LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autobedrijf Sanders te Apeldoorn

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
witte angora

Re: Autobedrijf Sanders te Apeldoorn

Ongelezen bericht door witte angora »

Och, ik heb afgelopen zaterdag een ander autootje gekocht. Voor ik bij het exemplaar stond waar ik mijn oog op had laten vallen nog drie andere garages/handelaren bezocht. Drie keer niks, letterlijk.

In de weken ervoor heb ik ook nog een zevental bedrijven bezocht. Van twee heb ik een goede indruk, maar die hadden niks naar mijn zin. Maar ook in het verleden, toen ik twee jaar geleden mijn Swiftje kocht, heb ik een aantal bedrijven van binnen gezien. Wat ik bedoel te zeggen is: als je op zoek gaat naar een oude auto met een beetje kans op succes, zul je noodgedwongen best wel wat bedrijven van binnen zien. En dan zie je meer dan je wilt zien. Of eigenlijk zie je precies wat je wilt weten om weg te rennen en nooit meer terug te komen.

Dan heb ik het nog niet eens over de bedrijven die via internet al niet door mijn filter heen kwamen.

Richfender

Ongelezen bericht door Richfender »

Driving-cars is niet meer, alle auto's zijn weg . Ik ben er ook domweg ingetuint. Ik kan dus naar mijn onderdeel fluiten. Kost me 650,- zowiezo en onduidelijkheid over de distributieriem die wel niet vervangen zal zijn, terwijl dat wel zou gebeuren. Ziet er nog wel oke uit maar nieuw? Niet gemeld dat het import is, km stand lijkt te kloppen met duitse onderhoudsboekje . Mooie praatjes en beloftes , [verwijderd door moderatie] en gewoon weer op een andere locatie verder gaan. Vader en zoon Hendriks en nog meer familie die in de autobranche actief zijn . Sanders was ook van hem. Ik heb het idee dat in Vaassen ook een autobedrijf op zijn naam staat, en in Zwolle zijn ze actief. Gewoon alleen maar naar Bovag aangesloten of merkdealers gaan voor een 2e hands.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 aug 2016 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongefundeerd taalgebruik

Hoe@mogelijk

Ongelezen bericht door Hoe@mogelijk »

Weet iemand mij te vertellen of ze zijn verder gegaan onder de naam Easy cars in Apeldoorn? Alles wat hier geschreven is lijkt erg veel op mijn eigen verhaal. Gasten wonen op hetzelfde kamp, ik denk zelf naast elkaar. Ineens verdwenen driving cars. Ik geloof er niks van. Weet iemand sinds wanneer ze "gestopt" zijn?

Hoe@mogelijk

Ik bedoel easy driving...in Apeldoorn... wie kent ze?? Zelfde eigenaar of niet??

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Anders vraag je die informatie eens bij de KVK op?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je oude advertentie vind en kijkt of er dezelfde voertuigen staan....
Maar ook dan geen zekerheid, als iets te lang staat gaan ze soms ruilen dus niets verkocht en weekje later maar liefst 12 nieuwe...
Maar de 12 verkochte waren er 10 bij andere garage weer te vinden, zelfde kentekens....

Dit is het bewijs dat sommige Campings erg veel samen werken, want de inrichting en methode leren ze ook van elkaar.

Julie4444

stofzuigertje schreef:Maar de 12 verkochte waren er 10 bij andere garage weer te vinden, zelfde kentekens....

Dit is het bewijs dat sommige Campings erg veel samen werken, want de inrichting en methode leren ze ook van elkaar.
Kun je dit toelichten? Er waren namelijk helemaal geen kentekens zichtbaar op hun website.

Daantje73

Ongelezen bericht door Daantje73 »

Ik heb hier vorig jaar een auto gekocht. Eerst 1000 euro aanbetaald en toen begon de ellende. Auto was niet klaar op de afgesproken datum, dhr belde niet terug als dit afgesproken was. Beloofde steeds de volgende dag te bellen en belde dan niet. Elke keer een andere smoes, zwager overleden, vrouw ziek, druk druk druk. Dus voordat de auto er was waren er al flinke irritaties. Beloofd dat er een nieuwe distributieketting op zou zitten, nieuwe banden, nieuwe beurt, APK en een jaar garantie. Na 3 maanden ging de distributieketting kapot. Reparatie 800 euro. Driving cars zou dit vergoeden ivm garantie (reparatiekosten), na meerdere malen bellen, mailen, boos worden nog steeds geen geld ontvangen. Drivingcars vertelde dat het geld echt zou komen en ook gestort was (natuurlijk cijfertjes verwisseld in mijn bankrekeningnummer). Geld nooit gezien. Deze man liegt en bedriegt je waar je bijstaat. Trap er alsjeblieft niet in en koop hier nooit een auto! Spijt als haar op mijn hoofd dat ik hier een auto heb gekocht. Nu weer een dure reparatie uit moeten voeren die zij zouden moeten vergoeden omdat ik gewoon nog garantie heb. Ik begin er niet meer aan. Het is echt een grote leugenaar met zijn gladde praatjes.

