Bij Bol.com ( de winkel van ons allemaal) kun je eenvoudig een recensie plaatsen. Dat is natuurlijk positief wanneer je een afweging wilt maken in het wel of niet aanschaffen van een product. Helaas is het niet mogelijk om je review te wijzigen, er wordt gesuggereerd dat dit wel kan maar de klantenservice doet dit niet voor je. En dat is jammer. Want in mijn geval had ik een Samsung Galaxy S5 waarbij je alleen met iemand kon telefoneren wanneer je de telefoon op de luidspreker zet. Ik dacht eerst dat dit een incident was, maar ook het tweede toestel had hetzelfde ongemak. Ik wilde mijn eerdere recensie dus laten aanpassen. Maar helaas lukte dit niet.
Mijn verzoek aan Bol. Maak het voor de consumenten makkelijker en op zijn minst mogelijk om een review aan te passen. Zeker in het geval van elektronica komen mankementen later aan het licht.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanpassen recensie bij Bol
Re: Aanpassen recensie bij Bol
Dat lijkt me wel HEEL sterk.Want in mijn geval had ik een Samsung Galaxy S5 waarbij je alleen met iemand kon telefoneren wanneer je de telefoon op de luidspreker zet.
Re: Aanpassen recensie bij Bol
Dit lijkt me eerder een gevalletje RTFM dan dat BOL.com hier iets mee kan.