LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: slecht product en geen klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
magic88
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2016 12:03

Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door magic88 »

Zo'n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben.
Dus moet een nog een maand met lechte service en onverschillig klantenservice zitten. :evil:

marcogroningen
Berichten: 90
Lid geworden op: 14 jan 2011 20:26

Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door marcogroningen »

magic88 schreef:Zo'n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben.
Dus moet een nog een maand met lechte service en onverschillig klantenservice zitten. :evil:
Ligt het probleem wel bij Telfort en niet bij je toestel? Misschien is je toestel wel aan vervanging toe.

Barries
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2008 17:16

Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door Barries »

Wij vinden Telfort super, nooit storingen, lage prijs (€ 6,- p/m) hebben de klantenservice nooit nodig wat wil je nog meer!

mielpaso
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 apr 2006 17:32

Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door mielpaso »

Ben zeer tevreden over Telfort.ruim aanbod abonnementen, goede online service.
Via online factuur tusentijds te bekijken en overschot meenemen naar volgende maand.
Ben vorig jaar overgestapt van kpn i.v.m beter maandbedrag.

Duikelaartje
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 apr 2006 21:35

Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door Duikelaartje »

Wat vervelend, dat u een slechte ervaring heeft met Telfort. Ik herken Telfort helemaal niet in uw verhaal.
Ik ben al meer dan tien jaar klant bij Telfort en als er iets is, word ik altijd netjes geholpen.
Ik ben een zeer tevreden klant. :D
Wellicht dat u uw probleem nog eens bij het Telfort Forum wilt voorleggen
en dat u daar een oplossing vindt. Anders zal u toch moeten bellen.
Veel succes!!

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

magic88 schreef:Zo'n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben.
Dus moet een nog een maand met lechte service en onverschillig klantenservice zitten. :evil:
Beste magic88,

Wij van Telfort betreuren het dat het niet lukte om het klachtenformulier in te vullen. Ook vinden wij het jammer dat je ons wilt verlaten.
Hierbij nodigen wij jou uit op ons forum waar je je naam, adres en 06-nummer aan ons kenbaar kunt maken via een privébericht. Graag bovenstaand verhaal erbij vermelden. Na ontvangst gaan wij dan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Telfort Forum Team
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 06 sep 2016 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Barries
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2008 17:16

Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door Barries »

Telfort is de beste!

Moneyman
Berichten: 31119
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice

Ongelezen bericht door Moneyman »

Barries schreef:Telfort is de beste!
Kijk, dát zijn nog eens argumenten!

Gesloten