Inmiddels heb ik "Opgelicht?!" een mail gestuurd via hun app. Ik hoop dat als er meer mensen dit doen actie ondernomen wordt tegen deze oplichter. Dit moet echt stoppen.

Julie4444

Daantje73 schreef:Inmiddels heb ik "Opgelicht?!" een mail gestuurd via hun app. Ik hoop dat als er meer mensen dit doen actie ondernomen wordt tegen deze oplichter. Dit moet echt stoppen.
Wat dacht je van aangifte doen bij de politie?

En je kan een incassoprocedure starten als je de garantie en toezeggingen op papier hebt.

Hoe@mogelijk

Kunnen we onze klachten idd niet verzamelen en met zijn allen iets beginnen tegen deze mensen/oplichters/leugenaars! Het vertikaal wat hierboven staat lijkt of ik hert zelf heb geschreven... volop irritatie voordat je de auto hebt... iedereen dood of ziek...hoe durft hij? Geld idd zogenaamd op verkeerde rekening gestort! Hij heeft bij iedereen dezelfde smoes. Deze familie Hendriks uit Apeldoorn moet gestopt worden! Ik heb ook nog een rekening te innen... maar ja driving cars is vertrokken...we moeten gaan zoeken dus waar ze opnieuw zijn begonnen..ik heb wel wat vermoedens....wordt vervolgd

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Hoe@mogelijk schreef:Kunnen we onze klachten idd niet verzamelen en met zijn allen iets beginnen tegen deze mensen/oplichters/leugenaars! Het vertikaal wat hierboven staat lijkt of ik hert zelf heb geschreven... volop irritatie voordat je de auto hebt... iedereen dood of ziek...hoe durft hij? Geld idd zogenaamd op verkeerde rekening gestort! Hij heeft bij iedereen dezelfde smoes. Deze familie Hendriks uit Apeldoorn moet gestopt worden! Ik heb ook nog een rekening te innen... maar ja driving cars is vertrokken...we moeten gaan zoeken dus waar ze opnieuw zijn begonnen..ik heb wel wat vermoedens....wordt vervolgd
eehh verklaar u nader? wat is er gebeurd?
hier kunnen we niets mee.

Hoe@mogelijk

Eigenlijk hetzelfde als daantje73... of ik het zelf heb geschreven... lees overal klachten, vaak dezelfde klachten, over deze familie...

Duidelijk toch! Deze mensen moeten worden gestopt en vervolgd..geloof me ik ben echt boos

Hoe@mogelijk

Op onderzoek uit geweest...blijft een dingetje om ze te vinden..wel de poetser gevonden bij het bedrijf waarvan wij dachten dat ze hier waren verder gegaan... het bedrijf start op naam van de buren op het kamp waar ze wonen. Ik denk geduld hebben..ze duiken vast snel weer op met een ander bedrijf!! Wie meer info heeft graag delen zou ik zeggen

Julie4444

Hoe@mogelijk schreef:Op onderzoek uit geweest...blijft een dingetje om ze te vinden..wel de poetser gevonden bij het bedrijf waarvan wij dachten dat ze hier waren verder gegaan... het bedrijf start op naam van de buren op het kamp waar ze wonen. Ik denk geduld hebben..ze duiken vast snel weer op met een ander bedrijf!! Wie meer info heeft graag delen zou ik zeggen
Klinkt niet echt kosher. Misschien kun je hier eens een melding van maken bij de FIOD.

NyLeZ

Ongelezen bericht door NyLeZ »

Inmiddels heb ik ook een bericht verzonden naar 'Opgelicht'.
Helaas kreeg ik de reactie dat er nog te weinig klachten binnen zijn gekomen om er verder in te duiken.

Dus hierbij verzoek ik de mensen die dit nog niet hebben gedaan alsnog te doen, deze mensen MOETEN worden aangepakt!

Dit onrecht mag niet onbestraft door blijven gaan.

Gesloten