LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volvo V40

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
hans41

Volvo V40

Ongelezen bericht door hans41 »

Mijn Volvo V 40 maakt na 2000 km gereden te hebben een ratelig geluid rond de 2500 toeren.
Volgens mijn (waardeloze) volvo-dealer
ligt dit aan de uitlaatresonantie
en kan men hier niets aan doen.
Zijn er meer volvo rijders met dit probleem[?b]
Ik heb de auto in jan.2004 nieuw gekocht.[/b]

boebertje

Re: Volvo V40

Ongelezen bericht door boebertje »

is het een 2.0t?

Als het een 2.0 turbo model is laat het me ff weten. Ik kan uitleggen hoe het komt en kan je alvast verklappen je kunt er niks aan doen!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Is er dan geen enkel merk meer heilig tegenwoordig? :cry:

boebertje

Nou bij dit merk is het zo dat ze gewoon nooit aan 4-cilinders hadden meoten beginnen denk ik. Nee dat is onzin, maar ALS het de 2.0t motor is en ik het bij het huiste eind heb wat hans bedoelt is daar niks aan te doen. Het is neit zo dat er iets stuk is of er iets niet goed werkt het is een eigenschap van die bepaalde motor.

G@itP

Ongelezen bericht door G@itP »

Lijkt mij toch niet meer dan redelijk dat als je een enorme smak geld uitgeeft voor een nieuwe auto, deze ook presteert naar verwachting.

Indien er niets aan gedaan kan worden had deze auto dus ook niet op de markt gebracht mogen worden.

Lijkt mij een schone zaak voor Volvo om deze auto terug te nemen, met inachtneming van de reeds gereden kilometers, en deze auto om te ruilen voor een niet ratelend exemplaar.

boebertje

Daar heb je gelijk in maar de nieuwe v50 is er al en dan moet er een smak geld bij! Maar er zijn wel oplossingen om het flink te verminderen maar je krijgt het niet helemaal weg. Overigens hebben er steeds meer motoren last van. dus ja dus al dus maar hebe ht gevoel dat de laatste serie v40 niet zo nauwkeurig in elkaar zijn gezet dan bedoelt was. Maar al emt al vind ik eht ook geen rede om hem dan amar meteen weg te doen

boebertje

nou hans41 tis stil aan de overkant!

Gesloten