk met de site www.beltegoed.nl en stelt je in staat om via je telefoon bepaalde aankopen te doen. Bijvoorbeeld extra functionaliteiten en spullen in spellen of toegang tot bepaalde websites.
Ik zie dat je reeds ook al contact hebt gehad en dat de blokkade terug is gezet zodat er in de toekomst niet nogmaals zulke facturen kunnen ontstaan.
ECHT ONBEGRIJPELIJK!!
Ik heb voordat ik klant werd bij Ben geïnformeerd hoe zij werken met deze blokkades en heb verteld dat ik niet wil dat op wat voor manier dan ook deze blokkades eraf gaan! Ik heb zelfs in de 2e maand nog gebeld dat de blokkade er op moest blijven, dit was natuurlijk allemaal geen probleem!
En nu? Waarom wordt ik niet geïnformeerd dat zo'n blokkade eraf gaat? Terwijl ik al meermaals contact heb gehad over dit probleem?!
Wat kan ik nu het beste doen? Iemand tips?
Mijn verhaal heeft nog een vervolg gekregen.
1,5 week geleden heb ik weer eens contact opgenomen met ben, omdat ik niks meer van het onderzoek van mijn telefoonkosten had vernomen.
(dit was op een vrijdag)
Maar mevrouw, ik snap het niet, uw blokkade staat er gewoon op, u zou echt niet met 0900 nummers moeten kunnen bellen. Ik zeg, nou dat is toch wel echt zo!!
Mevrouw, ik ga meteen een notitie maken voor de financiële afdeling dat de kosten gecrediteerd moeten worden, want ik zie dat u nooit de blokkade heeft verwijderd.
Nee, dat klopt inderdaad.
Vervolgens zou deze mevrouw nogmaals alles nakijken en de blokkade stond er echt op!
Na het weekend keek ik op mijn online account van Ben en ja hoor, weer een hoop kosten.
Dus de blokkade stond er nog niet op!!
Op maandag weer meteen gebeld.
Toen vertelde een andere mevrouw mij dat haar collega vrijdag juist de blokkade eraf heeft gehaald, maar wel heeft gemeld dat ik heel veel problemen heb door een niet werkende blokkade!
De kosten van dat weekend zouden gecrediteerd worden, maar pas in oktober.
De laatste mevrouw heeft dus ook weer een notitie gemaakt voor de financiële afdeling, ik kreeg vervolgens onderstaande e-mail:
Onlangs heb je contact gehad met mijn klantenservice, hier gaf je mij aan dat je nogal was geschrokken van een hoge factuur. Ik heb dit voor je uitgezocht en zie dat de kosten voornamelijk zijn ontstaan doordat er veel gebeld is met 0900 en 0909 nummers. De kosten die aan zulke nummers zijn verbonden vallen altijd buiten je bundel en zijn dus ook voor je eigen rekening.
Het klopt dat ik in de eerste maanden van een abonnement hier een blokkade op heb, maar na het betalen van de tweede factuur wordt deze blokkade opgeheven. De factuur waar jij over belde is je derde factuur.
De meeste kosten zijn afkomstig van 0900-1594, na een kort onderzoek kwam ik erachter dat dit nummer wordt gebruikt om bepaalde aanschaffen via websites en spellen te doen. Deze belt namelijk met de site www.beltegoed.nl en stelt je in staat om via je telefoon bepaalde aankopen te doen. Bijvoorbeeld extra functionaliteiten en spullen in spellen of toegang tot bepaalde websites.
Ik zie dat je reeds ook al contact hebt gehad en dat de blokkade terug is gezet zodat er in de toekomst niet nogmaals zulke facturen kunnen ontstaan.
ECHT ONBEGRIJPELIJK!!
Ik heb voordat ik klant werd bij Ben geïnformeerd hoe zij werken met deze blokkades en heb verteld dat ik niet wil dat op wat voor manier dan ook deze blokkades eraf gaan! Ik heb zelfs in de 2e maand nog gebeld dat de blokkade er op moest blijven, dit was natuurlijk allemaal geen probleem!
En nu? Waarom wordt ik niet geïnformeerd dat zo'n blokkade eraf gaat? Terwijl ik al meermaals contact heb gehad over dit probleem?!
Wat kan ik nu het beste doen? Iemand tips?
Re: Klantenservice Ben
Heeft u bewijs {b.v. email/brief} dat er een blokkade op moest zitten en heeft u bewijs dat u na de eerste factuur wederom heeft gemeld dat het niet goed is?
Zonder bewijs kunt u niks beginnen en is het uw woord tegen die van hun. Heeft u wel bewijs zou ik even naar de juridisch loket gaan wat uw mogelijkheden zijn. Of als u rechtsbijstand heeft zou ik die inschakelen om ben aansprakelijk te houden voor de kosten en het niet nakomen van de gemaakte afspraken. Ik weet niet wat voor abonnement u heeft {contract duur}maar ik zou ben dus in gebreke stellen en hun 14 dagen de tijd geven om jullie afspraak na te komen. Daarna is het niet in orde zou ik de overeenkomst {abonnement} ontbinden en naar een andere provider gaan. Tenzij u nu al kunt overstappen zou ik dat meteen doen. Omdat u in een specifieke situatie zit zou ik zorgen dat u alle correspondentie met providers op papier/email hebt. Zo kunt u met een beetje extra werk zelf ervoor zorgen dat u in het vervolg die hoge rekeningen niet hoeft te betalen als de provider zijn afspraak niet na komt. Doet u het veel telefonisch zou ik het gesprek opnemen.
Zonder bewijs kunt u niks beginnen en is het uw woord tegen die van hun. Heeft u wel bewijs zou ik even naar de juridisch loket gaan wat uw mogelijkheden zijn. Of als u rechtsbijstand heeft zou ik die inschakelen om ben aansprakelijk te houden voor de kosten en het niet nakomen van de gemaakte afspraken. Ik weet niet wat voor abonnement u heeft {contract duur}maar ik zou ben dus in gebreke stellen en hun 14 dagen de tijd geven om jullie afspraak na te komen. Daarna is het niet in orde zou ik de overeenkomst {abonnement} ontbinden en naar een andere provider gaan. Tenzij u nu al kunt overstappen zou ik dat meteen doen. Omdat u in een specifieke situatie zit zou ik zorgen dat u alle correspondentie met providers op papier/email hebt. Zo kunt u met een beetje extra werk zelf ervoor zorgen dat u in het vervolg die hoge rekeningen niet hoeft te betalen als de provider zijn afspraak niet na komt. Doet u het veel telefonisch zou ik het gesprek opnemen.
Re: Klantenservice Ben
Hoi John,
Bedankt voor de info.
Inderdaad helaas alles telefonisch gedaan, dus heb geen 'bewijs', maar als ik iemand van Ben aan de telefoon heb kunnen ze altijd teruglezen wat er al afgesproken in vorige gesprekken etc. dus zij hebben deze info wel.
Ik ga eens kijken of ik mijn 'dossier' kan opvragen.
En in het vervolg inderdaad de gesprekken opnemen.
Bedankt voor de info.
Inderdaad helaas alles telefonisch gedaan, dus heb geen 'bewijs', maar als ik iemand van Ben aan de telefoon heb kunnen ze altijd teruglezen wat er al afgesproken in vorige gesprekken etc. dus zij hebben deze info wel.
Ik ga eens kijken of ik mijn 'dossier' kan opvragen.
En in het vervolg inderdaad de gesprekken opnemen.