Nou, abonnement is ingegaan op 29 september, mobieltje ondertussen ontvangen en alles werkt goed. Ik was natuurlijk erg nieuwsgierig naar de factuur en deze ontving ik dan vorige week vrijdag. En jawel hoor, 3 keer raden: hij klopte niet! Er stond 2 keer aansluitkosten op en op de volgende regel werd er weer de helft van 1 keer afgetrokken; kortom totaal 65 euro wordt in rekening gebracht voor aansluitkosten!!
Natuurlijk KPN gebeld, moest even worden nagekeken en er werd gezegd dat 2 keer aansluitkosten sowieso niet goed was. Er werd even navraag gepleegd en de persoon die ik aan de telefoon had vertelde mij dat de factuur inderdaad niet klopte, de aanbieding was inderdaad zonder aansluitkosten.
Dus toen zij ik hem: "OK, dan betaal ik de factuur minus de 65 euro en dan is het weer goed." Dat was dus niet de bedoeling, ze willen dat ik de factuur nu in het geheel betaal en de 65 euro wordt dan verrekend met de volgende factuur. Ik vertrouw dit niet, maar de man verzekerde mij dat hij een aantekening had gemaakt en het niet verkeerd kan gaan. Ja, ja.....
Wat vinden jullie hiervan? Moet ik nu de hele factuur betalen of alleen een gedeelte? Heeft iemand ervaring met een soortgelijke situatie bij Hi?
Alvast bedankt voor je reactie.
Groeten,
Katja