Ik krijg 300 online vragen (de meeste vragen kon ik niet beantwoorden mijn antwoord staat er niet tussen)
Een afspraak maken zonder de vragen hebben ingevuld kan niet.
Ik krijg 1,5 start gesprek, 1 uur psychologisch onderzoek, 2 uur fysio onderzoek en 1 uur exit gesprek.
Ze kunnen me niet helpen.
Over de kwaliteit van de gesprekken en het onderzoek wil ik het niet eens hebben wel dat ik een factuur krijg van bijna 2400 euro.
Ik begrijp niets van de factuur allemaal afkortingen en codes.
Ik vind het bedrag absurd hoog en ben dan ook nieuwsgierig wat de overheid hierover heeft afgesproken.
Nul op request bij Ciran en de zorgverzekeraar zegt dat dit nu eenmaal de regels zijn???
Wat zijn de regels?
Wat zijn de tarieven"
Van Ciran krijg ik een routebeschrijving hoe ik op de website de factuur kan ontcijferen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ik stuur de factuur naar de ziektekostenverzekeraar en krijg bericht dat ik ongeveer 1650 euro vergoed krijg
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Blijft over een bedrag van ongeveer 650
Ik heb nooit een offerte/plan van aanpak ontvangen
ergo ook geen adviesrapport met eventuele doorverwijzing.
Het bedrag van de ziektekostenverzekeraar heb ik netjes overgemaakt, heb een bankafschrift mee gestuurd waarop staat wat de verzekeraar heeft betaald.
Ik vraag inmiddels voor de zoveelste keer om een Klantvriendelijke factuur die ik kan lezen
intake ...... euro
psycholoog .... euro
fysio ..... euro
exit .... euro
Nu sturen ze dus een inasso op mijn dak.
Als ik moet betalen, dan moet ik betalen, maar ik wil weten waarom een klantvriendelijke factuur zo moeilijk is en ik wil ook weten
waarom op basis van de geleverde diensten de factuur zo hoog is.
Dank voor alle input